5724 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Blisko centrum ok. 8 km od Naama Bay
Butelkowana woda mineralna gratis dla gości
Plaża przy hotelu z rafą koralową, wejście do wody z pomostu
Hotel godny polecenia, przemiła obsługa począwszy od recepcji, kelnerów, barmanów, animatorów, personel sprzątający zasługuje na 6 z plusem. Jedzenie- każdy znajdzie coś dla siebie. Drinki najlepsze w Lobby Bar. Baseny, własna plaża i piękny ogród to dodatkowe atuty.
Obsługa, czystość, b.dobre jedzenie, hotel dla dorosłych
To raczej podpowiedź: myśląc o zwiedzeniu dalszej części miasta np. Naama Bay warto skorzystać z taxi , które stoją poza terenem hotelu - tu 10€ w obie strony, rezerwacja w hotelu chciała za tą samą trasę 45€.
Hotel tylko dla dorosłych, co uważam za plus jeżeli ktoś chciałby odpocząć. Ładny, czysty, miła obsługa. Idealny na spokojny wypoczynek
Tylko dla dorosłych (16+)
Hotel bardzo średni, jedzenie monotonne głownie ryż i kurczak i to bez różnicy czy to śniadanie obiad czy kolacja a jeśli chodzi o słodycze duże porcje i też mały wybór, sałatki krojone grubym nożem, basen mały i oblegany, nikłe szanse na wolne leżaki, plaża kamienista i mała, obsługa taka sobie nie przeszkadzają ani też nie naskakują. Plus to całkiem przyjemna rafa. Na pewno bym go nie polecał znajomym.
HOTEL ZASŁUGUJE NA BARDZO DOBRĄ OPINIE!! Wszystko idealnie, hotel 16+ calo dzienne animacje do godzin nocnych.
Piękny widok z głownych tatasow, codziennie sprzątane. Codzienne animacje, dwie restauracje, Egipska i Europejska. Jedzenie pyszne lecz nie za duzy wybor. Bliskosc do lokalnych atrakcji. Od lotniska 25 min max
Hotel bardzo fajny, zadbany, widać że nie dawno po remoncie.
Nad samym morzem, blisko pięknej rafy koralowej. Obsługa na wysokim poziomie
Pokoje mają już swoje lata, ale są czyste. Obsługa codziennie sprząta i wymienia ręczniki
Z perspektywy kilku pobytów w 5 gwiazdkowych hatelach w Egipcie ten hotel w 100% sobie na⭐⭐⭐⭐⭐ zasłużył. Piękne widoki, czyste, zimą podgrzewane baseny, przestronne pokoje. Dobra obsługa i rozrywka. Pyszne jedzenie👍 🍰🍤
Jedzenie, położenie.
Nie ma
Hotel bardzo fajny,dla osób 16+. Pokoje odświeżone, wygodne, czyste. Jedzenie bardzo smaczne . Jedynie mały wybór zielonych salat. Pracownicy bardzo przyjaźni. Hotel nie na odludziu. W okolicy sklepy i kawiarnie. Internet w ogólnie dostępnych częściach hotelu, ale bardzo słaby. Polecam kupić kartę Vodafone w salonie niedaleko od hotelu. 10 + 10 GB w cenie 300 funtów egipskich /ok. 17 dolarów/. W animacjach nie brałam udziału, ale cały czas coś się działo: kolor party na plaży, piana w basenie, siatkówka. Ładna plaża, dużo leżaków, nie było problemów, żeby znaleźć wolny. Superrafa. Może w Marsa Alam w zatoce Abu Dabbab trochę ładniejsza, ale ta tutaj też cudowna. Po raz pierwszy zobaczyłam napoleona. Były też orlenie, rozdymki i wiele innych.
słaby internet
Brak kanalu polskiego TV ,
Hotel ogólnie w porządku, fajna plaża, wolne leżaki, miły basen, aczkolwiek nie bardzo duży. Możliwość otrzymania butelkowanej wody w nieograniczonych ilościach, świetna rafa, sporo atrakcji na terenie hotelu, animation team się starał, obsługa ogólnie bardzo miła. Fajną możliwością jest opcja codziennych zorganizowanych wyjść do klubu z hotelu, bardzo dobre dla singli. Z minusów - drzwi do balkonu nie zamykały się (ale miałem pokój na drugim piętrze), nie działała lodówka, wykończenia takich rzeczy jak fugi, malowanie - tragiczne, ale to chyba specyfika Egiptu. Jedzenie - duży wybór, ale bez większych zmian. Miejsce malownicze, choć daleko od centrum, niewiele można jednak chcieć więcej, jeśli chce się po prostu odpocząć.
