Opinie o hotelu
Aminess Lisanj

6.5
Średni
27 opinii

4.0

53 opinie

Biuro nieuczciwe.W ofercie i w rozmowach gwarantowało pokój z balkonem a na miejscu zakwaterowano wszystkich w pokojach bez balkonów a część osób w suterynie z widokiem na obskurny mur i brudne zaplecze.Zrobiono tak co najmiej z naszą,poprzednią i następną grupą. Rezydentka wyjątkowo nie miła,nie dbała o interesy wczasowiczów.Wycieczki przez nią organizowane droższe i gorsze od oferowanych przez Chorwatów. UWAGA-przy podpisywaniu umowy bezwzględnie żądajcie dokumentu z zapisem warunków zakwaterowania bo was wykolegują tak jak nas i wielu innych.

Hotel składający się z trzech obiektów ; 1- nowy tylko dla Niemców ; II - bardzo stary lecz dobrze utrzymany lecz nie wszystkie pokoje z balkonami i III budynek o nazwie Horyzont 4-o piętrowy- dla Polaków i Czechów pamiętający czasy " komuny " w tym hotelu właśnie byłam zakwaterowana ale było całkiem nieźle pomimo braku telewizora ( ale to akurat dobrze ponieważ jechaliśmy wypocząć a nie oglądać telewizję )Hotel położony jest rzeczywiście przy plaży kamienistej ( piasek żwirowy tylko na boisku do gry w piłkę ale bezpośrednio przy plaży. Okolica przepiękna , wszędzie blisko.Jedzenie bardzo dobre , soki przy śniadaniu z naturalnych owoców .Rezydentka Pani Daniela roztrzepana ale miła .Sprzątanie pokoi codziennie tzn. wymiana ręczników które trzeba położyć na posadzce o ile się chce aby były wymienione , popryskanie płynem wc i umywalki - na tym koniec. Odkurzanie podłóg " 0 " nawet kiedy wywiesi się specjalną kartkę która zawieszona jest na klamce w pokoju. Brak lodówki ale można ją wynająć za jedyne 37 kun dziennie Budynek posiada windę w którą wchodzi tylko trzy osoby bez bagażu , chyba że za bagaż liczyć torbę podręczną . Wycieczki fakultatywne - Wenecja jednodniowa za 78 Euro / os. bez przewodnika polskojęzycznego ( Pani Daniela zapewnia przed zapisem że takowy będzie ale niestety nie ma )
BARDZO WAZNA UWAGA ; MIESZKAJąC W HOTELU HORYZONT NALEżY ZAOPATRZYC SIE W STOPERY hałas panujący pod oknami ( hotel nie ogrodzony przez jego środek przebiega ulica po której jeżdżą motorki oraz samochody bez tłumników a najbardziej przeszkadza wentylator znajdujący się na budynku hotelowym nr II wiz a wiz hotelu Horyzont - jest to wręcz nie do wytrzymania
Pomimo wszystko jestem zadowolona ale drugi raz nie wybrałabym się do tego Hotelu.

Na koniec pobytu kiedy chcieliśmy się wymeldować, Pani na recepcji chciała wymusić na nas opłatę za rzekomo zepsuta baterię pod prysznicem. Nikt nam wcześniej nic takiego nie zgłaszał, byliśmy mocno zniesmaczeni , dodatkowo policzyli nam podwójnie taxe klimatyczną, nasze bióro podrózy ją już uisćiło a na koniec pobytu kazali nam zapłacić jeszcze raz. Próbują wyłudzić dodatkowe pieniądze.

