132 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Bliska odległość do centrum miasta z licznymi barami, restauracjami i sklepami.
Aquapark Morska Odyseja, z basenami dla gości w każdym wieku.
Strefa Welness z sauną, łaźnią parową oraz kabiną na podczerwień.
Położony 50 m od piaszczystej, szerokiej plaży.
Położenie super, jedzenie mega pyszne, dużo atrakcji w budynku na deszczowe dni. Nawet w gdy leje jest co robić. Zabiegi rehabilitacyjne na wysokim poziomie. Obsługa bardzo miła . Pokoje odpowiedniej wielkości. Z minusów , bardzo niekomfortowe dostawki. I dużo dodatkowych płatności, klimatyczne czy wynajęcie szlafroka z bezzwrotna kaucją. Brak leżaków na plaży dla gości hotelowych. Piszę bo to rzeczy mnie zaskoczyły.Sprzatania pokoi nie było, nawet o papier w toalecie musiałam się prosić. Dobrze , że stoją na korytarzach odkurzacze. Brakuje firanek przez co okna na parterze trzeba mieć stale zasłonięte i jest bardzo ciemno w pokoju. Ponieważ byliśmy blisko drzew właziło nam robactwo więc może warto pomyśleć nawet o tanich moskitierach.
Dostęp do basenu i sali zabaw, rehabilitacja i wielki plus za jedzenie. Duży wybór i bardzo urozmaicone.
Dodatkowe opłaty. Brak firanki. Brak codziennego sprzątania pokoju.
Baza zabiegowa oraz wyżywienie bez zarzutu. Pokój niestety mimo,że z widokiem na morze,nie spełniał żadnych standardów. Brudna,lepiąca się wykładzina na podłodze,rozpadające się meble itp. Zwróciliśmy na to uwagę obsłudze hotelu. Zdziwione miny mówiły za wszystko. Nie przyjedziemy już nigdy tutaj. Szkoda naszego czasu i wydanych pieniędzy. Nie polecam.
Baza zabiegowa i żywieniowa.
Standard pokoi.
Lokalizacja Super,Pokój nie sprzątany od 4 dni,ręczniki także nie zmienione od początku pobytu od niedzieli jest czwartek i nic nie robione.Sala zabiegową nieprzyjemny i złośliwy chłopak ,jeszcze oszukuje .
Tylko lokalizacja.
Materace stare zużyte.Obsługa na sali zabiegowej ,niprzyjemna i złośliwa. Jestem szósty raz i ostatni ,ponieważ jest coraz gorzej. Jestem komercyjnie .
Hotel poza pięknym widokiem i dobrym i urozmaiconym jedzeniem, nie zasługuje na dole opinie. W hotelu jest chaos, bałagan organizacyjny, bardzo długie kolejki do wejścia na stołówkę , jak już uda się wejść tobrakuje naczyń, harbaty, sztućców, na śniadaniu ciepłych posiłków, na które trzeba czekać, przepełnione i bardzo zapchane windy, pokoje brudne, niesprzatane, nie wymieniane ręczniki przy pobycie 4 dniowym.
Widok z pokoi od strony morza, smaczne jedzenie
Tłok na stołówce, długie kolejki w oczekiwaniu na wejście na posiłki, brak ręczników do wypożyczenia na basenie, 60,00 zł za wypożyczenie szlarlfroka za rozpoczety tydzień nawet na 1-2 dni, bardzo słabo i rzadko sprzątane pokoje, bałagan organizacyjny, bardzo głośne imprezy nocne do 2 w nocy, pijanej młodzieży pod oknami hotelu I zero reakcji pracowników hotelu na zakłócanie ciszy nocnej
Pokój mały, ale ujdzie w tłumie. W łazience prysznic składa się z wiszącego, krótkiego sznura zakończonego słuchawką. Ale najgorsze to karaluchy chodzące w jadalni i robaki na talerzach. Widziałam karaluchy i robaka na talerzu. Informacja podawana w recepcji jak dotrzeć do Bałtyku II koszmarna. Dotarłam przy pomocy kuracjuszy. Niesłychane, ale kolejka na posiłki.
W tym sanatorium zaletą jest, miła obsługa na zabiegach i basen dostępny w każdym czasie. Pyszne ciasta, surówki i sympatyczne panie na jadalni.
