Opinie o hotelu
Aminess Maestral (Novigrad)

9.1
Bardzo dobry
4 opinie

4.0

760 opinii

Pokój czysty i ładny ale nie warto dopłacać do balkonu z widokiem na morze gdyż tego widoku praktycznie nie ma. Obsługa miła i upraejma, hotel ogólnie zadbany.

Bardzo dobry hotel. Czysty. Małe, ale komfortowe pokoje (dla 2-ch osób OK, dla 3-ch osób i psa - trochę ciasno). Uprzejma obsługa. Bardzo dobre posiłki.

Duży wakacyjny obiekt spełniający oczekiwania moje i mojej rodziny. Według nas jest w pełni przygotowany do przyjmowania gości. Baseny, bliskość plaży. Sporo miejsca nie tylko w pokoju ale też w recepcji, hallu, restauracji. Świetne menu, kilka dań szczególnie upodobała sobie grupka Polaków, która była w hotelu w tym samym czasie co my. Obsługa z rzadka się uśmiechała. Była sympatyczna i mogłaby się ciut częściej rozweselić.

Po takim hotelu nie był to na pewno mój ostatni wyjazd do Chorwacji. Sprzątanie codziennie z wymianą ręczników. Do centrum Novigradu może z 450 metrów, około 10 minut piechotą. Plaża jest znacznie bliżej myślę że jak napisze że 2 minuty nie minę się z prawdą. Animacje wieczorne są codziennie i nie są wcale złe, wręcz przeciwnie mi się podobało. Wyżywienie forma bufetu. Ilość i zróżnicowanie zadowalające.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 029 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT17580
Nazwa  Aminess Maestral (Novigrad)
Miejsce  Chorwacja / Istria / Novigrad
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, windsurfing, żeglarstwo, tenis, rowery, golf, bez paszportu, rozrywka i życie nocne, parking

Nasi klienci docenili

check

Malownicze wybrzeże z pięknymi plażami otoczone lasami piniowymi

check

Zabytkowe miasta jak Pula i Rovinj z wąskimi uliczkami i kamienicami

check

Przepiękne krajobrazy i trasy turystyczne idealne do pieszych wędrówek

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.1
Bardzo dobry
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.5
Hotel
8.8
Położenie
9.3
Pokoje
9.3
Wyżywienie
9.8
Sport i rozrywka
9.0

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.1
8.3
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
50+

Pokój czysty i ładny ale nie warto dopłacać do balkonu z widokiem na morze gdyż tego widoku praktycznie nie ma. Obsługa miła i upraejma, hotel ogólnie zadbany.

Zalety

Uprzejma obsługa

Wady

Mały balkon, ceny napojów za wysokie, płatny parking.


9.8
Janusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2023
Rodzina z dziećmi

Bardzo dobry hotel. Czysty. Małe, ale komfortowe pokoje (dla 2-ch osób OK, dla 3-ch osób i psa - trochę ciasno). Uprzejma obsługa. Bardzo dobre posiłki.

Zalety

Świetne otoczenie, duże obszary zielone wokół hotelu - świetne dla spacerów i dla psów. Możliwość krótkiego spaceru promenadką do pobliskiego miasteczka - Novigradu. Możliwość całorocznego korzystania z basenu krytego (w lecie też z basenów zewnętrznych) i siłowni.

Wady

Wysokie opłaty za psa.


9.0
Władysława

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2009

Duży wakacyjny obiekt spełniający oczekiwania moje i mojej rodziny. Według nas jest w pełni przygotowany do przyjmowania gości. Baseny, bliskość plaży. Sporo miejsca nie tylko w pokoju ale też w recepcji, hallu, restauracji. Świetne menu, kilka dań szczególnie upodobała sobie grupka Polaków, która była w hotelu w tym samym czasie co my. Obsługa z rzadka się uśmiechała. Była sympatyczna i mogłaby się ciut częściej rozweselić.


9.2
Kaja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2009

Po takim hotelu nie był to na pewno mój ostatni wyjazd do Chorwacji. Sprzątanie codziennie z wymianą ręczników. Do centrum Novigradu może z 450 metrów, około 10 minut piechotą. Plaża jest znacznie bliżej myślę że jak napisze że 2 minuty nie minę się z prawdą. Animacje wieczorne są codziennie i nie są wcale złe, wręcz przeciwnie mi się podobało. Wyżywienie forma bufetu. Ilość i zróżnicowanie zadowalające.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Aminess Maestral (Novigrad)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.