Polacy są źle traktowani w tym hotelu... Na pierwszym miejscu są Niemcy i Czesi. Nawet jeśli wykupujecie pokój w nowej części hotelu to i tak starają się Was umieścić w starej części (osobny budynek). W starej części pokoje są straszne! Są brzydkie, małe, zaniedbane, śmierdzi tam (chyba silnymi środkami przeciwgrzybicznymi, odkażającymi itp.), nie ma tv, brak balkonu, okno mieliśmy z widokiem na mur.. (odległość 1 metra). Musieliśmy wrócić do recepcji i się wykłócić o nową część w końcu za to zapłaciliśmy i udało się chyba tylko przez to że Chorwacji bali się że usłyszą nas inny klienci (bo głośno komentowaliśmy stan pokoju i jego warunki). No i nagle pokój się znalazł i to z widokiem na morze... W nowej części było już lepiej, balkon z widokiem na morze albo na parking. W pokojach była lodówka, tv, łazienka jedynie w gorszym stanie była. Posiłki zazwyczaj były takie same, rzadko się coś zmieniało, pieczywo było świeże i dobre. Gorzej z napojami. Bardzo zwracali uwagę czy klienci mają napoje w cenie... Obsługa nawet łapała za ręce i sprawdzała czy są opaski do tego upoważniające, tylko że napoje były takie sobie np. soki to była sama woda z paroma kroplami soku do smaku. Tylko menadżerka hotelu mówiła po angielsku ( i to ona starała się wyrzucać Polaków do starej części!), reszta obsługi hotelowej głównie po niemiecku, ale dało się troszkę porozumieć po polsku;) Plusem była plaża. Hotel dysponował plażą żwirową (jedyna taka w pobliżu), kamienisto-betonową oraz schodkami betonowymi. W innych miejscach ludzie opalali się na skałkach albo na betonie. Można było wypożyczyć leżaki. Dostępny był basen, co tydzień była woda wymieniana. Wczasowicze to głownie Niemcy i Czesi, potem Polacy i Słowacy, głownie emeryci (bardzo mało młodych osób).

hotel średniej klasy, wg kategorii, tylko że są lepsze i gorsze pokoje, a z biura Ok SERWIS oczywiście gorsze, co nie zmienia faktu, że spędziłam tam udane wakacje. Muszę pochwalić rezydenta Kamila, bardzo kompetentny i miły chłopak, radzi sobie nawet z wybrednymi turystami i świetnie potrafił się zintegrować.Jedzenie smaczne, do woli, miejscowość piękna, polecam rejs na wyspę Krk, niezapomniane widoki. Pozdrawiam.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 259 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT11095
Nazwa  Aminess Lisanj
Miejsce  Chorwacja / Zatoka Kvarner / Novi Vinodolski
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, tenis, golf, rozrywka i życie nocne, nurkowanie, parking

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.5
Średni
27 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.2
Hotel
5.9
Położenie
7.7
Pokoje
5.4
Wyżywienie
7.4

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Czystość

Jakość noclegu

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 27 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.5
6.0
Roman

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Biuro nieuczciwe.W ofercie i w rozmowach gwarantowało pokój z balkonem a na miejscu zakwaterowano wszystkich w pokojach bez balkonów a część osób w suterynie z widokiem na obskurny mur i brudne zaplecze.Zrobiono tak co najmiej z naszą,poprzednią i następną grupą. Rezydentka wyjątkowo nie miła,nie dbała o interesy wczasowiczów.Wycieczki przez nią organizowane droższe i gorsze od oferowanych przez Chorwatów. UWAGA-przy podpisywaniu umowy bezwzględnie żądajcie dokumentu z zapisem warunków zakwaterowania bo was wykolegują tak jak nas i wielu innych.


