Opinie o hotelu
Bavaro (ex Korona)

5.0
Średni
9 opinii

Mam mieszane uczucia co do hotelu. Na zdjęciach robi wrażenie, na żywo również wizualnie zachęca, natomiast jest sporo błędów organizacyjnych. Przede wszystkim za mało miejsc w restauracji, ludzie na kolacji jedli na stojąco bądź na leżakach, a my musieliśmy szukać chętnych aby się do nich dosiąść. Co do jedzenia, po pół godziny było wszystko zimne, co również na minus, ponieważ jedzenie nie było podgrzewane. Jedzenie wyliczane na osobę (pizza, kebab) Na pewno na niekorzyść działa również to, że wszystkie napoje są w szkle bądź kubkach papierowych. Wykładzina, która jest rozłożona na piętrach jest chyba w ogóle nie prana, ponieważ bardzo czuć nieprzyjemny zapach wilgoci z niej. Pokój ładny, duży. Na ścianach wisi informacja, że nie można do pokoju zabierać nic ze stołówki, w tym napojów. Kara to 50 lewa. Niestety niektórych gości ten zakaz nie obejmował i wynosili do pokoju całe talerze jedzenia, a ja zostałam upomniana o kubek plastikowy z sokiem i straszona karą. Prysznic bez żadnej szyby ani czegoś, co mogłoby zatrzymać wodę z prysznica. Woda przedostawała się z łazienki do pokoju. Niestety windy również działają bardzo słabo, czasem żeby zjechać z drugiego piętra na parter zajmowało nam to około 7 minut, więc ludzie chodzili schodami.

Pobyt w tym hotelu oceniam bardzo pozytywnie. Hotel po kapitalnym remoncie. Pokoje nowocześnie urządzone, utrzymana w nich czystość- codziennie sprzątane aczkolwiek nie mieliśmy wymienianych ręczników przez cały pobyt- wina nasza , bowiem należało zaznaczyć to na elektronicznej tablicy. W innych hotelach na świecie też takie były , jednak nikt na to nie zwracał uwagi a pokój był codziennie sprzątany kompletnie. Cały hotel bardzo zadbany, utrzymana w nim czystość i tu szacunek dla personelu, który przy 100% obłożeniu hotelu w tym ogromnej ilości dzieci utrzymał tę czystość, Jedzenie bardzo dobre, bardzo estetycznie podane. Widać było w tym względzie zaangażowanie kucharzy i samego szefa kuchni , który podczas posiłków osobiście nadzorował ich wydanie. Mankamentem było to, że gdy przychodziło się na posiłek już pod koniec jego wydawania był on zimny- moim zdaniem brak odpowiednich parowych podgrzewaczy. Napoje, kawa wydawane w małych plastikowych i papierowych kubkach - niewystarczająca ilość w czasie śniadania filiżanek do kawy, podczas obiadu i kolacji kieliszków do wina i szklanek do piwa. Brak lobby baru w którym to wieczorem po kolacji można by było spokojnie wypić drinka w szklanych naczyniach a nie plastikowych. A szkoda bo barmani w barze przy basenie naprawdę serwowali dobre drinki i robili cuda , żeby było to bardzo estetycznie podane. Polaków w tym hotelu było bardzo mało. Czy wybrałabym ten hotel na odpoczynek jeszcze raz - z całą pewnością tak - w innym terminie, bardziej spokojniejszym. Czy poleciłabym ten hotel innym- zdecydowanie tak.

Rozczarowanie. Wymioty, biegunka, goście ze wschodu, kolejki.

Personel ma duży problem z utrzymaniem czystości , toalety przy restauracji praktycznie nie sprzątane - byłam 4 dni i drzwi cały czas tak samo brudne , w pokojach piasek wszędzie , stoliki w restauracji zamiatane dziwną zmiotką . Sam hotel Ok tylko duży minus za brud .

