1658 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Atrakcyjna lokalizacja: ok. 1 km od słynnego parku wodnego Action Aquapark.
Wspaniała, piaszczysta plaża w odległości jedynie 150 m od hotelu.
Udogodnienia i atrakcje dla dzieci: brodzik i wydzielony basen dla dzieci, plac zabaw, animacje i zajęcia w miniklubie.
Bogata oferta rekreacyjna: siłownia, tenis stołowy, sauna, jacuzzi, animacje, gry na automatach (płatne).
Bardzo dobry hotel. W opcji all inclusive ciężko być głodnym, bo ciągle jest coś gdzieś do jedzenia. Na drinkach alkoholowych hotel nie oszukuje ;) Lody niby dostępne tylko 11:00-17:00, ale jest ich tak dużo, że na koniec dnia jeszcze zostawały. W stołówce ciągle bemary gastronomiczne są uzupełnianie świeżymi potrawami, nawet jak posiłek jest do 14, to o 13:30 jeszcze kucharz uzupełnia szwedzki stół. Sprzątanie odbywa się właściwie codziennie. Nawet jak nie chce się sprzątania pokoju, to pani sprzątająca namawia aby chociaż ręczniki wymienić :)
Codziennie inne posiłki. O ile śniadania są codziennie takie same, to obiadokolacje zmieniają się (kuchnia meksykańska, śródziemnomorska, włoska, itp). Wydanie pokoju jest dopiero po 16:00, ale jak przyjedzie się wcześniej, to nie mają problemu z zarejestrowaniem gości w hotelu i wydaniem opasek, aby korzystać już z wszystkich dobrodziejstw all inclusive.
Temu hotelowi zdecydowanie daleko do 5*. Wystrój ładny, ale... brak podgrzewanego basenu nawet wewnątrz budynku, do tego jacuzzi, które istnieje tylko z nazwy, bo w rzeczywistości to okropnie zimna woda. Na prośbę o włączenie odpowiadali, że nie ma osoby,która potrafi to zrobić... przy basenie głównym mnóstwo mew, które mają w wodzie zdecydowanie większą atrakcję niż goście. Śmierdzi ich odchodami i nikt sobie nic z tego nie robi, zero sprzątania. A'propos sprzątania - polega na wymianie ręczników i dołożeniu papieru toaletowego, przy czym robią to aż trzy panie. Jeżeli chodzi o jedzenie w restauracji- bardzo mały wybór, jeżeli nie przyjdziesz na otwarcie to później trzeba czekać, czasami nawet 10 minut aż coś dołożą i krążyć z talerzem. Na pytanie, kiedy będzie, nie wiedzą... jedyny plus to codziennie ryby i owoce morze. Przekąski - praktycznie nie istnieją, jest kilka ciasteczek, Szynka, Ser i Bułki- i też nie zawsze. Siłownia- brak klimatyzacji, w zasadzie to Pani nawet nie wie czy jest i czy i jak ją włączyć. Nie wiem czy takie ograniczenia wynikają z małego obłożenia - byliśmy koniec maja/początek czerwca, czy tak jest cały czas, natomiast hotel, który ma 5* powinien jakikolwiek standard trzymać. Tutaj to niestety takie 3*.
Ryby i owoce morze, dla dzieci lody w restauracji i w barze przy basenie.
Jw.
Bardzo fajny i przyjazny hotel, pomocna i miła obsługa, 2 stołówki na terenie obiektu, jedzenie smaczne, ogólnie w tej cenie nie było się do czego przyczepić, blisko plaży i tętniącego zyciem centrum miasta. Świetny dla tych, którzy lubią wyjść poza hotel. Jesteśmy mega zadowoleni, polecam serdecznie:)
Bliskość plazy Bliskość centrum Miła obsługa Bliskość plaży Bliskość centrum Miła obsługa Dobry alkohol
Moloch- może to być wadą, jeżeli ktoś zostanie zakwaterowany w bocznych skrzydłach.