7.2
Bożena z woj.kujawsko-pomorskieg

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel składający się z trzech obiektów ; 1- nowy tylko dla Niemców ; II - bardzo stary lecz dobrze utrzymany lecz nie wszystkie pokoje z balkonami i III budynek o nazwie Horyzont 4-o piętrowy- dla Polaków i Czechów pamiętający czasy " komuny " w tym hotelu właśnie byłam zakwaterowana ale było całkiem nieźle pomimo braku telewizora ( ale to akurat dobrze ponieważ jechaliśmy wypocząć a nie oglądać telewizję )Hotel położony jest rzeczywiście przy plaży kamienistej ( piasek żwirowy tylko na boisku do gry w piłkę ale bezpośrednio przy plaży. Okolica przepiękna , wszędzie blisko.Jedzenie bardzo dobre , soki przy śniadaniu z naturalnych owoców .Rezydentka Pani Daniela roztrzepana ale miła .Sprzątanie pokoi codziennie tzn. wymiana ręczników które trzeba położyć na posadzce o ile się chce aby były wymienione , popryskanie płynem wc i umywalki - na tym koniec. Odkurzanie podłóg " 0 " nawet kiedy wywiesi się specjalną kartkę która zawieszona jest na klamce w pokoju. Brak lodówki ale można ją wynająć za jedyne 37 kun dziennie Budynek posiada windę w którą wchodzi tylko trzy osoby bez bagażu , chyba że za bagaż liczyć torbę podręczną . Wycieczki fakultatywne - Wenecja jednodniowa za 78 Euro / os. bez przewodnika polskojęzycznego ( Pani Daniela zapewnia przed zapisem że takowy będzie ale niestety nie ma )
BARDZO WAZNA UWAGA ; MIESZKAJąC W HOTELU HORYZONT NALEżY ZAOPATRZYC SIE W STOPERY hałas panujący pod oknami ( hotel nie ogrodzony przez jego środek przebiega ulica po której jeżdżą motorki oraz samochody bez tłumników a najbardziej przeszkadza wentylator znajdujący się na budynku hotelowym nr II wiz a wiz hotelu Horyzont - jest to wręcz nie do wytrzymania
Pomimo wszystko jestem zadowolona ale drugi raz nie wybrałabym się do tego Hotelu.


5.2
AGA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2019
Rodzina z dziećmi

Na koniec pobytu kiedy chcieliśmy się wymeldować, Pani na recepcji chciała wymusić na nas opłatę za rzekomo zepsuta baterię pod prysznicem. Nikt nam wcześniej nic takiego nie zgłaszał, byliśmy mocno zniesmaczeni , dodatkowo policzyli nam podwójnie taxe klimatyczną, nasze bióro podrózy ją już uisćiło a na koniec pobytu kazali nam zapłacić jeszcze raz. Próbują wyłudzić dodatkowe pieniądze.

Zalety

hotel odnowiony,pokoje czyste,dużo udogodnień dla dzieci( kulki, basen, plac zabaw)

Wady

okropna niemiła obsługa szczególnie na recepcji


4.4
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2015
Para

Polacy są źle traktowani w tym hotelu... Na pierwszym miejscu są Niemcy i Czesi. Nawet jeśli wykupujecie pokój w nowej części hotelu to i tak starają się Was umieścić w starej części (osobny budynek). W starej części pokoje są straszne! Są brzydkie, małe, zaniedbane, śmierdzi tam (chyba silnymi środkami przeciwgrzybicznymi, odkażającymi itp.), nie ma tv, brak balkonu, okno mieliśmy z widokiem na mur.. (odległość 1 metra). Musieliśmy wrócić do recepcji i się wykłócić o nową część w końcu za to zapłaciliśmy i udało się chyba tylko przez to że Chorwacji bali się że usłyszą nas inny klienci (bo głośno komentowaliśmy stan pokoju i jego warunki). No i nagle pokój się znalazł i to z widokiem na morze... W nowej części było już lepiej, balkon z widokiem na morze albo na parking. W pokojach była lodówka, tv, łazienka jedynie w gorszym stanie była. Posiłki zazwyczaj były takie same, rzadko się coś zmieniało, pieczywo było świeże i dobre. Gorzej z napojami. Bardzo zwracali uwagę czy klienci mają napoje w cenie... Obsługa nawet łapała za ręce i sprawdzała czy są opaski do tego upoważniające, tylko że napoje były takie sobie np. soki to była sama woda z paroma kroplami soku do smaku. Tylko menadżerka hotelu mówiła po angielsku ( i to ona starała się wyrzucać Polaków do starej części!), reszta obsługi hotelowej głównie po niemiecku, ale dało się troszkę porozumieć po polsku;) Plusem była plaża. Hotel dysponował plażą żwirową (jedyna taka w pobliżu), kamienisto-betonową oraz schodkami betonowymi. W innych miejscach ludzie opalali się na skałkach albo na betonie. Można było wypożyczyć leżaki. Dostępny był basen, co tydzień była woda wymieniana. Wczasowicze to głownie Niemcy i Czesi, potem Polacy i Słowacy, głownie emeryci (bardzo mało młodych osób).

