Opinie o hotelu
Aurora

8.7
Bardzo dobry
4 opinie

Hotel położony w odległości 3 km od głównego wyciągu Daolasa którym wyjedziemy na cały kompleks Marilleva i Folgarida!!! Właściciel hotelu zawozi swoim busem pod ten wyciąg i przywozi z powrotem do hotelu!!! Bardzo dobrze działające WIFI w hotelu ( DARMOWE)!!! Pokoje czyste i zadbane sprzątane codziennie. Dobre posiłki !!!

Bardzo dobry wybór. Za umiarkowaną cenę otrzymasz pełne zadowolenie z wyjazdu narciarskiego. Jeśli ktoś szuka gwaru i imprez to zły adres.

Hotel og?lnie w porzadku. Obsługa miła i pomocna, właściciel dobrze mówi po angielsku i potrafi wszystko wytłumaczyć. Codzienne dowozy do wyciagu w Daolasie, powroty na tel/sms. Śniadania monotonne - codziennie to samo, jakościowo ok ( rogaliki, chleb jasny i ciemny, płatki, jogurt, napoje kawa i herbata itp, typowy szwedzki stół). Obiady dwudaniowe z przystawkami na stole - da się najeść, czasami trzeba poszperać w internecie by rozszyfrować jadłospis, bo polskie tłumaczenie jest typowo googlowe ;) Nam trafił się ciasny pokój dwuosobowy, z łazienka za zasuwanymi drzwiami, za ktorymi wszystko słuchać- dość niekomfortowe kiedy trzeba iść za potrzeba. W pokoju ciepło, sucho ale po kapieli czuć wilgoć. Sprzatanie pokoju odbywa się codziennie, przy tym wymiana ręczników i pościeli. Dowtęp do internetu jest, ale jakość połaczenia bardzo słaba, ciężko było sprawdzić nawet podglad na kamerkach na stokach. W pokoju brak lodówki i czajnika, za to w łazience jest suszwrka do włosów. Telewizor pod sufitem, z kanałami włoskimi angielskimi i niemieckimi. Pościel dość krótka, poduszki małe ale w miarę wygodne. W budunku znajduje się schowek na narty i buty. Przystanek ski busa 20 m od hotelu, stacja szynobusa jakieś 300 m od hotelu, można z niej dojechać bezpośrednio do Trydentu albo pod wyciagi np Daolasa. Jak za ta cenę, dobry wybór.

pobyt bardzo udany dzięki właścicielowi hotelu zawsze pomocny i pełen optymizmu sam odwozi skibusem gości hotelu do gondoli Doalasa Jedzenie dobre ciepłe pokoje ,ciepla woda pod prysznicem

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT26340
Nazwa  Aurora
Miejsce  Włochy / Val di Sole / Monclassico

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.7
Bardzo dobry
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.8
Hotel
9.0
Położenie
8.8
Pokoje
7.8
Wyżywienie
9.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.7
9.4
Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2017
Grupa znajomych

Hotel położony w odległości 3 km od głównego wyciągu Daolasa którym wyjedziemy na cały kompleks Marilleva i Folgarida!!! Właściciel hotelu zawozi swoim busem pod ten wyciąg i przywozi z powrotem do hotelu!!! Bardzo dobrze działające WIFI w hotelu ( DARMOWE)!!! Pokoje czyste i zadbane sprzątane codziennie. Dobre posiłki !!!

Zalety

Blisko wyciągów, bardzo miła obsługa,czyste i zadbane pokoje,dobre posiłki,darmowe WIFI!!!


8.4
Waldek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2016
Grupa znajomych

Bardzo dobry wybór. Za umiarkowaną cenę otrzymasz pełne zadowolenie z wyjazdu narciarskiego. Jeśli ktoś szuka gwaru i imprez to zły adres.

Zalety

Przemiły właściciel i obsługa. Świetnie zorganizowany dojazd do wyciągu. Kameralny, spokojny hotel. Dobre i obfite jedzenie.

Wady

Meble mają lata świetności już za sobą.


7.8
Paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Para

Hotel og?lnie w porzadku. Obsługa miła i pomocna, właściciel dobrze mówi po angielsku i potrafi wszystko wytłumaczyć. Codzienne dowozy do wyciagu w Daolasie, powroty na tel/sms. Śniadania monotonne - codziennie to samo, jakościowo ok ( rogaliki, chleb jasny i ciemny, płatki, jogurt, napoje kawa i herbata itp, typowy szwedzki stół). Obiady dwudaniowe z przystawkami na stole - da się najeść, czasami trzeba poszperać w internecie by rozszyfrować jadłospis, bo polskie tłumaczenie jest typowo googlowe ;) Nam trafił się ciasny pokój dwuosobowy, z łazienka za zasuwanymi drzwiami, za ktorymi wszystko słuchać- dość niekomfortowe kiedy trzeba iść za potrzeba. W pokoju ciepło, sucho ale po kapieli czuć wilgoć. Sprzatanie pokoju odbywa się codziennie, przy tym wymiana ręczników i pościeli. Dowtęp do internetu jest, ale jakość połaczenia bardzo słaba, ciężko było sprawdzić nawet podglad na kamerkach na stokach. W pokoju brak lodówki i czajnika, za to w łazience jest suszwrka do włosów. Telewizor pod sufitem, z kanałami włoskimi angielskimi i niemieckimi. Pościel dość krótka, poduszki małe ale w miarę wygodne. W budunku znajduje się schowek na narty i buty. Przystanek ski busa 20 m od hotelu, stacja szynobusa jakieś 300 m od hotelu, można z niej dojechać bezpośrednio do Trydentu albo pod wyciagi np Daolasa. Jak za ta cenę, dobry wybór.

Zalety

Położenie ( możliwości komunikacyjne) Miła obsługa Dobre jedzenie Cena

Wady

Łazienka Małe pokoje


9.0
Halina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2015
Grupa znajomych

pobyt bardzo udany dzięki właścicielowi hotelu zawsze pomocny i pełen optymizmu sam odwozi skibusem gości hotelu do gondoli Doalasa Jedzenie dobre ciepłe pokoje ,ciepla woda pod prysznicem

Zalety

hotel blisko stoków . Super właściciel wesoły pomocny ,Skibus hotelowy odwozi i odbiera narciarzy spod gondoli /5 min. jazdy/

Wady

brak



Mapa

Aurora

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.