1721 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Doskonałe położenie: 150 m od oceanu, 20 min. od Playa de las Americas i Los Cristianos, skąd odpływają promy na La Gomerę.
Gratka dla golfistów: hotel położony pomiędzy polami golfowymi Golf del Sur oraz Amarilla Golf.
Animacje dzienne i wieczorne prowadzone przez zespół hotelowych animatorów.
Wulkan Teide z malowniczymi krajobrazami i trasami trekkingowymi
Hotel do polecenia. Spędziliśmy w nim Święta. Kilka basenów, przestronne pokoje i sympatyczna obsługa. Jedzenie w formie all inclusive do zniesienia, każdy znajdzie coś dla siebie. W pobliżu kilka marketów i restauracji. Przy hotelu nie ma plaży także trzeba to wziąć pod uwagę przy wyborze. Kilka basenów, w okresie zimowym wybrane są również podgrzewane. Mini aqua park dla dzieci ale bez zjeżdżalni. Pokoje sprzątane codziennie.
Duże pokoje są osobną sypialnią, widać, że niedawno odnowione. Podobał mi się również system tokenów przy napojach. Na początku płacisz kaucję za drewniane monety (5 euro) i gdy zamawiasz drinka to przekazujesz token, chcesz kolejny napój to zwracasz kubek i otrzymujesz kolejny. Dzięki temu nie walają się po hotelu puste kubki i niedopite drinki. Dobry pomysł chociaż wiem, że część osób na to narzekało , czego zupełnie nie rozumiem. Bardzo dobry bar z przekąskami.
Zbyt mało osób przy obsłudze posiłków, przez to trzeba było czasem czekać na stolik.
Pobyt oceniamy bardzo dobrze. Pokój był czysty, codziennie sprzątany, a obsługa niezwykle miła i pomocna. Jedzenie było różnorodne, kolorowe i smaczne, idealne dla miłośników hiszpańskiej kuchni. Drinki w barze były dość mocne więc miłośnicy trunków się nie zawiodą. Otoczenie hotelu było przyjemne, a atmosfera sprzyjała relaksowi i oderwaniu się od rzeczywistości.
Lokalizacja - nad samym Atlantykiem Widok z balkonu pokoju - po prawej stronie widok na wyspę i wulkany, po lewej Atlantyk :)
2 windy w głównym holu, które reagowały z kilkuminutowym opóźnieniem mimo iż nikt się nimi nie przemieszczał w tym czasie
Hotel super, lokalizacja średnio atut : blisko lotniska - mieliśmy wynajęty samochód więc daliśmy radę, generalnie fajnie tylko jak kupujesz all inclusive zawsze oczekujesz czegoś więcej. mam tylko uwagi co do obsługi baru! Pozostałe polecam!
czystość, jedzenie, animacje,
Obsługa baru! Oczekują gratyfikacji za ,,obsługę'', wiem to stało się normalne w all inclusive -sami tego nauczyliśmy ,ale ja się z tym nie godzę ! Płacę więcej więc wymagam troszkę więcej i tu nie chodzi o 10/20 euro tylko o fakt, że nas oszukują. Wyleczyłem się to były moje ostatnie wakacje all inclusive!