Brak oznakowania kierunku do Bałtyku II. ZA drogi parking. Pokoje w Bałtyku II wymagają remontu a zwłaszcza łazienki. Brudna wykładzina podłodze.
Hotel-sanatorium 3 gwiazdki. Brak klimatyzacji w pokojach i korytarzach. Personel robi na korytarzach przeciągi. W restauracji kiedy nie trzeba działa na maksa klima a kiedy potrzeba jest wyłączona i jest parówa. To powoduje że dużo osób choruje. Wybór potraw średni smakowo przeciętne, szczególnie wędliny. Jedyne co można pochwalić to baza zabiegowa.
Dobre zabiegi
Brak klimatyzacji w pokoju i słabe jedzenie
Usługa hotelowa zgodna z opisem /tj. usytuowanie pokoju w obiekcie, wyposażenie, usługa stołówkowa, baza zabiegowa, baza rekreacyjno-sportowa/
Korzystne położenie obiektu
Brak jasnej informacji dot. zasad przydzielania parkingu przy obiekcie a miejsc przy porcie (początkowo rozczarowanie... Jednak po zaobserwowaniu nocnego wandalizmu kuny na parkingu wewnętrznym dziękujemy za wyznaczenie postoju przy porcie)
(...) Po tygodniu pobytu(kolejny tydzień przed nami) mogę śmiało stwierdzić, że jest to najgorszy pobyt w tym hotelu. Byliśmy tutaj kilkukrotnie i nigdy nie było tak źle jak w tym roku. Zaczynając od faktu, że rezerwacja została dokonana z 10cio miesięcznym(!!!) wyprzedzeniem, a mimo to po przyjeździe okazało się, że nie ma pokoju, który rezerwowałyśmy. Pokój zmieniono nam na właściwy kolejnego dnia, słowa przepraszam nie usłyszałyśmy, pretensje w głosie obsługi za to tak. Kolejny punkt to właśnie obsługa na recepcji. Opryskliwa, niesympatyczna z brakami podstawy obsługi klienta i kultury. Bardzo niekompetentna. Szydercze uśmiechy są na porządku dziennym. Wymiana ręczników dwa razy w tygodniu. Wszystko byłoby fajnie, gdyby nie fakt, że na 4 osoby dostaliśmy tylko 2 ręczniki. Wytłumaczenie? Brakuje ręczników. Poważnie? Taki hotel i nie jest zaopatrzony w odpowiednią liczbę ręczników? Jeżeli chodzi o posiłki to śniadania są smaczne, natomiast obiadokolacje są nieciekawe. Trzeba liczyć się z ogromnymi kolejkami na posiłek i brakiem wolnych stolików. W poprzednich latach na czas posiłków otwarta była też restauracja na górze, gdzie jest kawiarnia, w tym roku otwarta nie jest mimo, że ewidentnie jest taka potrzeba! W tym momencie ludzie są pospieszani w jedzeniu i wypraszani z restauracji, by zwolnić miejsce innym. Gdy na recepcji poirytowana zapytałam kiedy będzie możliwość zjedzenia śniadania/kolacji w restauracji na górze recepcjonistka odpowiedziała mi "Kawiarnia jest czynna od 12". Także ja o zupie, a Pani z recepcji o d... Z resztą większość rozmów w recepcji właśnie tak wyglądała. Pokoje praktycznie nie sprzątane, śmieci nie wyrzucane. Na balkonach 3cm warstwa kurzu zmieszanego z piachem, dla urozmaicenia pobytu odchody ptaków na ścianach na balkonie. Gdy poprosiłyśmy o posprzątanie pokoju, Pani zajmująca się tym mało nie zabiła nas wzrokiem, a podczas sprzątania jakby mogła to wybuchłaby ze złości. Jedyną osobą, która przywraca jakąkolwiek wiarę w ludzi w tym hotelu jest Pani z restauracji (blondynka z krótkimi włosami), która siedzi na wejściu i "odklikuje" gości. Jedyna, która ma podejście do klienta, jedyna od której w ciągu tygodnia usłyszałyśmy "przepraszam" za niedogodność(a było ich mnóstwo), mimo że kompletnie nie było od niej zależne. No i na koniec, ale w sumie tak było tu zawsze, Polacy są gośćmi drugiej kategorii. Liczą się tylko goście z Niemiec.