Hotel ogólnie fajny. Nam się podoba. Choć ma pare wad. Panie sprzątające nieco starsze i może nie wszystko dojrzą, nie z każdym z obsługi można się dogadać. Ale nie każdy musi rozumieć po polsku. Jesteśmy tu drugi raz i pewnie jeszcze raz przyjedziemy.
Blisko plaży, bardzo fajne baseny hotelowe. oferują ciekawe atrakcje. Animatorzy dają z siebie wszystko.
Nasi ziomkowie, co pija na umur i drą się przez pół nocy. A potem rano lecą z ręcznikami na basen, rezerwują leżaki, a sami idą odespać kaca…
Pobyt był super. Żadnych narzekań. Spodobało się wszystko. Obsługa przemiła, jedzenie na najwyższym poziomie. Bardzo blisko do morza i wszystkich atrakcji miasta. Wróciłam z miała ze napewno wrócę jeszcze raz. Polecam!
Blisko morza. Jedzenie Obsługa
Takiego nie było.
Wakacje w tym Hotelu to jakaś porażka .Pokoje praktycznie nie sprzątane łazienka podobnie ,korytarze hotelowe ciemne i oczywiście śmierdzące .Obsługa niewiarygodnie leniwa i nieprzyjemna .Jedzenie stare pizza surowa lub przypalona owoce pleśniejące gnijące .Zmarnowane pieniądze i czas. Itaka na swojej stronie umieszcza tylko dobre opinie na temat tego Hotelu. Parasole przy basenie rozpadają się w sezonie konieczność wcześniejszej rezerwacji leżaków .od strony KFC na teren Hotelu może wejść kto chce
lokalizacja
Brudno w pokojach brudne łazienki nie sprzątane smród .Stare jedzenie gnijące owoce .obsługa słaba
Hotel to raczej porażka czarno owca tej sieci Hotelowej tak na miejscu wypowiadało się wielu Polaków Pokoje nie sprzątane po kilka dni ,właściwie od początku pokój który dostaliśmy nie był zbyt czysty .Łazienki podobnie brudne prawie nie sprzątane smród z kanalizacji .Pokoje hotelowe prowadzące do windy ciemne i z dziwnym zapachem. Jedzenie np.pizza albo przypalona albo surowa podobnie Hamburgery ,wędliny stare podobnie sery i warzywa, gnijące arbuzy. Obsługa nie przyjemna leniwa w restauracji zajęta głównie sobą .Nie polecam tego Hotelu. Zmarnowane pieniądze i czas
Dobra lokalizacja
Brudne pokoje ,łazienki .Nie przyjemna obsługa .Nieświeże jedzenie . Brudne baseny.
Bardzo nieuprzejma obsługa Brak miejsc na basenie Nawet posiadanie takich miejsc na leżakach na basenie nie daje gwarancji ze się z nich skorzysta !!! Poszliśmy na lunch z dziećmi i nasze rzeczy wyrzucono z leżaków ! Ktoś inny je zajął ! Zrobiła to obsługa hotelu mówiąc ze pół godziny leżaki były puste !!!! W życiu nie spotkałam się z czymś takim Musieliśmy leżeć na trawie z 2 dzieci W barze poprosiłam o otwarcie mi butelki mojego wina Pan barman był tak obrażony i zniesmaczony ( wino nie pochodziło z baru ) ze kroił dalej cytryny do drinków mówiąc ze mamy czekać ! Bo jest zajęty Przypominam ze to ma 5 gwiazdek ! Po 5-7 min gdy zapytałam raz jeszcze w czym jest problem rzucił we mnie korkociągiem ! W 5 gwiazdkowym hotelu powinien zaproponować mi kieliszki do wina! Żenada ! Wynajmowaliśmy prywatny apartament w Barcello Standard moim zdaniem to 2-3 gwiazdki .. brud .. grzyb w wannie ...