Szczerze mówiąc, zupełnie nie rozumiem tych negatywnych opinii, które niektórzy wystawiają temu hotelowi. Przed wyjazdem byłam dość zestresowana, czytając te recenzje, ale okazało się, że nie było się czym martwić – cały pobyt to była prawdziwa bajka! Obsługa była zawsze miła i pomocna, naprawdę można było na nich liczyć. Jeśli chodzi o jedzenie, wiadomo, że przy dłuższym pobycie może się robić monotonne, ale generalnie było bardzo dobre. Dodatkowym plusem było to, że nawet po całym dniu zwiedzania mogliśmy zjeść kolację do godziny 22. Pokoje były codziennie sprzątane, zawsze czyste i zadbane, nie mieliśmy żadnych problemów. Nic nie zginęło, a obsługa była naprawdę solidna. Bar też był świetny – alkoholu na pewno nie żałują, a obsługa zawsze wesoła i miła, nikt nie był naburmuszony. Baseny były super, jedynym problemem było czasami znalezienie wolnego miejsca na leżaku, ale to raczej kwestia ludzi, którzy wcześnie rano kładą ręczniki, a nie wina hotelu. Wypożyczaliśmy również auto w hotelu i wszystko poszło gładko. Żadnych problemów, po prostu dostajecie klucze, oddajecie auto i tyle. Nawet jeśli spóźnicie się z oddaniem samochodu, nikt nie robi z tego problemu – pełna elastyczność.Hotel naprawdę jest czysty, a obsługa nieustannie sprząta, mimo że niektórzy goście nie szanują pracy innych i rzucają wszystko gdzie popadnie. Ale, jak wspomniałam, to nie wina hotelu. Codziennie organizowane są różne atrakcje zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, co tworzy fantastyczną atmosferę – aż chce się tam wracać. Lokalizacja jest też świetna, blisko oceanu, a codzienne spacery zapierają dech w piersiach – przepiękna okolica i super hotel. Na pewno tam wrócimy!
-darmowy bus z pod hotelu w danych godzinach do danych lokalizacji - Miła i pomocna obsługa - Codziennie sprzątane, czyste pokoje - Smaczne jedzenie dostępne do 22 - Dobrze zaopatrzony bar - Codzienne atrakcje dla dorosłych i dzieci - Bliskość oceanu i piękna okolica - Czyste baseny
- Trudno znaleźć wolny leżak rano. - Niektórzy goście nie dbają o porządek.
Hotel porazka,Ambasador porazka,jedzenia nie ma,Przez 7 dni z rodzina jedlismy 4 dni na miescie,O 22 wylaczona klima w pokoju,jedyny plus to sprzatanie ,codziennie,zdecydowanie nie polecam!!!!
Lokalizacja, jedzenie, pokoje- wszystko na 10. Polecamy i dziękujemy:)
Pokoje duże, czyste, obsługa na najwyższym poziomie, leżaków dużo, nie ma problemów ze znalezieniem miejsca, nawet w szczytowym sezonie, ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni, ale były też minusy, personelu na stołówce jest zbyt mało i momentami był problem ze znalezieniem posprzątanego stolika. Ogólnie oceniamy hotel na 4.6/5
Baseny, aktywności przy basenie, jedzenie smaczne, obsługa przemiła, pokoje duże i czyste.
Zbyt mało personelu
Hotel położony bardzo blisko lotniska w południowej części wyspy. Z balkonu widać przelatujące samoloty. Pokoje bardzo ładnie urządzone z dużą łazienką. Codziennie sprzątane. Sprzątanie polega na ścieleniu łóżka i wymianie ręczników na nowe. W hotelu stawiają duży nacisk na ekologię. Kosmetyki uzupełniane są w dozownikach. Butelki z wodą można uzupełnić w restauracji w automacie. Nie donoszą nowych butelek z wodą. Jedzenie bardzo smaczne, na szczególną uwagę zasługuje pieczony królik I antrykot z grilla. Codziennie jest przyrządzana paella w różnych wydaniach tzn. z owocami morza, mięsem lub z boczniakiem. Do wyboru zawsze dwa rodzaje zup. Przy daniach umieszczają oznaczenia odnośnie zawartości glutenu lub laktozy. Ręczniki na basen można dostać na recepcji za kaucją 20 euro za 2 ręczniki. Można je wymienić na nowe w poszczególne dni u ratownika. Hotel spełnił moje oczekiwania i mogę go polecić:)
