Opinie o hotelu
Allwin Pavemar

6.4
Średni
1 opinia

Bylem w hotelu Pavemar *** w sierpniu 2004. Hotel byl srednio czysty i niestety dawno nie wydział remontu. Moze sie cos od tamtego czasu zmienilo. Natomiast obsługa hotelu jest swietna. Manager rewelacyjny porozumiesz sie z nim po grecku, angielsku, niemiecku, troche po rosyjsku, czasku i ciut po polsku. co wtorek i czwartek spiewa do kolacji. W ogole bylo milo. polecam hotel srednio i niewymagajacym. Cena adekwatna do warunkow. Niestety brak lodowek w pokojach, ale wanna z zimna woda czesciowo tją zastępuje.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

452 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT1119
Nazwa  Allwin Pavemar
Miejsce  Cypr / Cypr Południowy / Limassol
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty

Nasi klienci docenili

check

Historyczne ruiny w Pafos z mozaikami i antycznymi świątyniami

check

Piękne plaże z krystalicznie czystą wodą i złotym piaskiem

check

Tętniące życiem miasta Limassol i Larnaka z licznymi atrakcjami

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.4
Średni
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.0
Hotel
5.0
Położenie
6.0
Pokoje
4.0
Wyżywienie
9.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.4
6.4
Michal holeksa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2004
Para

Bylem w hotelu Pavemar *** w sierpniu 2004. Hotel byl srednio czysty i niestety dawno nie wydział remontu. Moze sie cos od tamtego czasu zmienilo. Natomiast obsługa hotelu jest swietna. Manager rewelacyjny porozumiesz sie z nim po grecku, angielsku, niemiecku, troche po rosyjsku, czasku i ciut po polsku. co wtorek i czwartek spiewa do kolacji. W ogole bylo milo. polecam hotel srednio i niewymagajacym. Cena adekwatna do warunkow. Niestety brak lodowek w pokojach, ale wanna z zimna woda czesciowo tją zastępuje.



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.