Opinie o hotelu
Baykal

6.0
Średni
3 opinie

hotel zdecydowanie nie robi szału , nt basenu się nie wypowiadam bo na zdjęciach z biur jest chyba na maxa rozszerzany i wydłużany ,mocno trzeba się starać ,żeby się dostać na leżak , jedzenie bez urozmaicenia , cena za wysoka jak na to co oferują,dla osób raczej nie wymagających - to są 3 gwiazdki , a nie 4 jak n a polskich folderach

Nasze spotkanie z tym hotelem zaczeło sie od incydentu z parkingiem, poniewaz dla gości hotelowych brak jest parkingu i musieliśmy zaparkować na płatnym parkingu./KOSZT OK OK25E/ O leżak na basenie tez jest bitwa bo jesli przyjdzie sie o godz 9 rano nie ma co liczyc na wolny. Sprzątaczki ok natomiast prosze uwazac na ręczniki , sprawdzać dokładnie ile jest bo po wymeldowaniu nas oszukali bo mielismy 4 reczniki a powiedzieli że mielismy 6 i za 2 musielismy zapłacic dosyc słono także Uwaga na sprzątaczki oszustki. Recepcja pozostawia wiele do zyczenia , znajomość języka angielskiego żadna obsługa na niskim poziomie.

Hotel na przeciętnym poziomie,duże pokoje ale niestety z mrówkami .Traktowanie Polaków pozostawia dużo do życzenia.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 364 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT17623
Nazwa  Baykal
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
Wyżywienie  All inclusive, śniadania
Udogodnienia  basen odkryty

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.0
Średni
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.0
Hotel
2.7
Położenie
8.7
Pokoje
6.7
Wyżywienie
6.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.0
5.4
Mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012

hotel zdecydowanie nie robi szału , nt basenu się nie wypowiadam bo na zdjęciach z biur jest chyba na maxa rozszerzany i wydłużany ,mocno trzeba się starać ,żeby się dostać na leżak , jedzenie bez urozmaicenia , cena za wysoka jak na to co oferują,dla osób raczej nie wymagających - to są 3 gwiazdki , a nie 4 jak n a polskich folderach


6.6
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Nasze spotkanie z tym hotelem zaczeło sie od incydentu z parkingiem, poniewaz dla gości hotelowych brak jest parkingu i musieliśmy zaparkować na płatnym parkingu./KOSZT OK OK25E/ O leżak na basenie tez jest bitwa bo jesli przyjdzie sie o godz 9 rano nie ma co liczyc na wolny. Sprzątaczki ok natomiast prosze uwazac na ręczniki , sprawdzać dokładnie ile jest bo po wymeldowaniu nas oszukali bo mielismy 4 reczniki a powiedzieli że mielismy 6 i za 2 musielismy zapłacic dosyc słono także Uwaga na sprzątaczki oszustki. Recepcja pozostawia wiele do zyczenia , znajomość języka angielskiego żadna obsługa na niskim poziomie.


6.0
Dorota

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2008

Hotel na przeciętnym poziomie,duże pokoje ale niestety z mrówkami .Traktowanie Polaków pozostawia dużo do życzenia.



Zobacz na mapie

Baykal

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.