Zalety hotelu to przede wszystkim: •lokalizacja, •piękne widoki na pola golfowe, wulkan i marinę, • bardzo dobre jedzenie i drinki • bezpłatny bus z hotelu do dwóch miejscowości: Los Cristianos i Playas de Americas, • dużo przestrzeni do spacerowania, • miły akcent w postaci polskojęzycznej obsługi na recepcji • nowoczesne lobby i pokoje • przeszklona winda • miła obsługa na recepcji • duża suszarka w łazience do włosów z zimnym nawiewem, • czajnik w pokoju • codziennie świeże owoce morza
Większych wad nie dostrzegam w tym hotelu, które miałyby zniechęcić mnie do pobytu w nim jednak mogę wspomnieć o; •braku bezplatengo wi- fi w pokojach, • starszy barman był nie miły i wydzielał po jednym drinku na osobę. Brak możliwości zamówienia u tego Pana 2 drinków na raz, co nie stanowiło problemu dla pozostałych barmanów, • bezpłatne tylko lokalne alkohole, oryginalne płatne, • trochę nadgorliwy ratownik na basenie, • brak plaży hotelowej, jedynie marina, po której można spacerować
Cudowny pobyt, cudowny hotel, cudowne jedzenie, cudowne napoje, cudowne baseny, cudowna roślinność, cudowni ludzie
wszystko było idealne, pokoje i łazienki duże, przestronne, czyste. Jedzenie idealne. Dwie różne restauracje do wyboru. Jedzenie praktycznie cały dzień, wybór ogromny, wszystko przepyszne. Ogromny wybór napojów. Piwo i wino wg własnych potrzeb z "nalewaka". Obsługa cudowna, przemiła, pomocna. Na miejscu w hotelu wypożyczalnia samochodów i biura turystyczne z możliwości wykupienia biletów na wycieczki lokalne. Roślinność cudowna, wypielęgnowana. Klimat obłędny
Brak
Przyjechaliśmy do hotelu ok godzin 22 kolacji dla nas ju nie bylo to jest duzy minus uwazam ze chociaż kanapki powinny byc zostawione tym bardziej ze bylismy tam z dziecmi brak wifi w pokojach , maly wybor jedzenia w porównaniu do innych hoteli. Obsluga mila i pomocna .
Hotel dla rodzin z dziecmi i dla osob ktore nie lubia tlumow
Maly wybor jedzenia, brak wifi w pokojach ( ewentualnie platne) animacje w jezyku hiszpanskim , zimna i bardzo słona woda w basenach
Bardzo miła obsluga, pokoje czyściutkie, bezpłatna klimatyzacja i Wi-Fi, jedzenie smaczne. Hotel bardzo dobrze zorganizowany. Dużym plusem są bezpłatne autobusy hotelowe, dowożące na pobliskie piękne plaże. Należy jednak pamiętać o zarezerwowaniu terminów. W lobby hotelowym są stanowiska, gdzie można kupić bilety na różne wycieczki, atrakcje i wypożyczyć samochód. Auta nowiutkie i w bardzo dobrym stanie. Wszyscy mówią również w języku angielskim. Nie ma problemu z komunikacją. Polecam
Czysto, miło, przyjemnie
Brak
Opinie na temat tego hotelu są bardzo krzywdzące. Byliśmy tam w czerwcu 2017 roku. Trochę przeraziliśmy się wyborem hotelu po przeczytaniu kilku opinii. Na miejscu czekało nas miłe zaskoczenie. Piękny hol i recepcja. Uprzejmy Pan ulokował nas w pokojach z widokiem na ocean, które wyposażone były w łóżko oraz narożnik. Łazienki zadbane. Regularnie sprzątane pokoje. Jedzenie również poprawne, każdy znalazł coś dla siebie. Nie można było chodzić głodnym. W ofercie all inclusive szeroki wybór alkoholi dobrej jakości. Bogaty program animacyjny. Jedyną niedogodnością może być trwający remont w hotelu. Nam jednak to nie przeszkadzało. Cały teren hotelu co rano był sprzątany.