Serdecznie polecam hotel Bavaro na wypoczynek w słonecznej Bułgarii. Poprzednie opinie są dla tego miejsca bardzo krzywdzące i proszę się nimi absolutnie nie sugerować - hotel został całkowicie odnowiony w tamtym roku, jest nowoczesny, ładnie urządzony i czysty :) Ręczniki oraz pościel są wymieniane codziennie, do plaży kilka metrów a jedzenie jest bardzo dobre i zawsze pięknie podane. Obsługa - barmani, panie dbające o porządek, kucharze - niezwykle mili i życzliwi. Ale należy pamiętać że to Bułgaria i jeśli ktoś oczekuje „złotych klamek i homara” to zdecydowanie powinien wybrać droższy kierunek :) Podsumowując : jesteśmy bardzo zadowoleni i dziękujemy całej załodze Bavaro za świetny urlop, podziękowania również dla wakacje.pl - po raz pierwszy zdecydowałam się żeby to właśnie tutaj wykupić wycieczkę i na pewno wrócę, cały przebieg rezerwacji 10/10 ❤️ Dziękujemy i polecamy :)!

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 023 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT25247
Nazwa  Bavaro (ex Korona)
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, parking

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.0
Średni
9 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.9
Hotel
4.2
Położenie
8.1
Pokoje
4.1
Wyżywienie
4.7
Atrakcje dla dzieci
4.0
Sport i rozrywka
4.8

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 9 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.0
5.6
Karolina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Mam mieszane uczucia co do hotelu. Na zdjęciach robi wrażenie, na żywo również wizualnie zachęca, natomiast jest sporo błędów organizacyjnych. Przede wszystkim za mało miejsc w restauracji, ludzie na kolacji jedli na stojąco bądź na leżakach, a my musieliśmy szukać chętnych aby się do nich dosiąść. Co do jedzenia, po pół godziny było wszystko zimne, co również na minus, ponieważ jedzenie nie było podgrzewane. Jedzenie wyliczane na osobę (pizza, kebab) Na pewno na niekorzyść działa również to, że wszystkie napoje są w szkle bądź kubkach papierowych. Wykładzina, która jest rozłożona na piętrach jest chyba w ogóle nie prana, ponieważ bardzo czuć nieprzyjemny zapach wilgoci z niej. Pokój ładny, duży. Na ścianach wisi informacja, że nie można do pokoju zabierać nic ze stołówki, w tym napojów. Kara to 50 lewa. Niestety niektórych gości ten zakaz nie obejmował i wynosili do pokoju całe talerze jedzenia, a ja zostałam upomniana o kubek plastikowy z sokiem i straszona karą. Prysznic bez żadnej szyby ani czegoś, co mogłoby zatrzymać wodę z prysznica. Woda przedostawała się z łazienki do pokoju. Niestety windy również działają bardzo słabo, czasem żeby zjechać z drugiego piętra na parter zajmowało nam to około 7 minut, więc ludzie chodzili schodami.

Zalety

Nowoczesny hotel Ładne pokoje

Wady

Za mało miejsc w restauracji Zimne jedzenie oraz wyliczane na osobę Wilgoć w wykładzinach Słabo działające windy Kara 50 lewa za wyniesienie jedzenia bądź napoju (dla niektórych)


9.4
Lucyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Para

Pobyt w tym hotelu oceniam bardzo pozytywnie. Hotel po kapitalnym remoncie. Pokoje nowocześnie urządzone, utrzymana w nich czystość- codziennie sprzątane aczkolwiek nie mieliśmy wymienianych ręczników przez cały pobyt- wina nasza , bowiem należało zaznaczyć to na elektronicznej tablicy. W innych hotelach na świecie też takie były , jednak nikt na to nie zwracał uwagi a pokój był codziennie sprzątany kompletnie. Cały hotel bardzo zadbany, utrzymana w nim czystość i tu szacunek dla personelu, który przy 100% obłożeniu hotelu w tym ogromnej ilości dzieci utrzymał tę czystość, Jedzenie bardzo dobre, bardzo estetycznie podane. Widać było w tym względzie zaangażowanie kucharzy i samego szefa kuchni , który podczas posiłków osobiście nadzorował ich wydanie. Mankamentem było to, że gdy przychodziło się na posiłek już pod koniec jego wydawania był on zimny- moim zdaniem brak odpowiednich parowych podgrzewaczy. Napoje, kawa wydawane w małych plastikowych i papierowych kubkach - niewystarczająca ilość w czasie śniadania filiżanek do kawy, podczas obiadu i kolacji kieliszków do wina i szklanek do piwa. Brak lobby baru w którym to wieczorem po kolacji można by było spokojnie wypić drinka w szklanych naczyniach a nie plastikowych. A szkoda bo barmani w barze przy basenie naprawdę serwowali dobre drinki i robili cuda , żeby było to bardzo estetycznie podane. Polaków w tym hotelu było bardzo mało. Czy wybrałabym ten hotel na odpoczynek jeszcze raz - z całą pewnością tak - w innym terminie, bardziej spokojniejszym. Czy poleciłabym ten hotel innym- zdecydowanie tak.

