Opinie o hotelu
Baron Palms

8.7
Bardzo dobry
42 opinie

4.5

7368 opinii

Byliśmy jedynymi Polakami w tym hotelu . Oczywiście, przydzielono nam Polakom jak to bywa w Egipcie pokój o bardzo słabym standardzie z kamiennym materacem na końcu hotelu. Po wielu próbach i staraniach zaproponowano nam za dopłatą 200 US zmianę pokoju - manager obiecał discount 100 US i zaprosił na kolacje i drinki które każdy mógł sobie zarezerwować, bez najmniejszego problemu ! Przez te perypetie pobyt nie był miły i wakacyjny. Personel trochę zagubiony i wymagający przeszkolenia.

Hotel bardzo elegancki,zadbany,czysty z ciekawą infrastrukturą.

Pobyt bardzo udany.Wieczory umila bardzo ładny śpiew artystki ,której towarzyszy gość grający na trąbce.Na lewo od hotelu ,na końcu promenady jest fajna zatoka z wodą o niezwykle intensywnej barwie.Polecam hotel ludziom ceniącym spokój i ciszę i bardzo dobrą obsługe.Koło hotelu są sklepiki więc można zrobić zakupy pamiątek.

Bardzo dobry hotel, fajna rafa, duża plaża, sklepy przy hotelu, dobre animacje, obsługa na wysokim poziomie

Czysto, bardzo fajna obsługa. Z hotelu do plaży jakieś 300 400 metrów - promenadą ze sklepami - fajne Ogólnie bardzo polecam!!!

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 034 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT13853
Nazwa  Baron Palms
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / Sharm el Sheikh
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, rozrywka i życie nocne, nurkowanie

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.7
Bardzo dobry
42 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.8
Hotel
8.2
Położenie
8.3
Pokoje
9.0
Wyżywienie
9.3
Atrakcje dla dzieci
5.0
Sport i rozrywka
5.0

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 42 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.7
5.4
Mariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
50+

Byliśmy jedynymi Polakami w tym hotelu . Oczywiście, przydzielono nam Polakom jak to bywa w Egipcie pokój o bardzo słabym standardzie z kamiennym materacem na końcu hotelu. Po wielu próbach i staraniach zaproponowano nam za dopłatą 200 US zmianę pokoju - manager obiecał discount 100 US i zaprosił na kolacje i drinki które każdy mógł sobie zarezerwować, bez najmniejszego problemu ! Przez te perypetie pobyt nie był miły i wakacyjny. Personel trochę zagubiony i wymagający przeszkolenia.

Zalety

Dobre i różnorodne jedzenie, czystość w hotelu.

Wady

Polecam Baron Resort zlokalizowany 500 metrów obok


6.6
Renata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel bardzo elegancki,zadbany,czysty z ciekawą infrastrukturą.

Zalety

Miła,dobrze wyszkolona obsługa. Na szczególe wyróżnienie zasługują barmanie w lobby I przy basenie.

Wady

Ponieważ byliśmy tuż po przerwie covidowej jedzenie było monotonne i mały wybór.


9.4
Julia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2015
Para

Pobyt bardzo udany.Wieczory umila bardzo ładny śpiew artystki ,której towarzyszy gość grający na trąbce.Na lewo od hotelu ,na końcu promenady jest fajna zatoka z wodą o niezwykle intensywnej barwie.Polecam hotel ludziom ceniącym spokój i ciszę i bardzo dobrą obsługe.Koło hotelu są sklepiki więc można zrobić zakupy pamiątek.

Zalety

Niesamowita czystość.Bardzo dobra obsługa,szczególnie w barze na plaży.Bardzo ładna piaszczysta plaża.Dobre jedzenie.Nikt nie miał absolutnie żadnych problemów żołądkowych.Fajna promenada ,łącząca hotele więc wieczorem można pospacerować ,nie wychodząc praktycznie poza bazę hotelową.

Wady

Hotel niewielki kameralny ,co jest zaletą ale trochę za spokojny i cichy .Jak w sanatorium.


10
Krystian

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2012

Bardzo dobry hotel, fajna rafa, duża plaża, sklepy przy hotelu, dobre animacje, obsługa na wysokim poziomie


9.6
Krystian K

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2012
Grupa znajomych

Czysto, bardzo fajna obsługa. Z hotelu do plaży jakieś 300 400 metrów - promenadą ze sklepami - fajne Ogólnie bardzo polecam!!!


