Opinie o hotelu
Amari Havodda Maldives

9.1
Bardzo dobry
4 opinie

Bardzo udany pobyt. Obsługa hotelowa bardzo stara się o zadowolenie klienta. Jedzenie jest bardzo smaczne. Przydałaby się tylko większa różnorodność dań obiadowych, ponieważ w trakcie 7-dniowego pobytu dania się powtarzały. Wielką zaletą jest wyciąg (talerzyki), który wyciąga gości hotelowych wprost na stok. Codzienne sprzątanie w pokojach i łazienkach. Właściwie same plusy. Polecam ten hotel i będę tu wracać.

....... fajnie , położenie , widoki . sam hotel dość ciasny , wyżywienie średnie .

Tygodniowy pobyt w hotelu Alpina. Z balkonu rozpościerał się zapierający dech w piersiach widok na Kaukaz. Za hotelem, bezpośrednio znajduje się orczyk. Blisko do głównego Resortu Gudauri. Największą niespodzianką w cudownym ośrodku narciarskim są ceny karnetów. Hotel przytulny, z rodzinna atmosferą.Personel bardzo sympatyczny. Pyszne i urozmaicone jedzenie. Serdecznie polecam .

Polecam ten hotel świetna lokalizacja,restauracja na miejscu,miła pomocna obsługa. Jedzenie pyszne i urozmaicone .Termin 26 styczeń - 04 luty świetne warunki narciarskie , słoneczko. Co do ośrodka narciarskiego to na super poziomie i bardzo nowoczesny ,więcej tras narciarskich niż podają mapki i dwie nowe gondole.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

4 225 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT33639
Nazwa  Amari Havodda Maldives
Miejsce  Gruzja / Gudauri
Udogodnienia  dostęp do internetu

Nasi klienci docenili

check

Nowoczesny ale kameralny hotel, oddany do użytku w 2014 roku.

check

Obiekt położony jest w odległości 500 m. od wyciągów narciarskich.

check

Hotel oferuje całodobową recepcję oraz przechowalnię sprzętu narciarskiego.

check

Dostęp do Wi-Fi w całym obiekcie.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.1
Bardzo dobry
4 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Hotel
0.0
Pokoje
0.0
Położenie
0.0
Posiłki
0.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 4 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.1
10
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2019
Para

Bardzo udany pobyt. Obsługa hotelowa bardzo stara się o zadowolenie klienta. Jedzenie jest bardzo smaczne. Przydałaby się tylko większa różnorodność dań obiadowych, ponieważ w trakcie 7-dniowego pobytu dania się powtarzały. Wielką zaletą jest wyciąg (talerzyki), który wyciąga gości hotelowych wprost na stok. Codzienne sprzątanie w pokojach i łazienkach. Właściwie same plusy. Polecam ten hotel i będę tu wracać.

Zalety

Ładne, czyste pokoje. Dobre jedzenie. Miła i pomocna obsługa. Własny wyciąg orczykowy wyciągający na trasę. Blisko sklep. Piękny widok z okna pokoju. Dobrze zaopatrzony bar. Narciarnia.

Wady

Cienkie ściany, przez to słychać chrapanie i rozmowy sąsiadów. Mało zróżnicowane menu.


6.8
mariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2019
Rodzina z dziećmi

....... fajnie , położenie , widoki . sam hotel dość ciasny , wyżywienie średnie .

Zalety

położenie , widoki , bliskość wyciągów

Wady

stan techniczny , ciasno, akustyka , wykończenie pokoi .


9.8
Lucyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2019
Para

Tygodniowy pobyt w hotelu Alpina. Z balkonu rozpościerał się zapierający dech w piersiach widok na Kaukaz. Za hotelem, bezpośrednio znajduje się orczyk. Blisko do głównego Resortu Gudauri. Największą niespodzianką w cudownym ośrodku narciarskim są ceny karnetów. Hotel przytulny, z rodzinna atmosferą.Personel bardzo sympatyczny. Pyszne i urozmaicone jedzenie. Serdecznie polecam .

Zalety

Cudowne widoki na Kaukaz. Z narciarni wychodzi się wprost pod orczyk. Obsługa hotelu bardzo miła. Pokoje sprzątane codziennie. Hotel czysty i przytulny. Pyszne jedzenie, wielość potraw.

Wady

Brak


9.6
Jacek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2019
Grupa znajomych

Polecam ten hotel świetna lokalizacja,restauracja na miejscu,miła pomocna obsługa. Jedzenie pyszne i urozmaicone .Termin 26 styczeń - 04 luty świetne warunki narciarskie , słoneczko. Co do ośrodka narciarskiego to na super poziomie i bardzo nowoczesny ,więcej tras narciarskich niż podają mapki i dwie nowe gondole.

Zalety

Po wyjściu z narciarni 20m do darmowego orczyka gdzie podjedziesz pod same kasy, łączącego z całym kompleksem. Również powrót na nartach pod narciarnię.

Wady

brak



Zobacz na mapie

Amari Havodda Maldives

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.