Lokalizacja
Obsługa na recepcji Kolacje
Jedyne co broni ten hotel to położenie i baza zabiegowa. Problemy z ręcznikami w pokojach (od początku w recepcji powtarzane jak mantra ze jest problem z pralnią), kolejki po kawę na śniadaniu (20 minut to standard), brak wędliny drobiowej (tłumaczenie że będzie pojutrze bo już zamknięte zamówienie). I codziennie poszukiwanie wolnego stolika na śniadanie bo z tym też jest problem. Także miejsce dla cierpliwych, lubiących czekać.
Położenie, baza zabiegowa
Obsługa recepcji,
Jestem kolejny raz Ale obsługa na recepcji nie miła pokoje porażka ręczników brak na basen trzeba zabrać te z pokoju które i tak są mokre łazienka okropna słuchawka wisi nie ma gdzie zawiesić tak więc kąpiel była super prysznic nieszczelny tak więc łazienka zalana itd.
Blisko wszędzie
Do remontu
Zaplacilam za pobyt 2tyg w tym sanatorium I były to moje najgorsze wczasy:pokój daleka komuna,brak dodatkowych ręczników (za wszystko trzeba płacić ),3 dni czekałam aby ktoś przyszedł posprzątać pokój ,brak zasłon dzień/noc co powoduje wczesna pobudkę ,mimo ze zapłaciłam więcej za pokój z widokiem na morze nikt z obsługi nie poinformował mnie o nocnych burdach,występach artystycznych ,pijackich śpiewach na deptaku przed ośrodkiem ,trwających do 24-03 nad ranem.Pomimo ze jestem zameldowana w Kołobrzegu obsłudze recepcji zajęło prawie 2 tyg ustalenie czy powinnam płacić opłatę klimatyczna(3dni przed wyjazdem sama musiałam się dowiedzieć czy tak czy nie(oczywiście ze nie ).Jeżeli chodzi o jedzenie to jak dla mnie wszystko na jedno kopyto ,zero urozmaicenia,pomimo sezonu letniego podawano warzywa mrożone,obite jabłka z owoców i czasami jakieś ciasteczko,żenada .Pracuje za granica i myslalam ze spędzę wspaniałe wakacje w moim mieście i podlecze swoje zdrowie ,niestety wróciłam gorzej zmęczona niż wyjechałam ,nigdy więcej !!!!!
Na pewno jedyna zaleta tego sanatorium jak dla mnie jest baza zabiegowa oraz jej wspaniali pracownicy:pozdrawiam Małgosia-Dublin
Dobra lokalizacja ale słaba kuchnia. Niesmaczna kolacja wigilijna. Ryba przesolona. Bardzo mało owoców.
Lokalizacja
Posilki
Przy wejściu do recepcji powitalny uśmiech pan miły kontakt i fachowa obsługa. W gabinecie pielęgniarki pomoc w wypełnianiu dokumentacji.
Świetna baza zabiegowa mile i sympatyczne fizioterapełtki pani Ania, Sylwia i Asia również wspaniały masażysta pan Jakub który szybko diagnozuje przyczyn bólu i je usuwa. Posiłki dobre chociaż mogłyby być bardziej urozmaicone. Kawiarnia dobrze zaopatrzona i miła obsługa.
Za mało wieczorków
Serdecznie nie polecam. Na samym wjeździe obsługa nie miła. Pokój obraz nędzy i rozpaczy, brudno, lampka nocna oczywiście jest, tylko brak gniazdka do podłączenia, roleta w pokoju lata świetności ma już dawno za sobą jest brudna strasznie, widok za oknem to rusztowanie i smietnik.Toaleta zapuszczona, kran w zlewie masakra. Po godzinie 22.00 wszystkie drzwi pozamykane zostaję tylko wyjście główne do którego prowadzi labirynt korytarzy. Czajnik jeden na całe piętro ukryty w szafce na holu, gdyby nie inni kuracjusze nie wiedzieli byśmy gdzie jest. Nie pozdrawiamy pana ochroniarza, polecam zmianę pracy.
Blisko Morza i basenu i to byłoby na tyle.
PRL
Hotel położony w pięknym miejscu , wszędzie blisko , na odpoczynek, wysiłek (sportowy), zakupy . Pozytywne wrażenia z pobytu, czysto i schludnie. Z paroma wadami istotnymi dla mnie , choć dla innych, mogą nie być tak ważne.