4.8
jajownik

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2010

j/w woda mineralna PŁATNA w opcji all.incl.z plaży i basenów korzystają również goście hotelu "SOL Y MARE" podobno za dodatkową opłatą Bravo Club Jaz Belvedere ( bo tak brzmi pełna nazwa) udostepnia im swą infrastrukturę.Obsługa w 90% mówi tylko po włosku lub rosyjsku .Pokoje brudne ,i lepsze choć za dopłatą (15 euro/dzien -pokój z wyjściem na plaze ,110euro/dzien suite)NIEDOSTĘPNE dla Polaków!! P.S.PAMIĘTAJCIE WIZA DO EGIPTU NIE JEST OBOWIĄZKOWA!!!!!!!!


4.4
jajownik

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2010

hotel to "club" nastawiony tylko na Włochów!Obsługa niemiła,pokoje brudne,plaża też pozostawia wiele do życzenia obok plaża publiczna nieogrodzona.za hotelem trwa 24h budowa hałas i tumany kurzu!! woda mineralna w but.w opcji all incl.-skandal.


9.6
Mariola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2010

Hotel zasługuje na swoje 5 gwiazdek bezapelacyjnie. Obsługa 5, wyżywienie 5 reszta również na 5. Nie dotknęła nas żadna ,,faraonka". Wybraliśmy hotel mimo tego, że tak naprawdę nie znaleźlismy żadnych opinii na jego temat i naprawde nie załujemy. Jedynym minusem może być to, że byliśmy jedynymi polakami w tym hotelu - choć czasem wcale nie musi być to minusem. Jeśli chodzi o rozrywkę to w hotelu jest dyskoteka, jeśli szukają państwo czegoś więcej należy udać się o kilkanaście kilometrów do centrum miasta, ale nie jest to problem, gdyż przy każdym wyjsciu z hotelu byliśmy pytani o to czy nie chcemy taksówki, które dostępne są od ręku. Przy hotelu znajduje się mały market, w którym można znaleźć wszystko (od jedzenia, po małe drobiazgi) całkiem tanio. Naprawdę z czystym sercem mogę polecić ten hotel pod każdym względem:)


9.6
Ania B

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2009
Para

polecam hotel kazdemu, jest wspanialy, blisko plazy, czytsy, jedzenie i obsluga suuuuper. Z dala od brudnego i glosnego centrum. Mam nadzieje, ze jeszcze tam wróce.


9.2
AGATA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Hotel o wysokim standardzie, bardzo czysty, elegancki, nie duży , jak na warunki i możliwości egipskie, zabudowa w podkowę , wewnątrz której znajdowały się dwa baseny i brodzik. Czystość i elegancja zaskakiwały w każdym miejscu, w toaletach przy basenie, w eleganckiej restauracji, w pokojach. Najlepsze desery i wypieki , jakie jadłam w Egipcie, a byl to mój 3 wyjazd do tego kraju.Hotel tez najlepszy w jakim byłam. Rafa trochę przereklamowana, z pomostu i na odkrytym morzu woda zalewala mi rurkę przy wietrze, brak zatoczki dającej możliwość spokojnego snorkowania, najlepsza rafa, na jakiej mialam okazję snorkować jest według mnie przy hotelu Iberotel Fanara, tak na marginesie. Jeśli chodzi o Baron Palms, polecam gorąco ten hotel, spełni wymagania wymagających. Z zaskoczeniem przyglądałam się obsłudze roznoszącej wśród gości nad basenem zmrożone ręczniczki do położenia na twarz w celu ochłody,a może to standard egipski i nie ma się co dziwić :))))


10
Soraya

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2009

Z cala 4 osobowa rodzina spedzilismy w nim swiet awielkanocne w 2008 r. Hotel sterylnie czysty, czasami mielismy wrazenie , ze obsluga przesadza z czystoscia. Jedzenie rewelacyjne!! Dzieciaki zachwycone z animacji i zabawnych animatorów. Mieszkalismy w duzym pokoju z dwiema lazienkami i balkonem (na naszego 5 letniego syna czekal w lazience maly szlafroczek :) .Polecam wszystkim wymagajacym.


