Opinie o hotelu
Amarina Sun Resort & Aqua Park (ex. Raouf Sun International Aqua Park & SPA)

4.1
Słaby
5 opinii

Niestety muszę zgodzić się z opinią poniżej. Hotel max 3*, lazienki 1*, wyżywienie 2* ( minimalne ilości powtarzających się potraw ). Bar przy basenie i na plaży 0*. Napoje podawane w wielorazowych plastikowych szklankach. Brak wody mineralnej. Alkohol ograniczony do jednego rodzaju ( pomimo zamawianego np. ginu najczęściej podawano wódkę ). Brak restauracji a'la carte. Aby nie było niedomówień pomieszczenie o takiej nazwie istnieje w hotelu jednak nie ma w niej kucharzy, kelnerów i karty menu z której by można bylo zamawiać. Z plusow: - lokalizacja ( hotel położony nad samym morzem ) - możliwość spacerowania i zakupów w odległości ok 800 m - sympatyczna obsługa ( szczególnie po otrzymywaniu regularnych tipów ;) - brak tłumów ( mozna odpocząć przy basenie i na plaży) Podsumowując: jeśli ktoś nie ma większych wymagań i może ograniczyć się do minimum komfortu to polecam że względu na lokalizację oraz gwarantowana pogodę :)

Części wspólne hotelu tj. lobby, baseny, recepcja, bar bez zarzutów. Na pierwszy rzut oka robi bardzo ale to bardzo dobre wrażenie. Pokoje jak w hotelu 3 gwiazdkowym. Wymagają odświeżenia. Łazienki wymagają remontu. Szczególnie stare, żółte, z zaciekami wanny których nie da się do czyścić. Obsługa bardzo miła, sympatyczna i pomocna. W skali 1 do 10 dajemy 9.9. Położenie hotelu widoki z plaży z nad basenów cudowne. Plaża kamienista ale to przyroda wiec nie będziemy się czepiać. A teraz przechodzimy do meritum. Wszystko inne poza wyżej wymienionymi rzeczami jest do d... Totalna porażka. Jedzenie - w skali 1 do 10 dajemy 1. Jedzenie jest smaczne ale rodzaj i ilości są porażające. Np. na śniadanie strugana marchewką i cebula, do tego 3 rodzaje kaszy, mamałygi ziemniaczane. Na obiad: jak wyżej 3 rodzaje kaszy, mamałygi ziemniaczane, sucha, gorzka ryba a właściwie kawałek ryby na jeden kęs gdyby nie było w nim ości, miska z miejscem na mięso tzn udeczka komara w ilości 10 szt na wszystkich gości hotelowych. Kolacja: codziennie grillowane mięso. Kolacja o 18.30, rozpalanie grilla rozpoczynało się o 18.15 o 19 rzucali kilka sztuk mięsa na ruszt które było gotowe ok 20 i rozchodziło się w tempie błyskawicy. Polacy mieli wydzielana ilość mięsa z grilla natomiast nasi sąsiedzi że wschodu dostawali ile chcieli. O ile było tyle mięsa przygotowanego. O jedzenie trzeba było walczyć a jak już zabrakło w misach to trzeba było czekać. Np na doniesienie pomidorów 15 minut. Jak były "pulpety" w sosie warzywnym wielkości czereśni to w misce było 12 sztuk. A że zostawały warzywa nie dokładali wczesniej niż nie został tylko sos. Drinki. W lobby barze dostawaliśmy bez problemu. Przy basenie i na plaży dopiero po pokazaniu kartki, która dostaliśmy przy zameldowaniu, że tam też mają być. Animacje - brak. Animatorzy rozmawiali tylko z młodymi dziewczynami, które przyjechały same lub tylko w damskim towarzystwie. Woda w basenie nie podgrzewana nawet zimniejsza niż w morzu. Tylko desperaci próbowali się kąpać. Oferowana cukiernia nie istnieje! Nawet rezydent nie wie co to takiego! Całkowity brak kontaktu z rezydentem. Próby nawiązania kontaktu przez Whatsapp o problemach a nawet o transferze z hotelu. Informacje tą uzyskaliśmy dopiero po 7 próbach połączenia telefonicznego. Brak tablicy czy segregatora z biura podróży z informacjami w lobby dla polskich turystów. To kolejny przykład że polscy turyści przez niektórych są traktowani jak gorszy sort. Dla turystów że wschodu wszystko było, było najpierw dla nich nawet dostawali z kuchni na talerzach jedzenie którego nie było na ladach. Oni dostawali drinki i napoje w szkle a my w cienkich plastikach. Ogólnie dajemy marne - 3 gwiazdki. Gdyby nie widoki, niektórzy z obsługi i części wspólne hotelu nie wiem czy byłyby 2. Muszą się wiele nauczyć. To jest pierwszy hotel w którym byliśmy w Egipcie i nie tylko którego nigdy w życiu byśmy nie polecili.

