Opinie o hotelu
Apartamanty Lux 3

1.4
Słaby
1 opinia

Pobyt 11-21 sierpień 2021. Bród, syf. Pokoje nie sprzątane, ręczniki nie wymieniane. Śmieci wynosiliśmy na korytarz, gdzie leżały nawet po kilka dni. Podłoga klejąca od brudu. Hotel 5 piętrowy ale bez windy. Prośby nic nie dają (nawet rezydenta). Jedzenie z dnia na dzień coraz gorsze, spalone frytki oraz steki. Nie dało się tego jeść. Obiady przygotowywane tylko dla polaków. Na plus można zaliczyć basen, jednak zamykany po godz. 20. Do wielkiej plaży 20 min piechotą. Transfer na plażę nie potrzebny ponieważ wieczorami korki są tak duże że szybciej jest na piechotę. Na początku z dużą sympatia do właściciela ale w miarę upływu czasu było coraz gorzej. Nie było herbaty, prawdziwej kawy a to co dawali do picia trudno określić. W hotelu brakowało obsługi, nie miał kto sprzątać a posiłki zdarzało się przygotowywał sam właściciel. Niestety nie jadalne to było. Nie polecam omijać szerokim łukiem.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

733 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT39144
Nazwa  Apartamanty Lux 3
Miejsce  Czarnogóra / Riwiera Czarnogórska / Ulcinj
Udogodnienia  golf, parking

Nasi klienci docenili

check

Dziewicze plaże Adriatyku z malowniczymi klifami

check

Zabytkowe miasta Kotor i Budva z wąskimi, brukowanymi uliczkami

check

Przepiękne krajobrazy górskie i parki narodowe

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

1.4
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
1.0
Hotel
1.0
Położenie
3.0
Pokoje
1.0
Wyżywienie
1.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
1.4
1.4
Grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Pobyt 11-21 sierpień 2021. Bród, syf. Pokoje nie sprzątane, ręczniki nie wymieniane. Śmieci wynosiliśmy na korytarz, gdzie leżały nawet po kilka dni. Podłoga klejąca od brudu. Hotel 5 piętrowy ale bez windy. Prośby nic nie dają (nawet rezydenta). Jedzenie z dnia na dzień coraz gorsze, spalone frytki oraz steki. Nie dało się tego jeść. Obiady przygotowywane tylko dla polaków. Na plus można zaliczyć basen, jednak zamykany po godz. 20. Do wielkiej plaży 20 min piechotą. Transfer na plażę nie potrzebny ponieważ wieczorami korki są tak duże że szybciej jest na piechotę. Na początku z dużą sympatia do właściciela ale w miarę upływu czasu było coraz gorzej. Nie było herbaty, prawdziwej kawy a to co dawali do picia trudno określić. W hotelu brakowało obsługi, nie miał kto sprzątać a posiłki zdarzało się przygotowywał sam właściciel. Niestety nie jadalne to było. Nie polecam omijać szerokim łukiem.

Zalety

basen bliskość wielkiej plaży

Wady

bród, brak sprzątania, brak wymiany ręczników fatalne jedzenie



Zobacz na mapie

Apartamanty Lux 3

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.