Zalety

- bardzo dobre jedzenie , estetycznie podane - wyremontowany, nowocześnie urządzony , utrzymana czystość w hotelu - bliskość do morza , zaledwie 2 minuty drogi. - spacerem nad brzegiem morza do Nessebaru- 50 minut drogi a powrót 15 minut autobusem za 2 leva

Wady

- podawanie napojów praktycznie wszystkich w plastikowych i papierowych kubkach - dla mnie to nie był problem ale zaniża standard hotelu , który oprócz tego mankamentu jest naprawdę super hotelem w tej granicy cenowej.


3.4
Aneta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

Rozczarowanie. Wymioty, biegunka, goście ze wschodu, kolejki.

Zalety

Chyba jedyną zaletą hotelu jest lokalizacja. Do plaży bliziutko. Do epicentrum jarmarkowego w Słonecznym Brzegu ok 1,5 km spacerowo. Okolica przynajmniej spokojniejsza.

Wady

Nie starczy znaków. Przeludnienie (walka o miejsce w restauracji oraz o jedzenie niemal jak o karpia w Lidlu). Jedzenie wciąż takie samo, syn wymiotował dwa dni, my mieliśmy biegunkę. Potem już baliśmy się jeść. Desery z filmików tylko na start więc jeśli ktoś lubi walczyć o ciastko to polecam. W hotelu prawie nie było Polaków. Głównie goście rosyjskojezyczni, których zachowanie pozostawia wiele do życzenia. W łazience brak zasłonki, tylko wymiana ręczników bez sprzątania. Obsługa nie zna ang.


5.3
Antonina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Para

Personel ma duży problem z utrzymaniem czystości , toalety przy restauracji praktycznie nie sprzątane - byłam 4 dni i drzwi cały czas tak samo brudne , w pokojach piasek wszędzie , stoliki w restauracji zamiatane dziwną zmiotką . Sam hotel Ok tylko duży minus za brud .

Zalety

basen dość duży , lokalizacja dobra

Wady

brudno


9.3
Marcelina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Para

Serdecznie polecam hotel Bavaro na wypoczynek w słonecznej Bułgarii. Poprzednie opinie są dla tego miejsca bardzo krzywdzące i proszę się nimi absolutnie nie sugerować - hotel został całkowicie odnowiony w tamtym roku, jest nowoczesny, ładnie urządzony i czysty :) Ręczniki oraz pościel są wymieniane codziennie, do plaży kilka metrów a jedzenie jest bardzo dobre i zawsze pięknie podane. Obsługa - barmani, panie dbające o porządek, kucharze - niezwykle mili i życzliwi. Ale należy pamiętać że to Bułgaria i jeśli ktoś oczekuje „złotych klamek i homara” to zdecydowanie powinien wybrać droższy kierunek :) Podsumowując : jesteśmy bardzo zadowoleni i dziękujemy całej załodze Bavaro za świetny urlop, podziękowania również dla wakacje.pl - po raz pierwszy zdecydowałam się żeby to właśnie tutaj wykupić wycieczkę i na pewno wrócę, cały przebieg rezerwacji 10/10 ❤️ Dziękujemy i polecamy :)!


3.7
Michalina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Para

Hotel pamięta czasy PRL, niestety wizualnie nic tutaj nie zachwyca. Nie było żadnych animacji dla dorosłych ani dzieci, barmani bardzo okrojeni z jakichkolwiek umiejętności, nawet ciężko im było nalać piwo bez piany na cały kubek.

Zalety

Świetna lokalizacja! Spacerowa odległość od imprezowego centrum, spokojna okolica i 2 minuty do morza! Jedzenie bardzo dobre jak na allinclusive, często się zmieniało.