Brak
Bardzo nieuprzejma obsługa Brak miejsc na basenie Nawet posiadanie takich miejsc na leżakach na basenie nie daje gwarancji ze się z nich skorzysta !!! Poszliśmy na lunch z dziećmi i nasze rzeczy wyrzucono z leżaków ! Ktoś inny je zajął ! Zrobiła to obsługa hotelu mówiąc ze pół godziny leżaki były puste !!!! W życiu nie spotkałam się z czymś takim Musieliśmy leżeć na trawie z 2 dzieci W barze poprosiłam o otwarcie mi butelki mojego wina Pan barman był tak obrażony i zniesmaczony ( wino nie pochodziło z baru ) ze kroił dalej cytryny do drinków mówiąc ze mamy czekać ! Bo jest zajęty Przypominam ze to ma 5 gwiazdek ! Po 5-7 min gdy zapytałam raz jeszcze w czym jest problem rzucił we mnie korkociągiem ! W 5 gwiazdkowym hotelu powinien zaproponować mi kieliszki do wina! Żenada ! Wynajmowaliśmy prywatny apartament w Barcello Standard moim zdaniem to 2-3 gwiazdki .. brud .. grzyb w wannie ...
Kupując wakacje w hotelu Barcelona okazało się że mieszkam w prywatnym studio w bocznym skrzydle hotelu. Co skutkuje brakiem room service.
Położenie w centrum kurortu
Brud, brak obsługi.
Szkoda że nie miałem czasu poczytać opinii wystawionych wcześniej na temat oferowanych wycieczek przez Millenium Travel . Wykupiłem wycieczkę dla mnie ,żony i dwójki znajomych przez portal wakacje.pl do hotelu Barcelo Royal Beach w Słonecznym Brzegu . Wszystko odbyło się sprawnie i ok . Po przyjeździe okazało się że apartament nie dosyć że tylko 2 osobowy ( na końcu przy odbiorze pokoju potwierdziła to obsługa hotelu) to góra 3 gwiazdkowy standard . Znajomych położyliśmy w sypialni na łóżku małżeńskim A dla nas była przygotowana rozkładana sofa w salonie o wymiarach 170 cm na 150 . Za tą cenę mogliśmy sobie zarezerwować 2 apartamenty 2 osobowe . Po reklamacji , kolejno u rezydenta dowiedzieliśmy się że nie ma takiej możliwości że wszystko jest zajęte ( A wiemy że nasze piętro ma kilkanaście apartamentów wolnych ) I szczyt co można to donieśli nam łóżko polowe. Sobotni telefon do Wakacji.pl skończył się informacją że nikt w weekendy w MT nie pracuje . Ok zadzwoniłem w poniedziałek , poinformowali mnie że mogę złożyć pisemną reklamację którą zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni . Hm myślę sobie zadzwonię do MT może oni coś zrobią. Po określeniu o co chodzi konsultantka niemile zbywa mnie mówiąc że jak Zamawiałem z wakacji.pl to mam z nimi załatwiać. Na stronie w dalszym ciągu po moich interwencjach jest oferowana ten sam apartament na przyszły tydzień . Następni klienci będą mieć ten sam problem . Tak samo z wylotem , hotel mamy opuścić w piątek do 10.00 a wylot mamy w sobotę o 5.00. Fajne wczasy w hotelu 5 gwiazdkowym w 4 osoby w apartamencie 2 osobowym o standardzie 3 gwiazdek na łóżku polowym i męczarnią 20 godzinnym przed odlotem . Super, nic innego nie marzyło nam się. Rezydentka poinformowała mnie że dopiero w dzień przed wyjazdem da znać czy będzie możliwość wykupienia dodatkowej doby Zapomniała o tym . Na lotnisku znaleźliśmy się około północy. 3 godziny na walizkach do odprawy . O 5.00 wylot . Byliśmy tak zmęczeni ze obudziłem się dopiero jak kazali wysiadać z samolotu . Całe szczęście że mamy znajomych w Warszawie bo czekał nas jeszcze 4 godzinny powrót samochodem do domu . inni nie mieli tego szczęścia .Ci z MT myślą chyba że maja do czynienia z robokopami. W busie którym jechaliśmy z hotelu na lotnisko oprócz nas jechali inni zarówno z Barcelo jak i drugiego hotelu Sunset Beatch . Tak samo wściekli na warunki , jedzenie i bród . Hotel ma główny budynek w którym podejrzewam jest standard 5 gwiazdkowy taki jak na fotkach z oferty a dwa pozostałe skrzydła to wykupione prywatne apartamenty w których różnie bywa. Ogólnie wyjazd to zmarnowany nasz czas . Zarówno my jak i wiele osób zostaliśmy po prostu oszukani . Ciekawe czy wakacje.pl wystawi tą opinię . Na Google reklamują \\\"SPRAWDZONE OFERTY Z MILLENIUM TRAVEL \\\".
