Opinie o hotelu
Azur

5.6
Średni
4 opinie

W tak beznadziejnym brudnym hotelu jeszcze nie byłam, basen brudny, z grzybem wokoło klimy brak lub tylko lekki wiaterek byłam z rodziną nigdy więcej rezerwowałam przez ecco holiday. Brak posiłków w samolocie na życzenie oczywiście biura. Ogólnie w hotelu brud, kelnerzy zatrudniani z ulicy bez żadnego doświadczenia w gastronomii baaardzo drogo w hotelu i 1\2 z menu nie ma np.szklanka coli 1.30 funta obok w sklepie puszka 0.45 nie ten hotel i nie za te pieniądze.

warunki poniżej oczekiwań.

Polecam apartamenty, bo pokoje ciut ciasne. Dobra obsługa - kelnerzy - w częśći Polacy 9 kopalnia wiedzy)!!!

Basen okazał się mniejszy, niż to było widać na stronie, niejszy i do tego zaniedbany, brodzik dla dziecka ma śrenicę ok 2,5 m i pełno w nim owadów. Bardzo drogie soki z kartonu do obiadokolacji np. szklanka 250ml wypełniona lodem i do tego sok ok. 100ml kosztowała 1,5 funta tj ok 10 zł, nie wspominając o posiłkach. Poza tym słaba klimatyzacja w pokojach lub prawie jej brak.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

440 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT1674
Nazwa  Azur
Miejsce  Cypr / Cypr Południowy / Limassol
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty

Nasi klienci docenili

check

Historyczne ruiny w Pafos z mozaikami i antycznymi świątyniami

check

Piękne plaże z krystalicznie czystą wodą i złotym piaskiem

check

Tętniące życiem miasta Limassol i Larnaka z licznymi atrakcjami

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.6
Średni
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.5
Hotel
3.8
Położenie
6.5
Pokoje
6.3
Wyżywienie
6.8

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.6
4.4
iza maj

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

W tak beznadziejnym brudnym hotelu jeszcze nie byłam, basen brudny, z grzybem wokoło klimy brak lub tylko lekki wiaterek byłam z rodziną nigdy więcej rezerwowałam przez ecco holiday. Brak posiłków w samolocie na życzenie oczywiście biura. Ogólnie w hotelu brud, kelnerzy zatrudniani z ulicy bez żadnego doświadczenia w gastronomii baaardzo drogo w hotelu i 1\2 z menu nie ma np.szklanka coli 1.30 funta obok w sklepie puszka 0.45 nie ten hotel i nie za te pieniądze.


3.2
aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

warunki poniżej oczekiwań.


8.0
lech wojtas

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2005
Grupa znajomych

Polecam apartamenty, bo pokoje ciut ciasne. Dobra obsługa - kelnerzy - w częśći Polacy 9 kopalnia wiedzy)!!!


6.6
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2005
Rodzina z dziećmi

Basen okazał się mniejszy, niż to było widać na stronie, niejszy i do tego zaniedbany, brodzik dla dziecka ma śrenicę ok 2,5 m i pełno w nim owadów. Bardzo drogie soki z kartonu do obiadokolacji np. szklanka 250ml wypełniona lodem i do tego sok ok. 100ml kosztowała 1,5 funta tj ok 10 zł, nie wspominając o posiłkach. Poza tym słaba klimatyzacja w pokojach lub prawie jej brak.



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.