Opinie o hotelu
ArdorMare

6.7
Średni
3 opinie

Pobyt w hotelu oceniamy na bardzo dobry (byliśmy ze znajomymi), przyjazna atmosfera. Hotel przystosowany do pobytu osób z dziećmi i starszych. Transport na plażę zapewniony przez hotel (co 15minut). Personel zawsze służył pomocą i radą.

Właśnie wróciliśmy z wczasów na Riwierze Tureckiej i zdecydowanie mogę polecić hotel ArdorMare.Hotel spełniał wszelkie oczekiwania.Położony około 2 km od najbliższej plaży lecz nie stanowiło to problemu gdyż na plażę jeździł autobus kilka razy dziennie.

Nie polecam. Podłoga w pokoju jakby tłusta, śmieci w koszu i w szafce pozostawione po poprzednich lokatorach, koło windy śmierdzi szambem, drzwi w łazienkach ogólnodostępnych nie domykają się. Częste zaniki prądu na obiekcie, dobrze że dzieci akurat nie jechały winda, mógłyby się najeść strachu Jedzenie monotonne, śniadania zwłaszcza, wszędzie koty, chodzą nawet po stolikach znajdujących się na zewnątrz i wyjadają resztki pokarmow, nic dziwnego że każdy z mojej czteroosobowej rodziny się pochorowal-szlo góra i dołem. Złe wspomnienia niestety.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 525 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT77686
Nazwa  ArdorMare
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Alanya
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, darmowe wifi, parking, zwierzęta

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.7
Średni
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.0
Hotel
7.3
Położenie
6.3
Pokoje
7.0
Wyżywienie
6.0
Atrakcje dla dzieci
7.0
Sport i rozrywka
6.3

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.7
7.4
Hassan

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Pobyt w hotelu oceniamy na bardzo dobry (byliśmy ze znajomymi), przyjazna atmosfera. Hotel przystosowany do pobytu osób z dziećmi i starszych. Transport na plażę zapewniony przez hotel (co 15minut). Personel zawsze służył pomocą i radą.

Zalety

- miły i pomocny personel - duże i przestronne pokoje - apartamenty z pełnym wyposażeniem (zmywarka, pralka, żelazko, płyta, piekarnik, garnki, ogl. całe wyposażenie) - czystko i schludnie

Wady

- brak zrożnicowanego jedzenia - zimne śniadanie


8.7
Michalina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Właśnie wróciliśmy z wczasów na Riwierze Tureckiej i zdecydowanie mogę polecić hotel ArdorMare.Hotel spełniał wszelkie oczekiwania.Położony około 2 km od najbliższej plaży lecz nie stanowiło to problemu gdyż na plażę jeździł autobus kilka razy dziennie.

Zalety

Mieliśmy pokój na 6 piętrze i widok był naprawdę bardzo ładny z widokiem na morze. Pokoje a w zasadzie apartamenty wyposażone w klimatyzację w dwóch pokojach ,pralkę,zmywarkę,płytę indukcyjną,mikrofalówkę oraz wszystkie inne potrzebne wyposażenie w domu były.Panie sprzątające codziennie dbały o czystość. Bardzo miła obsługa hotelowa ,szczególnie Pan Burak który dbał o rozrywkę dla gości i miłą atmosferę.Do zalet można też zaliczyć duży basen,SPA, zjeżdżalnie otwierane w godzinach 10-12 14-16

Wady

Do wad można zaliczyć jedynie to, że blisko znajduje się meczet z którego o 6 rano słychać wezwania do modlitw co sprawiało, że przy otwartym był problem z zaśnięciem. Dla mnie osobiście nie była to wadą ale jak ktoś nie lubi kotów ,to są one w zasadzie wszędzie w restauracji na basenie leżakach.


4.0
Sylwia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Nie polecam. Podłoga w pokoju jakby tłusta, śmieci w koszu i w szafce pozostawione po poprzednich lokatorach, koło windy śmierdzi szambem, drzwi w łazienkach ogólnodostępnych nie domykają się. Częste zaniki prądu na obiekcie, dobrze że dzieci akurat nie jechały winda, mógłyby się najeść strachu Jedzenie monotonne, śniadania zwłaszcza, wszędzie koty, chodzą nawet po stolikach znajdujących się na zewnątrz i wyjadają resztki pokarmow, nic dziwnego że każdy z mojej czteroosobowej rodziny się pochorowal-szlo góra i dołem. Złe wspomnienia niestety.



Zobacz na mapie

ArdorMare

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.