Opinie o hotelu
Art Mari

5.0
Średni
6 opinii

Uwaga na oszustów, hotel nie ma własnej plaży. Pokoje porażka, jedzenie również. Po awanturze dano mi wycieczkę gratis, aby nie pyskować po powrocie. TO NIE JEST TEN HOTEL CO W OFERCIE, NIE JEDŹCIE TAM.

Sfałszowana oferta w portalu, hotel miał być bezpośrednio przy plaży, z własnymi leżakami , parasolami itp. Okazuje się, że nie ma w ogóle dostępu do plaży i nie można korzystać nawet z oferty innych hoteli. Według mnie sam hotel zasługuje na słabe trzy gwiazdki. Ogólnie porażka, odradzam, wybierzcie inny hotel.

Tragedia.

Uważam że hotel jest bardzo ładnie położony, co prawda nie ma wejścia na plażę, ale to nie problem, ponieważ do plaży jest jakieś 2 min spacerkiem. W pokojach czysto, jeśli chodzi o moją osobe to miałam bardzo ładny widok z balkonu na morze, góry,palmy i basen. Plaża jest bardzo wąska więc dużo osób woli spędzać czas nad basenem gdzie znajdują się leżaki i parasole oraz jest dostęp do darmowych napojów. Obsługa bardzo miła. Jestem zadowolona z pobytu w hotelu Art Mari, osobiście polecam.

Jest super bardzo mi sie tam podobalo polecam

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

1 350 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT12156
Nazwa  Art Mari
Miejsce  Turcja / Wybrzeże Egejskie / Marmaris
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, nurkowanie

Nasi klienci docenili

check

Urokliwe wioski i miasteczka z białymi domami

check

Krystalicznie czysta woda idealna do kąpieli i snorkelingu

check

Antyczne zabytki, takie jak Efez, i ruiny starożytnych miast

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.0
Średni
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.3
Hotel
4.2
Położenie
6.0
Pokoje
5.3
Wyżywienie
5.2

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.0
3.0
ona34

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Uwaga na oszustów, hotel nie ma własnej plaży. Pokoje porażka, jedzenie również. Po awanturze dano mi wycieczkę gratis, aby nie pyskować po powrocie. TO NIE JEST TEN HOTEL CO W OFERCIE, NIE JEDŹCIE TAM.


3.4
firstclass@vp.pl

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Sfałszowana oferta w portalu, hotel miał być bezpośrednio przy plaży, z własnymi leżakami , parasolami itp. Okazuje się, że nie ma w ogóle dostępu do plaży i nie można korzystać nawet z oferty innych hoteli. Według mnie sam hotel zasługuje na słabe trzy gwiazdki. Ogólnie porażka, odradzam, wybierzcie inny hotel.


2.2
jan

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Tragedia.


8.0
zadowolona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2007
Para

Uważam że hotel jest bardzo ładnie położony, co prawda nie ma wejścia na plażę, ale to nie problem, ponieważ do plaży jest jakieś 2 min spacerkiem. W pokojach czysto, jeśli chodzi o moją osobe to miałam bardzo ładny widok z balkonu na morze, góry,palmy i basen. Plaża jest bardzo wąska więc dużo osób woli spędzać czas nad basenem gdzie znajdują się leżaki i parasole oraz jest dostęp do darmowych napojów. Obsługa bardzo miła. Jestem zadowolona z pobytu w hotelu Art Mari, osobiście polecam.


9.6
Dj Witeq

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2007
Para

Jest super bardzo mi sie tam podobalo polecam


3.8
niezadowolona

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2007
Para

oferta słafszowana...w biurach podróży pokazują hotel ART MArMARIS 4* a wysyłaja do ART MARI bez gwaizdek...nigdzie niewidoczna jest ilośc gwiazde i nie mozna też spojrzeć w papiery hotelowe aby się przekonać o ilości gwaizdek...hotel nie ma żądnego aquaparku, nie ma dostępu do plaży a korzystanie z plaży innych hoteli jest niemożliwe, jakośc alkoholi bardzo słaba, jedzenia bardzo słaba obsługi również...jednej osobie nie wolno podejść do baru po 4 piwa mimo iż jest nas czworo...co najwyżej można wziąść dwa...zdjęcia które można zobaczyć na necie pokazuja budynek głony nie tego hotelu, zjeżdżalnie która nie istnieje...siłownia i inne atrakcje nie zosatły przez nas odnalezione..widok z okien katastroficzny,niemożność spania ze względu na ruchliwą ulicę na którą skierowanych jest większośc okien...nie polecam nikomu...brak minibarku o którym mowa...prysznice w złym stanie...toaleta przy basenie gorsza niz kibel na dworcu PKP...kpina z ludzi i tyle...



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.