Opinie o hotelu
Amaris

6.4
Średni
5 opinii

3.0

189 opinii

Hotel ma 3*, więc standardy zachowuje. Pokoje ładne z balkonem i klimatyzacja, TV oraz lodóweczka. Na terenie hotelu jest basen z leżakami oraz dużymi łożami, na minus niedziałający prysznic przy basenie. Posiłki smaczne ze sporym wyborem choć powtarzalne. W sąsiedztwie hotelu market T A 200metrów dalej market Mlados oraz gastronomia i kantor. Do plaży ok 1 kilometr, a do rozrywkowego centrum Sunny Beach ok 1,5-2km.

Wrażenie jest okey jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości , żadnych problemow. jestem zadowolony i mogę go polecić tym którzy nie wymagają zbyt wiele od hotelu bo to w końcu 3 gwiazdki a nie 5 wiec nie ma się na co obrażać;)standardy były zachowane:)

Obsługa hotelu po prostu fatalna, panie sprzątające i obsługa baru oficjalnie zwracały gościom liczne uwagi, ze łazienka jest zachlapana, za duzo szklanek w pokoju a kapa nie jest w szafir, na barze że nie odnosi klient szklanek na barek - szok!!! Jedzenie okropne, bardzo mały wybór, pani w kuchni poinformowała gości, że Polacy przejadają Bułgarskie limity żywieniowe. Obserwowała kto i ile nakłada jedzenia, Zdecydowanie NIE POLECAM NIKOMU.

Jeśli mogę Państwu cokolwiek podpowiedzieć to proszę o rozważenie możliwości wyboru innego hotelu. Myślę, że i urlop będzie wtedy bardziej udany, bez zbędnych stresów i interwencji w polskim biurze. Pozdrawiam

Idąc w kierunku plaży można dosłownie w wielu miejscach \"wpaść\" w ogromne dziury wkomponowane w powierzchnię chodnika i zasypane wszelkiego rodzaju śmieciami, których nikt nie sprząta. Bilsko hotelu znajdują się dwa duże i dość tanie a dobrze zaopatrzone sklepy samoobsługowe czynne do późnych godzin nocnych. Pomieszczenia ogólnodostępne są bardzo czyste. Bardzo przyzwoita jak dla mnie była pora wydawania obiadokolacji, bo od godz. 17.00 Blisko hotelu w kierunku Centum znajduje się placówka banku, gdzie można bezpiecznie wymienić walutę - najlepiej euro na lewa.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 598 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT15686
Nazwa  Amaris
Miejsce  Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, darmowe wifi, sporty wodne, bez paszportu, parking

Ocena

Zablokowanych opinii: 1

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.4
Średni
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.4
Hotel
5.6
Położenie
7.6
Pokoje
7.6
Wyżywienie
6.4
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
2.0

Tripadvisor

3.0

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Jakość noclegu

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.4
5.9
Szymon

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Rodzina z dziećmi

Hotel ma 3*, więc standardy zachowuje. Pokoje ładne z balkonem i klimatyzacja, TV oraz lodóweczka. Na terenie hotelu jest basen z leżakami oraz dużymi łożami, na minus niedziałający prysznic przy basenie. Posiłki smaczne ze sporym wyborem choć powtarzalne. W sąsiedztwie hotelu market T A 200metrów dalej market Mlados oraz gastronomia i kantor. Do plaży ok 1 kilometr, a do rozrywkowego centrum Sunny Beach ok 1,5-2km.

Zalety

Ładne pokoje, czysto, smaczne posiłki, miła obsługa

Wady

Niedziałający prysznic nna basenie, braki w kafelkach na basenie, w niektórych pokojach hałas na balkonie z racji położenia od strony sklepu gdzie hałasują wentylatory. Brak placu zabaw dla dzieci choć jest w opisie.


7.8
GR

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Para

Wrażenie jest okey jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości , żadnych problemow. jestem zadowolony i mogę go polecić tym którzy nie wymagają zbyt wiele od hotelu bo to w końcu 3 gwiazdki a nie 5 wiec nie ma się na co obrażać;)standardy były zachowane:)


4.4
Marcin

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2010
Para

Obsługa hotelu po prostu fatalna, panie sprzątające i obsługa baru oficjalnie zwracały gościom liczne uwagi, ze łazienka jest zachlapana, za duzo szklanek w pokoju a kapa nie jest w szafir, na barze że nie odnosi klient szklanek na barek - szok!!! Jedzenie okropne, bardzo mały wybór, pani w kuchni poinformowała gości, że Polacy przejadają Bułgarskie limity żywieniowe. Obserwowała kto i ile nakłada jedzenia, Zdecydowanie NIE POLECAM NIKOMU.


5.2
Robert

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2010
Para

Jeśli mogę Państwu cokolwiek podpowiedzieć to proszę o rozważenie możliwości wyboru innego hotelu. Myślę, że i urlop będzie wtedy bardziej udany, bez zbędnych stresów i interwencji w polskim biurze. Pozdrawiam


8.6
12#Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2009
Para

Idąc w kierunku plaży można dosłownie w wielu miejscach \"wpaść\" w ogromne dziury wkomponowane w powierzchnię chodnika i zasypane wszelkiego rodzaju śmieciami, których nikt nie sprząta. Bilsko hotelu znajdują się dwa duże i dość tanie a dobrze zaopatrzone sklepy samoobsługowe czynne do późnych godzin nocnych. Pomieszczenia ogólnodostępne są bardzo czyste. Bardzo przyzwoita jak dla mnie była pora wydawania obiadokolacji, bo od godz. 17.00 Blisko hotelu w kierunku Centum znajduje się placówka banku, gdzie można bezpiecznie wymienić walutę - najlepiej euro na lewa.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Amaris

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.