Opinie o hotelu
Aleksander

7.9
Dobry
3 opinie

Mam bardzo miłe odczucia i pozytywne wrażenia z pobytu w hotelu Alexander. Pokój ładny (z balkonem i pięknym widokiem na Livigno). Nowe mebelki, wygodne łóżko (wręcz łoże), przestronna i dobrze wyposażona łazienka. Jednym słowem czysto i przyjemnie. Smaczne i suuuuute posiłki. W niewielkiej odległośco od hotelu kolejka na Motolino. Do centrum miasteczka trochę dalej - spacerkiem 15-20 minut.

Hotel bardzo czysty (codzienne sprzątanie przy tygodniowym pobycie).Pokoje kameralne ale wystarczające,łazienka czysta. Jedzenie dobre chociaż po tygodniu tęskiliśmy za schabowym z ziemniaczkami:).Plusem jest winko all inclusive do obiadokolacji.Hotel dobrze skomunikowany z miasteczkiem (darmowe skibusy). Polecam wszystkim pobyt w tym hotelu.

Miejscowość piękna, infrastruktura turystyczna b.dobra, pogoda i widoki wspaniałe.
Biuro podróży stosuje oszukańcze praktyki podając w informacjach przed rezerwacją mocno zawyżony standard hotelu (podano 4*), a na miejscu zostaliśmy zakwaterowani w przyziemiu z widokiem na "trafo" 2m przed oknem, a drugi pokój był tego samego standardu, ale na dodatek "jedynką" zamienioną w "dwójkę" przez wstawienie dodatkowego łóżka tak, że w pokoju nie można już było stanąć na podłodze z braku miejsca. Stan techniczny tych pokoi fatalny - lampy wiszące na wystających drutach, popękane brudne ściany, zepsute radia i inny sprzęt lub jego brak (suszarki do włosów).

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

569 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT18481
Nazwa  Aleksander
Miejsce  Włochy / Alta Valtellina / Livigno
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

Livigno nazywane jest „Tybetem Europy”, to jedno z najbardziej nasłonecznionych miejsc w Alpach.

check

Doskonałe warunki śnieżne, które trwają nawet kilka miesięcy.

check

Zróżnicowane trasy dla narciarzy.

check

Mnóstwo rozrywek, m.in. wędrówki na rakietach śnieżnych, przejażdżki skuterami śnieżnymi.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.9
Dobry
3 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
7.0
Położenie
8.7
Pokoje
7.7
Wyżywienie
9.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 3 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.9
8.4
Ifi

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009
Para

Mam bardzo miłe odczucia i pozytywne wrażenia z pobytu w hotelu Alexander. Pokój ładny (z balkonem i pięknym widokiem na Livigno). Nowe mebelki, wygodne łóżko (wręcz łoże), przestronna i dobrze wyposażona łazienka. Jednym słowem czysto i przyjemnie. Smaczne i suuuuute posiłki. W niewielkiej odległośco od hotelu kolejka na Motolino. Do centrum miasteczka trochę dalej - spacerkiem 15-20 minut.


8.2
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2009

Hotel bardzo czysty (codzienne sprzątanie przy tygodniowym pobycie).Pokoje kameralne ale wystarczające,łazienka czysta. Jedzenie dobre chociaż po tygodniu tęskiliśmy za schabowym z ziemniaczkami:).Plusem jest winko all inclusive do obiadokolacji.Hotel dobrze skomunikowany z miasteczkiem (darmowe skibusy). Polecam wszystkim pobyt w tym hotelu.


7.2
Zbigniew Krupa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Para

Miejscowość piękna, infrastruktura turystyczna b.dobra, pogoda i widoki wspaniałe.
Biuro podróży stosuje oszukańcze praktyki podając w informacjach przed rezerwacją mocno zawyżony standard hotelu (podano 4*), a na miejscu zostaliśmy zakwaterowani w przyziemiu z widokiem na "trafo" 2m przed oknem, a drugi pokój był tego samego standardu, ale na dodatek "jedynką" zamienioną w "dwójkę" przez wstawienie dodatkowego łóżka tak, że w pokoju nie można już było stanąć na podłodze z braku miejsca. Stan techniczny tych pokoi fatalny - lampy wiszące na wystających drutach, popękane brudne ściany, zepsute radia i inny sprzęt lub jego brak (suszarki do włosów).



Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.