dogodne położenie blisko oceanu odnawiany bardzo urozmaicone animacje
w trakcie remontu
Wykupiłam wczasy last minute i jechałam z nastawieniem, ze rewelacji nie będzie, ale to co nas zastało na miejscu to ogólnie była masakra, brak podgrzewanych basenów nawet brodzika (chociaż zapewnienia były że jest podgrzewany basen),, all inclusive oszukany - napoje i alkohole po 11 , do 11 tylko woda butelkowana (ale po 11 już nie można było jej dostać) i kawa, brak wody butelkowej w pokojach, brak czajnika w pokojach, brak animacji dla dzieci, przy mini clubie (zamnkiety przez cały pobyt) dla dzieci przez 3 dni leżał zdechły szczur i dopiero po akcji z mojej strony - go sprzątnęli, brak płytek przy basenie, tylko wyłożone zwykle żwirowe płytki a pomiędzy nimi gdzieniegdzie dołożona sztuczna trawa, ale w większości jej brakowało przez co ludzie kaleczyli sobie palce u stop. Basem wyłożony jakimś dziwnym linoleum. Pokoje stare wymagające natychmiastowego remontu. Skrzypiące łózka. Lody wydawane w lobby tylko miedzy 16 a 18. Wieczorne animacje do d..., średnia wieku +70 a i oni się nudzili. Brak opasek all - tylko karty i warunek - 1 karta = 1 drink, po prostu żenada. Brak snack baru. Jedzenie w miarę ok, ale głównie pod brytyjczykow, monotonne, ciężkie, trzeba było dobrze trafić. To były nasze 11 wczasy wiec mam porównanie w hotelach 4 gwiazdkowych, jak dla mnie on powinien mieć dwie.
blisko lotniska, jako baza wyjazdowa - blisko do teide, los christianos itp
brud, syf, oszukany all inclusive
Hotel spokojny, nawet bardzo spokojny, dużo anglików i francuzów często starszych, dzieci mało. Hotel też ma swój wiek ale mimo zużycia- marmurowe podłogi w recepcji i przed hotelem pastowane chyba codziennie, pokoje sprzątane codziennie, jedzenie urozmaicone. Komunikatywność obsługi dobra, pełna kultura. Pobyt w hotelu w grudniu więc woda w basenie chłodna ale na krótką kąpiel można się czasem skusić tym bardziej że temperatura powietrza sięgała 25 st.C. Wrażenie ogólne pozytywne.
Dobre i urozmaicone jedzenie, miła obsługa, wystarczająca ilość leżaków przy basenie, darmowy bus wożący na najpopularniejsze plaże, ekipy sprzątające robią swoje bez dopominania się
brak darmowego wi-fi, konieczność poruszania się z imienną kartą na posiłki i do baru, zużyte przez ząb czasu drewniane meble, drzwi i ich framugi, sejf w pokoju płatny
Wakacje spędziliśmy w trójkę ? z zona i małym synkiem. Pierwszy raz we wrześniu a nie w lipcu jak do tej pory. To dobra opcja bo widać mniej ludzi - mniejszy tłok przy basenie czy w kolejce po drinki. A drinki z prawdziwym, nie ochrzczonym alkoholem. Bardzo dobry hotel dla rodzin z dziećmi. A jeżeli ktoś lubi zabawić się na dyskotece to tez jest możliwość dojazdu autobusem do Las Americanas ? zagłębie dyskotek. Autobusem można się także wybrać do 2 najładniejszych na Teneryfie plaż. Minus to mała plaża.
polecam rodzinom z dziećmi
mała plaża
Hotel stary , nie remontowany od wiekow, baseny sa ale z za\\\" gierka\\\" plac zabaw dla dzieci to stolik i kredki , jedzenie przez 8 siem dni te same do znudzenia zero zmian menu. Klijenci tego chotelu to osoby powyzej 70 lat sami emeryci.
