Opinie o hotelu
Astor (Jastrzębia Góra)

2.6
Słaby
1 opinia

3.5

3 opinie

Już dwukrotnie spędziłam urlop w tym hotelu, zawsze poza sezonem wysokim. Pierwszy raz zarezerwowałam ten obiekt i niestety porażka. Zagrzybiała łazienka z wanną, zniszczone brudne sprzęty, tynk odpadający z sufitu, niedziałający telewizor. Uwagi zgłoszone do menagera i... nic to nie dało. Pani zachowywała się w sposób bardzo arogancki i zapominała o dobrym wychowaniu. Patrząc się na grzyba w łazience stwierdziła " że żadnego grzyba nie widzi". Żądania wymiany pokoju na inny tj, czysty i bez grzyba były pozostawione bez odpowiedzi. Porażka całkowita. Wymeldowałam się z uwagi na zagrożenie jakie niosło przebywanie w tym pokoju- z uwagi na astmę i ilości kurzu oraz grzyba zarówno ja jak i moja córka miałyśmy problemy z oddychaniem.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

529 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT28907
Nazwa  Astor (Jastrzębia Góra)
Miejsce  Polska / Wybrzeże Bałtyckie / Jastrzębia Góra
Udogodnienia  basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, fitness, darmowe wifi, tenis, rowery, parking

Nasi klienci docenili

check

Zaledwie 100 metrów od brzegu Bałtyku

check

Świetnie wyposażona sala zabaw dla dzieci

check

Restauracja z bogatą ofertą dań kuchni kaszubskiej

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.6
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
1.0
Hotel
1.0
Położenie
4.0
Pokoje
1.0
Wyżywienie
4.0
Atrakcje dla dzieci
4.0
Sport i rozrywka
3.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość do ceny

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.6
2.6
Marta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Rodzina z dziećmi

Już dwukrotnie spędziłam urlop w tym hotelu, zawsze poza sezonem wysokim. Pierwszy raz zarezerwowałam ten obiekt i niestety porażka. Zagrzybiała łazienka z wanną, zniszczone brudne sprzęty, tynk odpadający z sufitu, niedziałający telewizor. Uwagi zgłoszone do menagera i... nic to nie dało. Pani zachowywała się w sposób bardzo arogancki i zapominała o dobrym wychowaniu. Patrząc się na grzyba w łazience stwierdziła " że żadnego grzyba nie widzi". Żądania wymiany pokoju na inny tj, czysty i bez grzyba były pozostawione bez odpowiedzi. Porażka całkowita. Wymeldowałam się z uwagi na zagrożenie jakie niosło przebywanie w tym pokoju- z uwagi na astmę i ilości kurzu oraz grzyba zarówno ja jak i moja córka miałyśmy problemy z oddychaniem.

Wady

1.Zagrzybiała łazienka 2. Niedziałający telewizor, uszkodzone stare sprzęty, brudne powierzchnie 3. obsługa tj, menagerka hotelu- masakra, brak umiejętności oraz chęci rozwiązywania sytuacji spornych, brak kultury osobistej


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Astor (Jastrzębia Góra)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.