Zalety

Plaża, blisko centrum, blisko Lidl

Wady

Stara część hotelu, gorsze traktowanie Polaków, zły stan łazienek, bufet taki sobie (problem z napojami),


9.8
Dana

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Para

hotel średniej klasy, wg kategorii, tylko że są lepsze i gorsze pokoje, a z biura Ok SERWIS oczywiście gorsze, co nie zmienia faktu, że spędziłam tam udane wakacje. Muszę pochwalić rezydenta Kamila, bardzo kompetentny i miły chłopak, radzi sobie nawet z wybrednymi turystami i świetnie potrafił się zintegrować.Jedzenie smaczne, do woli, miejscowość piękna, polecam rejs na wyspę Krk, niezapomniane widoki. Pozdrawiam.


6.6
krzyś

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2011
Para

W katalogu OK SERVICES zdjęcie pokoju znjdującego się w nowej części hotelu, biuro nie ma takich pokoi w swojej ofercie. Pokoje bez balkoonów z widokiem na śmietnik i huczące wentylatory.Brak półek na ubrania - szafa zawierała tylko wieszaki. No cóż polskie biuro musi zarobić za wszelką cenę, więc wynajmuje najtańsze pokoje, ale zdjęcie do katalogu to już nie łaska dać właściwe. Zawiodłam się na tym biurze i już nigdzie z nimi nie pojadę. Na szczęście miejsce było przepiękne z cudownymi widokami. Blisko do plaży. Jezdenie smaczne.


4.4
betka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2011
Rodzina z dziećmi

biuro ok serwice to porażka!odradzam!oferta katalogowa całkowicie odbiega od tego co zastaniecie na miejscu.hotel obskurny,brudny bez klimatyzacji nawet w holu nie mówiąc o pokojach.robactwo w łazienkach,pokoje bez balkonów,od ulicy,ciasne,łużka pojedyncze wychodzą z nich gwożdzie a z materacy sprężyny.Rezydentka Aleksandra to naciągaczka i niekompetentna osoba,nie mozna było się z nia skontaktować ,nie stawiała się na spotkania,chyba że zbierała piniądze to wtedy była bardzo miła.Jesli ktoś nie był wcześniej na wczasach o wyższym standardzie to może się tym zadowoli.Ja jestem bardzo rozczarowana,jeszcze raz odradzam,sam hotel jak i biuro podróży


5.0
Magda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2011
Para

Byłam w tym hotelu w lipcu 2011r pokoje dla polaków w starej części bez balkonów , szyby w oknach popękane, na parapetach kupy od gołębi, widoki na dach z kochni jedzenie dobre tylko na obiadokolacji bo na śniadanie nie za dobre i prawie nic na nim nie było ten hotel oszukał nie tylko nas tych ludzi było więcej jednym słowem traktują tam polaków jak śmieci tego hotelu nikomu nie polecam ale miejscowość tak


6.4
Jano

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2011
Para

Polacy są chyba trędowatym narodem bo dostają w hotelu najgorsze pokoje z widokiem na \\\"NIC\\\". Meble z czasów wczesnego Gomułki. Ja 5 razy lepsze przepuściłem przez komin. Dziennie rano miałem na plecach odbite wszystkie sprężyny materaca który falował jakby był łóżkiem wodnym.. Rano za oknem na dachu gruchały gołębie i nie dało się spać. Widoki na plaży i w okolicy hotelu wspaniałe. Bardzo dużo Czechów, dzieci i wiekowych emerytów.


5.8
teresa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2011
Para

Pokoje dla Polaków najgorsze,położone obok i nad kuchnią z głośnymi wentylacjami i wszystkimi zapachami kuchni.Widok na daszek kuchni lub schody do piwnicy(pokój 103).W łazienkach grzyb,meble zdewastowane pamiętające okresy z przed komuny.Wybrałam termin początek czerwca ,myśląc o spokojnym wypoczynku ale okazało się ,że było bardzo dużo dzieci w wieku szkolnym.