6.4
darek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2008

spoko


8.4
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2008
Para

Hotelu Baron Palms zdecydowanie nie polecam Polakom, którzy dostają najgorsze pokoje lub wręcz już przy przyjeździe są przenoszeni do innych hoteli. Obsługa hotelu tłumaczy to albo brakiem pokoi albo ze to właśnie polskie biura (EXIM)rezerwują nam gorsze pokoje. Przy przyjeździe możecie trafić do pokoju z otworem okiennym umieszczonym pod sufitem, z widokiem na wewnętrzny, zamknięty, zadaszony korytarz, bez światła dziennego(tak wygląda pokój standard w hotelu 5 gwiazdkowym). Próby zamiany pokoju wymagają ogromnego samozaparcia, "bakszysz" nie działa. Obsługa miejscowa EXIMu pozostawia dużo do życzenia - nie są w stanie lub nie chcą pomoc. Kompleks Baron uchodzi za "topowy" i ekskluzywny jednakże preferowane są tam inne narodowości (70% to Anglicy).


9.6
megi

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2008
Rodzina z dziećmi

Byłam juz kilka razy w Egipcie, ten hotel jest naprawde super pomimo wczesniejszych opinii. Pokój dostalismy bardzo fajny.Rusków wcale nie było tak duzo, obsługa bardzo fajna


10
tereska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2008

nic ujac nic dodac hotel zasluguje na swoje gwiazdki. Polecam wymagajacym klientom.


9.6
janusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2008

hotel super i wszystkie negatywne opinie nie maja pokrycia po przybyciu na miejsce.


8.0
anelka42

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2008
Rodzina z dziećmi

Nie polecam ponieważ w hotelu nie chcą Polaków! Polacy nie są kwaterowani, od razu są przenoszeni do innego hotelu bez podawania powodu (podobno brak wolnych pokoi, ale to nie jest prawda). Pracownicy w recepcji aroganccy i bardzo niechętni dla Polaków. Tylko wyjątkowy upór i stanowcze nie, nie, nie, nie, pozwoliło nam zamieszkać w tym hotelu. Hotel jest bardzo fajny, czyściutki, cichy, ale niestety nie jest dostępny dla Polaków. Obsługa miła i uczynna.


9.2
aDrIAn Kępiński

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2008
Rodzina z dziećmi

Problemy maja tylko Polacy jeżeli chodzi o pokój, dają Polakom najgorsze pokoje. Adorują niesamowicie Rosjan i Anglików, jest ich najwiecej. Przy basenie nie znajdziesz nawet książki polskiej. Recepcję trzeba bardzo często odwiedzać żeby cos zdziałali, najlepiej posłać do niej rezydentkę. A poza tym rewelacja, wracamy za rok, ale głównie skupimy się na pokoju, nie weźmiemy bagaży dopóki nie zobaczymy pokoju (szerokim lukiem omijamy 547 i 603).


6.0
Andy

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2008
Para

Nie polecam tego hotelu. Jedynym argumentem, ale bardzo istotnym jest to, że nie chcą tam Polaków! Miałem rezerwację potwierdzoną przez hotel, ale gdy przyjechałem okazało się, że nie ma wolnych pokoi. Manager hotelu zaproponował nam inny hotel (Coral Beach) o niższym standardzie. Powiedział, że dopłaca z własnej kieszeni do pokoju z widokiem na morze, ale nie zgodziliśmy się na to. Rezydent, na którego czekaliśmy sześć godzin załatwił nam inny hotel o podobnym standardzie (SUN RISE ISLAND VIEW), który polecam wszystkim. Tak więc uważajcie gdy będziecie podejmować decyzję, gdzie pojechać na urlop. Potwierdzam Rosjan do bólu! Acha jechałem z biurem Alfa Star. Pozdrawiam.


8.4
Hania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2008

nie polecam!!!!! ogolnie czysto -jedzenie dobre , all exclusive beznadziejny ! brak animacji ! niemiła obsługa ! uwaga na pokoje mozna otrzymac room bez balkonu z widokiem na dach jadalni wysypany zwirkiem (do tych pokoi chyba tylko kwaterują polaków)


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Baron Palms

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.