Kupiliśmy ten wyjazd 1,5 tygodnia przed wigilią czyli 10 dni przed dniem naszego przybycia. Trochę się obawialiśmy bo hotel nie miał żadnych opinii. Operator tour dostarczył naszą rodzinę do kotelu na 6:30 rano, zaraz po śniadaniu o godzinie 7 dostaliśmy pokój także mogliśmy skorzystać z prysznica i spokojnie odpocząć po nocnym locie.

Straszny hotel, wszędzie brudno, jedzenie okropne. Plaża obskurna, odchody po psach. W basenach czarno, i setki pływających plastikowych kubków w basenach

Nie polecam tego hotelu proszę omijać szerokim łukiem ...bród smród...warunki koszmarne .

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 361 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT63189
Nazwa  Amarina Sun Resort & Aqua Park (ex. Raouf Sun International Aqua Park & SPA)
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / Sharm el Sheikh
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, sporty wodne, tenis

Ocena

Zablokowanych opinii: 7

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

4.1
Słaby
5 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.4
Hotel
4.7
Położenie
8.0
Pokoje
4.3
Wyżywienie
3.7
Atrakcje dla dzieci
4.3
Sport i rozrywka
4.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 5 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
4.1
5.0
Edyta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Rodzina z dziećmi

Niestety muszę zgodzić się z opinią poniżej. Hotel max 3*, lazienki 1*, wyżywienie 2* ( minimalne ilości powtarzających się potraw ). Bar przy basenie i na plaży 0*. Napoje podawane w wielorazowych plastikowych szklankach. Brak wody mineralnej. Alkohol ograniczony do jednego rodzaju ( pomimo zamawianego np. ginu najczęściej podawano wódkę ). Brak restauracji a'la carte. Aby nie było niedomówień pomieszczenie o takiej nazwie istnieje w hotelu jednak nie ma w niej kucharzy, kelnerów i karty menu z której by można bylo zamawiać. Z plusow: - lokalizacja ( hotel położony nad samym morzem ) - możliwość spacerowania i zakupów w odległości ok 800 m - sympatyczna obsługa ( szczególnie po otrzymywaniu regularnych tipów ;) - brak tłumów ( mozna odpocząć przy basenie i na plaży) Podsumowując: jeśli ktoś nie ma większych wymagań i może ograniczyć się do minimum komfortu to polecam że względu na lokalizację oraz gwarantowana pogodę :)