Baseny. chociaż w sezonie chyba tylko dla 10 % gości.
Brak obsługi . Same zakazy i nakazy . Góra 3 gwiazdki . Śmierdzące toalety . Nieprzyjemny zapach na stołówce. Zimna woda w basenach i lodowata w prysznicach przy basenach.
Ogólne wrażenie z pobytu jak najbardziej pozytywne. Obsługa hotelu miła i pomocna. Wybraliśmy zakwaterowanie typu studio, opcja bez wyżywienia. Hotel bardzo duży i dobrze zlokalizowany. Pomimo, że znajduję się w samym centrum Słonecznego Brzegu to do pokoju nie docierają nocne hałasy. Liczba leżaków nad basenami wystarczająca. Jedyną rzeczą do jakiej możemy się przyczepić, a zarazem istotną było miejsce do spania. Zamiast dwuosobowego łóżka mieliśmy cztery materace ułożone na podłodze podwójnie obok siebie. Podpierały one drewnianą płytę przyłożoną do ściany ( chyba pozostałość po starym łóżku). Niestety stale się rozsuwały i powodowały duży dyskomfort w trakcie spania!! Jeżeli chodzi o kategorię hotelu (5 gwiazdek) to uważam, że jest trochę przesadzona.
Bardzo dobre położenie w samym centrum. Do plaży 5 min spacerem. Dużo basenów.
Zamiast łoża małżeńskiego 4 materace ułożone na sobie i ciągle rozsuwające się.
Straszny brud, grzyb w łazience, zapchany brodzik, meble zakurzone, pokój ani razy nie był sprzątany, ręczniki nie były wymienione, pościel nie zmieniona. Wifi w pokoju bardzo słabo działa. Przy basenie wszystkie leżaki pozajmowane, zresztą i tak wyglądały tak że nie chciałabym na nich leżeć. Nie rozumiem skąd te pozytywne opinie, moim zdaniem standard 2 gwiazdkowego hotelu. Odradzam wszystkim!
położenie
brudno, słaba obsługa, głosno, słabe wi fi
Zupełnie nie rozumiem dlaczego ten hotel ma 5 gwiazdek, moim zdaniem nie zasługuje nawet na 3... przyjeżdżając do tego hotelu byłam w ogromnym szoku, jak bardzo różni się w rzeczywistości od tego co widziałam na zdjęciach. Przede wszystkim standard pokoju był bardzo niski, było brudno, zalegał kurz, wykładzina była cała poplamiona a w zatkanym brodziku była pleśń. Dopiero po przyjeździe dowiedziałam się, że pokój nie ma usługi room service (w ofercie miał mieć), tak więc ani razu nie był posprzątany i nie zostały w nim wymienione ręczniki a papier toaletowy musiałam sobie kupować sama ( wcale nie był tak latwo dostepny w sklepach :P). Internet był tak wolny, że nie dało się z niego korzystać. Klimatyzacja zaczęła działać dopiero po wniesieniu skargi. Nie rozumiem też skąd te pozytywne opinie na temat hotelu, według mnie te wszystkie zdjęcia i opis hotelu to największa ściema z jaka się spotkałam na tym portalu!!
położenie blisko plaży, duży basen
niski standard pokoi
Bardzo dobry hotel w dzikim kraju :-) Dobrze położony, bezpieczny zamknięty obiekt, blisko morza, promenady i plazy.