Przede wszystkim - smacznie, miła obsługa, czyste pokoje, dużo atrakcji no i zabiegi lecznicze dla każdego w szerokim zakresie (basen , masaże ,itp. )
To czego dla mnie brakowało lub było denerwujące to : brak cyrkulacji zapewniającej pojawienie się ogrzanej wody w punkcie poboru, zwłaszcza pod prysznicem , jeżeli ma się pokój oddalony od kotłowni, czeka się długo ( ponad 5min) na spuszenie dużej ilości wody ( brak oszczędności). Po drugie brak segregacji odpadów ( plastyk , szkło ,papier)widocznych dla klienta. Tłok przy windach. Oraz niedostosowanie programów telewizyjnych, tylko telewizja rządowa TVPiS i Niemiecka, normalnych kanałów brak.
Uważam ten hotel za jeden z lepszych jakich miałem okazję odwiedzić. Bardzo dobre jedzenie, przemiła obsługa hotelu, wszędzie blisko. Piękna okolica .
Blisko morza, zadbane pokoje, umiarkowane ceny, bardzo dobre jedzenie , umiarkowane ceny jak na tak wysoki poziom .
Nie zauważyłem wad .
Bardzo profesjonalna obsługa hotelu. Wszystko na najwyższym poziomie, blisko plaża, czego dusza tylko zapragnie. Jedzenie na najwyższym poziomie nie ma do czego się przyczepić i jak dla mnie wracamy tutaj z rodziną za rok. Byłem w dużo hotelach, ale ten biję wszystkich na głowę. Można go porównać z Gołębiewskim,ale tam nie ma takiego dobrego jedzenia. BRAWO .
Położenie hotelu, piękna okolica, dużo zieleni , czystko w pokojach i w całym hotelu. Pyszne posiłki .
Nie zauważyłem wad.
Hotel b.dobrze usytuowany z pieknymi widokami na morze z pokoi od strony morza i restauracji. Z drugiej strony budynku widok na park. Z hotelu nie daleko do dworca kolejowego gdyby ktos chcial przyjechac pociagiem Obsługa począwszy od Recepcji , Concierge , obsługe w restauracji i osób ktore przygotowuja posiłki bardzo miła. Czulismy sie bardzo komfortowo . Posilki bardzo smaczne i bardzo duzy wybor . Osoby prowadzace zabiegi bardzo fachowe. Nie moglem tez zapomniec o osobach ktore przygotowuja pokoje i dbaja o czystosc. Polecam ten hotel i z wielka przyjemnoscia przyjedziemy nastepnym razem.
usytuowanie hotelu bliskosc do morza i mola bardzo smaczna kuchnia mozliwosc skorzystania z zabiegow
szybko upływajacy czas
Super lokalizacja, jedna z najlepszych w Kołobrzegu. POLECAM
Wspaniała i miła obsługa i smaczne posiłki w restauracji, bardzo miła, sprytna i elastyczna obsługa medyczna przy zabiegach. Serdecznie Pozdrawiam .
Tu niestety pojawiają się mocne niedociągnięcia, na powitanie " ochrona " / parkingowy długo sprawdza przed szlabanem kto i po co tu się zjawił i jak nie masz rezerwacji z braku miejsc parkingowych, daje pół godziny na wyjazd, przy czym wcale nie jest miły, a formalności w RECEPCJI z zakwaterowaniem trwaaaaają delikatnie określając długo i nie kompetentnie. Trochę więcej chęci i organizacji w tej sferze i będzie zajefajnie. Pozdrawiam Mundurowych.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu, obawialiśmy się przyjazdu do hotelu ponieważ było bardzo dużo negatywnych opinii o nim. Prawda jest taka że hotel jest świetny! Nie warto sugerować się opiniami lidzi ciągle niezadowolonych z życia. Na pewno tutaj wrócimy!!!
położenie, kryty basen, zabiegi rehabilitacyjne, duży wybór smacznych posiłków, miła obsługa w kawiarni, czyste pokoje, wszędzie blisko, bardzo dobry hotel dla rodzin z dziećmi
obsługa w recepcji oraz niektóre Panie z restauracji niemiłe, powinny zmienić zawód, brak czajnika w pokoju
Tripadvisor