Wady

Pokoje zdecydowanie wymagają remontu... Zwlaszcza łazienki... W sumie tu wszystko wymaga remontu


3.0
Grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2016
Para

Na początek wchodzisz do pokoju i klamka zostaje w rękach. Później idziesz na obiad a tam jedzenie które albo nie miało smaku albo było nie do zjedzenia. Każdy oddawał talerz z jedzeniem, nigdy pusty, więc to o czymś świadczyło. Po obiedzie udajesz się na basen aby wypocząć ale po 20min na leżaku masz ochotę położyć się na ziemi bo czuło się każdy drewniany szczebel z leżaka w kościach. Czas na basenie mógł by umilić bar z muzyką. Bar był ale muzyka ani barman nigdy w nim nie zagościł. Jedyne co było w tym hotelu na + to lokalizacja. NIE POLECAM.

Zalety

Blisko do plaży i głównych ulic miasta Prawie codziennie nowe ręczniki

Wady

Okropne jedzenie. Jeśli coś zostanie nie zjedzone to na drugi dzień było przygotowane to samo tylko w innej formie Odpadające klamki w rękach Strasznie nie wygodne leżaki basenowe


2.6
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2016
Para

Trafiliśmy tam po zmianie hotelu 1 dzień przed wyjazdem i zamiast do spokojnej wczasowo-leniwej lokalizacji trafiliśmy w sam środek ciągłej imprezy :( 90% gości to Rosjanie i pod nich, mam wrażenie, przygotowywano śniadania (kolacji nie wykupiliśmy) - tłusto, tłusto i ociekająco tłuszczem, jajka sadzone pływały w oleju, makaron z sosem, ziemniaki. Poprzestałam na arbuzie i jogurcie z miodem. Jeśli ktoś chce podjeść smacznych świeżych zdrowych produktów od rana, to się bardzo rozczaruje. W jadalni \"witała\" nas pracownica odarta z jakiegokolwiek uśmiechu, która nie odpowiadała na dzień dobry (hello, good morning, dobryj dień, cokolwiek), sprawdzająca kartki przydziałowe na posiłki. Recepcja mało pomocna w czymkolwiek, poprosiliśmy o przedłużenie doby hotelowej w dzień wyjazdu (dwukrotna rozmowa z dwoma osobami, potwierdzenie , że możemy za 30 lewa zostać do godz.18ej) a i tak o g.12.05 inny pracownik z recepcji wypraszał nas z pokoju. Na szczęście (w odróżnieniu do pań sprzątających) zapukał i nie wchodził niezaproszony :) No cóż, moje rozczarowanie wynika głównie z faktu , że zapłaciliśmy za inny hotel w okolicy Sozopolu a trafiliśmy do centrum Słonecznego Brzegu. Może natomiast odpowiadać osobom, którym się podoba w Mielnie i które będą spędzać większość czasu poza hotelem. Jeśli tam traficie, polecam plażę w Pomorie, winnice w Białej i stary Nessebar.

Zalety

blisko do plaży

Wady

niezbyt miła obsługa, śniadania kiepściutkie, praktycznie brak klimatyzacji, hotel wybitnie NIE dla osób chcących spokojnie powczasować - centrum imprezowej miejscowości, głośna muzyka wokół do późna w nocy


2.4
Sylwia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2016
Rodzina z dziećmi

Hotel zniszczony,brudny ,jedzenie okropne,łazienki tragiczne. Dostawka dla dzieci nie nadaje się do spania - deska na której jest 4 cm gąbka . Woda w basenie zimna (lipiec,sierpień ).Leżaki drewniane ,trzeba dodatkowo kłaść materac dmuchany.Nie polecam!!!!!!!!!!!!!! Hotel przypomina czasy komuny ,zasługuje na 1 * !!!!!!!!!!!! Nigdy więcej tu nie wrócimy !!!

Zalety

Blisko do plaży i dużo restauracji i pobliżu.

Wady

Hotel zniszczony,brudny ,jedzenie okropne,łazienki tragiczne. Dostawka dla dzieci nie nadaje się do spania - deska na której jest 4 cm gąbka . Woda w basenie zimna (lipiec,sierpień ).Leżaki drewniane ,trzeba dodatkowo kłaść materac dmuchany.Nie polecam!!!!!!!!!!!!!! Hotel przypomina czasy komuny ,zasługuje na 1 * !!!!!!!!!!!!



Zobacz na mapie

Bavaro (ex Korona)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.