Ogólnie było super, jedzenie na najwyższym poziomie, alkochol gorszej jakości, animacje beznadziejne
jedzenie, położenia
animacje
Mieszkaliśmy w budynku głównym na najwyższym pietrze, bez widoku na morze ale za to na przepiekne zachody słońca! Hotel rewelacja, kuchnia urozmaicona, obsługa super, basen duży i nie za głęboki. Minęły już ponad dwa miesiące a ja ciągle z przyjemnością wspominam o bardzo udanych wakacjach w tym hotelu. Na plażę bliziutko, deptak tak samo, wesołe miasteczko. Wakacje zaliczam do bardzo udanych
Ogólnie bardzo fajny hotel. Wiadomo trafiają się niedociągnięcia ale jesteśmy zadowoleni z pobytu, hotelu, miasta oraz pogody.
Baseny, teren zewnętrzny, dobre położenie, smaczne drinki, codzienne sprzątanie, fajne ciemne korytarze (odpowiednio wyciszone), ładny pokoj i funkcjonalna łazienka, piękny zapach w lobby, ręczniki hotelowe do pobrania na basen
Charczący głośnik w toalecie, problem ze sprzątaniem po gościach w restauracji, jeden nieprzyjemny barman w lobby, średnie jedzenie,
W hotelu byliśmy już drugi rok z rzędu. Dla nas to najlepszy hotel w Słonecznym Brzegu (a byliśmy w Bułgarii już czwarty raz). Tak jak rok temu, wszytko super, na najwyższym poziomie. Poziom ubiegłoroczny z naciskiem na delikatny wzrost. Dla nas jedzenie się jeszcze polepszyło, tzn. super był wieczór azjatycki. Animacje też się polepszyły, tak przynajmniej twierdzą nasze dzieci, hitem był magik oraz codzienne kids party. Na gorsze, ewidencja pobieranych ręczników na basen (trzeba było podawać numer pokoju i nazwisko, jednak nie zawsze) oraz jak raz ptak nam narobił na ręcznik, to nie chcieli go wymienić na nowy, zasłaniając się, że można tylko raz dziennie ręcznik pobrać, bo nie wystarczy dla wszystkich. Rozumiemy, mieliśmy swoje kąpielowe, więc nie było aż tak dużego problemu. Pierwszy pokój dostaliśmy na końcu hotelu, mały i z jednym telewizorem (musiały być dwa, dzieci w salonie usypiają przy bajkach), po prośbie w recepcji i pomocy Pani rezydent, wymieniono nam na pokój większy z tarasem i bliżej centrum hotelu oraz z dwoma TV (pozdrowienia dla Pani Tetiany z recepcji (FRA/ENG - obsługa językowa), już drugi rok z rzędu nam pomaga ( w zeszłym roku dała nam darmowe przedłużenie doby hotelowej ze względu na dzieci i późny wylot), to też głównie zaważyło na ponownym wybraniu Barcelo Sunny Beach w tym roku, Panie Hotelarzu (Managerze), proszę pomyśleć o podwyżce lub awansie dla pani Tetiany, bo ściąga wam klientów z powrotem do hotelu. Właśni z żoną będziemy bookować tylko Barcelo w kolejnym roku. Trochę kiepska obsługa w barze przy basenie, jednak do wytrzymania. Jeden barman się stawiał i nie chciał wydawać butelkowanych napoi (ICE TEA) w opcji ALL, są wydawane, po interwencji w recepcji, Pan zniknął i się troszkę polepszyła obsługa w barze, szczególnie Panie nadrabiały braki personalne. Tak więc dla nas super. Jak Sunny Beach to tylko i wyłącznie Barcelo...
Dobra lokalizacja, jest co robić w hotelu (baseny, animacje), dobre SPA
Trzeba się upominać o sprzątanie, jednak potem już nie ma problemu, troszkę kiepsko z obsługą w barze przy basenie,
Hotel dla osób szukających ciszy i spokoju, położony między miastami Sozopol a Czernomorec. Wszystkie pokoje z bocznym widokiem na morze. Hotel dla osób, które chcą odpocząć, natomiast nie chcą przeznaczyć zbyt dużo na swoje wakacje.
Bezpośrednio przy plaży
O.K. wszystko super. Restauracja bardzo dobra, hotel także bardzo dobry...
Tripadvisor