Blisko oceanu i widok na ocean
Brak kołder na łózku tylko jakies przescieradla do przykrycia , pokoje stare , niediczyszcone, brak placu zabaw dla dzieci , basen zimna woda wylozony gumą.
all incl. obowiązywało tylko do godz.12.00-wyjazd z htl 2130 -wg mnie .to wina biura a nie HTL. -biuro NET HOLIDAY. Ponadto w ofercie było napisane impreza 9 dni a było 7 dni +śniadanie 8 dnia. Raczej będę się długo zastanawiała nad wyborem ofert z biura NET HOLIDAY. Podobne zdanie mieli wszyscy uczestnicy tej imprezy.Proponujemy pobrać o a załatwić problem . Byłam w tym roku również na Tenrifie z biura TUI - godziny odlotu były identyczne a mogliśmy korzystać do końca z ALL incl. mimo że pokoje jak wszędzie zdawaliśmy o godz.1200
ogólnie wszystko było O.K.
woda w basenach nie była podgrzewana Uciążliwe było również noszenie kart identyfikacyjnych /ID/ do korzystania z barku lub restauracji -opaski wygodniejsze dla klientów
Hotel trochę stary, ale czysty. Okolica spokojna. Do porządnej plaży dowozi autobus za darmo, ale trzeba się zapisać parę dni wcześniej i jedzie godzinę. Większość gości to osoby starsze z Francji ,Anglii i Niemiec. Jedzenia jest dużo i dobre ,drinki na jedno podejście do baru z jedną kartą-jeden, ale podchodzić można ile się chce.
czystość
plaża, animacje w języku francuskim
Nie polecam tego hotelu ,nawet gościom mało wymagającym . Hotel nadaje sie do generalnego remontu,w opcji All inclusive jest tylko bar z regionalnym alkoholem ,żadnych dodatkowych posiłków pomiędzy obiadem a kolacjom ,przyjezdzajac np.z wycieczki o godz 14:30 ,pozostaje tylko czekać do godz.18:00 na kolacje lub pójście do restauracji na obiad ,koszmarnie mały teren wokół hotelu ,mało zieleni,brudne baseny wykładane folia ,płazy brak ,klify i kamienie wokół .
Zadowalające wyżywienie , Miła obsługa
Hotel nie zasługuje na 4* Pokoje przytłaczające,zniszczone meble,niedoprane ręczniki,brudne ściany i sufity ,hotel do całkowitego remontu,mała i niezadbana przestrzeń wokół hotelu ,basen wykładany folia ,zimna woda i brudny .
Hotel w bardzo spokojnej okolicy gdzie nic się nie dzieje. Większość gości hotelowych w grupie wiekowej 60+. \"Plaża\" niedaleko hotelu to de fakto kamienie, do najblizszej miejscowości z piękną plażą około 15 km. Brak jakichkolwiek animacji w hotelu, panowała grobowa cisza, brak muzyki przy basenie. Basen wewnętrzny schowany gdzieś w zakamarkach hotelu - czynny tylko do 18 więc wieczorową porą nie było żadnej rozrywki i możliwości spędzenia czasu, na kąpiel w basenie zewnętrznym było za zimno. Sam hotel pozostawia dużo do życzenia - kategoryzacja jest niższa aniżeli w Polsce. Obrusy w restauracji wymięte - stare pozaciągane, nieestetyczne; w niektórych miejscach obdrapane ściany, plamy na sufitach. TV w pokojach - brak kanału muzycznego. Internet - wifi - płatne 5 eur/doba. Brak opasek dla osób z opcją all inclusive co skutkowało koniecznością pokazywania za każdym razem kart hotelowych (za wyjątkiem śniadań). Opcja all inslusive - uboga; pomiędzy śniadaniem i obiadem brak możliwości zjedzenia czegokolwiek. Jedzenie niczym nie zaskakiwało, przez 7 dni te same dania na bufecie, z jednym małym wyjątkiem. Oferta alkoholi z oferty all inclusive równiez uboga - z karty 3 drinki bezalkoholowe i 3 alkoholowe i kilka czystych alkoholi. Hotel poniżej oczekiwań.
Tripadvisor