6.0
Tomek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2010
Rodzina z dziećmi

Mogę wysłać mailem


7.0
Malgosia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2010
Para

Dla polaków pokoje w starej części hotelu!!! katastrofa! szyby w oknach popękane,strach otwierać,parapety w stanie katastroficznym widok na śmietnik w nocy na dole w pokojach nad kuchnią buszowały karaluchy!!! na szczęście u nas ich nie było mieszkaliśmy na 1 piętrze,jedynie łazienka była w dobrym stanie,meble to za czasów Tito chyba ! a najgorszy to był cwaniak rezydent Marcin!! byłam w Novi Vinodolski w tamtym roku w apartamentach Visna i rezydentem była Pani Daniela Szmitka to osoba na właściwym miejscu,Marcin to krętacz i oszust zawyżał wycieczki,kombinował na prawo i lewo w Hotelu w ogóle go nie było totalna porażka z tym pajacem!! Ogólnie polecam miejscowość ale nie Hotel Lisanj Park!!!


8.6
lusia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2010
Para

Hotel polecam osobom planującym zwiedzanie północnej części Chorwacji. To najlepsze miejsce wypadowe do Plitvic, na Krk, do Rijeki, na Istrię. Kilka lat wcześniej byłam tam z biurem podróży z Bielska Białej, była świetnie rezydentka p.Ela bardzo kompetentna i z dużą wiedzą. Tyma razem wybrałam się indywidualnie. Wiele się nie zmieniło, Hotel może nie wygląda okazale na pierwszy rzut oka ale atmosfera jest doskonała. Polecam.


4.0
Darek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2009

BRAK KLIMATYZACJI , HOTEL W STYLU PÓŹNY GOMÓŁKA LUB WCZESNY GIEREK , czyli wczasy FWP jak z PRL-u tylko w Chorwacji


6.4
Karola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009
Para

Hotel ogólnie czysty, ale zaniedbany, pokoje dla Polaków są w starej czesci a zdjecia wszedzie pokazywane sa z nowej czesci hotelu. W pokoju odpadający tynk z sufitu, widok z okna na śmieci i parapet brudny od ptasich odchodów. Obsługa hotelu miła, położenie hotelu bardzo dobre, jedzenie też dobre ale praktycznie w kółko się powtarzało. Ogólnie wakacje super ale co do hotelu oczekiwałam więcej.


9.0
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Jedynie czego brakowało w hotelu to klimatyzacji. Byłam w lipcu i było gorąco. No ale to jest tylko 2* hotel. Poza tym nie mam zastrzeżeń.


4.2
wczasowiczka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2009
Rodzina z dziećmi

Napisze krótko:dla ludzi,którzy nigdzie nie byli, nie mają porównania i zadowolą sie byle czym!


6.5
Tomasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2009
Para

witam. wróciłem z Novi Vinodolski, wakacji spędzonych w hotelu Lisanj Park 25.07.2009r. Okolica bardzo malownicza, plaże jak to w Chorwacji, sam hotel jednak nie zrobił dobrego wrażenia. Przydał by mu się porządny remont. Trzeba zwrócić uwagę jaki pokój się rezerwuje ponieważ dostał nam sie pokój bez balkonu i strasznie obskurny z poplamionym i powycieranym dywanem, widok z okna żaden na parapet srały gołębie i gruchały od wczesnego rana. Jedzenie w pożadku bogaty bufet jak na ** kazdy znajdzie cos dla siebie. do plaży zeczywiscie 10 m. Ps rezydentka biura Ok Service pani Daniela S. powinna chyba raczej zmienic prace, zero informacji, brak zainteresowania grupą i przydało by sie kilka dobrych lekcji języka polskiego tej kobiecie.


10
Ola

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2009
Para

Hotel jak dla mnie to super!!!! jak na dwie gwiazdki to są bardzo dobre warunki!!! mieliśmy pokój 3 osobowy bardzo jasny i przestronny ,dziennie zmieniane ręczniki pościel raz w tygodniu poza tym miła atmosfera bliziutko do morza i basenu miasteczko super!!! POLECAM z biurem OK. Services!!!!


8.6
jana

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2009
Para

Posiłki smaczne, położenie super, ale hotel ma ponury wygląd, ciemny, przytłaczający


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Aminess Lisanj

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.