3.1
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Części wspólne hotelu tj. lobby, baseny, recepcja, bar bez zarzutów. Na pierwszy rzut oka robi bardzo ale to bardzo dobre wrażenie. Pokoje jak w hotelu 3 gwiazdkowym. Wymagają odświeżenia. Łazienki wymagają remontu. Szczególnie stare, żółte, z zaciekami wanny których nie da się do czyścić. Obsługa bardzo miła, sympatyczna i pomocna. W skali 1 do 10 dajemy 9.9. Położenie hotelu widoki z plaży z nad basenów cudowne. Plaża kamienista ale to przyroda wiec nie będziemy się czepiać. A teraz przechodzimy do meritum. Wszystko inne poza wyżej wymienionymi rzeczami jest do d... Totalna porażka. Jedzenie - w skali 1 do 10 dajemy 1. Jedzenie jest smaczne ale rodzaj i ilości są porażające. Np. na śniadanie strugana marchewką i cebula, do tego 3 rodzaje kaszy, mamałygi ziemniaczane. Na obiad: jak wyżej 3 rodzaje kaszy, mamałygi ziemniaczane, sucha, gorzka ryba a właściwie kawałek ryby na jeden kęs gdyby nie było w nim ości, miska z miejscem na mięso tzn udeczka komara w ilości 10 szt na wszystkich gości hotelowych. Kolacja: codziennie grillowane mięso. Kolacja o 18.30, rozpalanie grilla rozpoczynało się o 18.15 o 19 rzucali kilka sztuk mięsa na ruszt które było gotowe ok 20 i rozchodziło się w tempie błyskawicy. Polacy mieli wydzielana ilość mięsa z grilla natomiast nasi sąsiedzi że wschodu dostawali ile chcieli. O ile było tyle mięsa przygotowanego. O jedzenie trzeba było walczyć a jak już zabrakło w misach to trzeba było czekać. Np na doniesienie pomidorów 15 minut. Jak były "pulpety" w sosie warzywnym wielkości czereśni to w misce było 12 sztuk. A że zostawały warzywa nie dokładali wczesniej niż nie został tylko sos. Drinki. W lobby barze dostawaliśmy bez problemu. Przy basenie i na plaży dopiero po pokazaniu kartki, która dostaliśmy przy zameldowaniu, że tam też mają być. Animacje - brak. Animatorzy rozmawiali tylko z młodymi dziewczynami, które przyjechały same lub tylko w damskim towarzystwie. Woda w basenie nie podgrzewana nawet zimniejsza niż w morzu. Tylko desperaci próbowali się kąpać. Oferowana cukiernia nie istnieje! Nawet rezydent nie wie co to takiego! Całkowity brak kontaktu z rezydentem. Próby nawiązania kontaktu przez Whatsapp o problemach a nawet o transferze z hotelu. Informacje tą uzyskaliśmy dopiero po 7 próbach połączenia telefonicznego. Brak tablicy czy segregatora z biura podróży z informacjami w lobby dla polskich turystów. To kolejny przykład że polscy turyści przez niektórych są traktowani jak gorszy sort. Dla turystów że wschodu wszystko było, było najpierw dla nich nawet dostawali z kuchni na talerzach jedzenie którego nie było na ladach. Oni dostawali drinki i napoje w szkle a my w cienkich plastikach. Ogólnie dajemy marne - 3 gwiazdki. Gdyby nie widoki, niektórzy z obsługi i części wspólne hotelu nie wiem czy byłyby 2. Muszą się wiele nauczyć. To jest pierwszy hotel w którym byliśmy w Egipcie i nie tylko którego nigdy w życiu byśmy nie polecili.

Zalety

Jw

Wady

Jw


9.7
Jacek i Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2023
Rodzina z dziećmi

Kupiliśmy ten wyjazd 1,5 tygodnia przed wigilią czyli 10 dni przed dniem naszego przybycia. Trochę się obawialiśmy bo hotel nie miał żadnych opinii. Operator tour dostarczył naszą rodzinę do kotelu na 6:30 rano, zaraz po śniadaniu o godzinie 7 dostaliśmy pokój także mogliśmy skorzystać z prysznica i spokojnie odpocząć po nocnym locie.

Zalety

Lokalizacja; plaża blisko hotelu, do marketu i apteki też blisko, jedzenie, atrakcje dla dzieci tj. animatorzy i mini dsco wieczorami, obsługa, obsługa i jeszcze raz obsługa :)

Wady

- Za taką cenę nie znalazłem zadnych :) - Za krótki pobyt, tydzień to zdecydowanie za mało, niezdążyłem ze wszystkiego skorzystać


1.0
Rafał

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Rodzina z dziećmi

Straszny hotel, wszędzie brudno, jedzenie okropne. Plaża obskurna, odchody po psach. W basenach czarno, i setki pływających plastikowych kubków w basenach

Zalety

Brak

Wady

Brud, Smud, ten hotel nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę


1.9
Ewelina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2022
Rodzina z dziećmi

Nie polecam tego hotelu proszę omijać szerokim łukiem ...bród smród...warunki koszmarne .

Zalety

Miła obsługa na barze



Zobacz na mapie

Amarina Sun Resort & Aqua Park (ex. Raouf Sun International Aqua Park & SPA)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.