Plaża, basen, obsługa, animation team.
8 km od Naama Bay, wykończenia hotelu niskiej jakości, nie działające urządzenia w pokoju
Byliśmy w Egipcie już 6 raz. To najlepszy hotel w jakim spędzaliśmy wakacje w tym kraju. Pięknie położony. Obsługa super. Bardzo polecamy.
Przepiękny Hotel położony na klifie w pięknym parku. Bardzo miła załoga. Dobre jedzenie.
95% gości to Rosjanie. Dość ubogie animacje. Kiepska rafa.
Wadą tego miejsca jest wejście do morza na głęboką wodę. Wśród gości w 95% dominują aktualnie Rosjanie.
Gorąco polecam ten hotel szczególnie dla tych co chcą jechać ponurkować, bo warto!!
Hotel bardzo ładny i duży, blisko lotniska (chyba 20 min). Nie wszystkie pokoje były z widokiem na morze (mi się akurat udało), a do paszportu nie dałam żadnych pieniążków. Pokój dwuosobowy z łóżkiem małżeńskim, sprzątany i czysty, jak zostawiłam 2$ to na łóżku z ręczników miałam łabędzia ładnego. Znajomi mieli pokoje przy basenie, nie było problemu żeby zamienić pokój,na inny, jeżeli jest dostępny. Przy hotelowa rafa super, rybki świetne i bardzo dużo, niektóre wielkie. Wzięłam wycieczkę na wyspę Tiran, to rybek aż tylu tam nie było, za to pięknie błękitna woda. W hotelu napoje butelkowe, np. wodę mineralną dają w małych i dużych butelkach, nie trzeba samemu kupować żeby wziąć do pokoju. Jedzenie naprawdę dobre. Obsługa miła. Internet darmowy w recepcji ale w sumie tylko można było rano posiedzieć, później było za dużo ludzi. Animacje ciekawe. Z hotelu blisko pasaż handlowy. Do Old Marketu można dojechać taxi za 4 $. Nie trzeba płacić wizy, chyba, że ktoś chce jechać np. do Kairu.
Dużo Rosjan, mało Polaków i każdy najpierw mówił do nas po rosyjsku. Troszkę to denerwowało. Nie podobało mi się, że o 12:00 po wymeldowaniu zabrali nam opaski i nie było już Al inc. dostaliśmy tylko obiad bez kolacji. Można było dopłacić 20$ od os. ale cały pokój musi wziąć nie może 1 os. Można to obejść nie patrzyli się nam na ręce i tak chodziliśmy sobie po picie.
Hotel usytuowany w dobrym punkcie Sharm El Sheikh. Hotel zapewnia darmowy transport do nowej jak i starej części tej miejscowości, które są atrakcyjne dla turystów. Na miejscu ośrodek nauczania nurkowania oraz punkt zapewniający dostęp do wszystkich aktualnych atrakcji. Wielką zaletą jest cała załoga począwszy od sprzątających pokoje po dyrektora hotelu. Duże urozmaicenie codziennych wieczorów, restauracje, spotkania z dyrekcją, animacje.
Miła i sympatyczna obsługa.
Wymaga remontu. Większość klientów to obywatele rosyjsko języczni.
Nigdy więcej. Z zamkniętego sejfu pokojowego, z zamkniętego pokoju, zostały nam skradzione 500$, srebrna biżuteria, telefon komórkowy. Obsługa hotelu i rezydentka nie zrobili nic by nam pomóc, posunęli się nawet do tego, by oskarżyć o kradzież naszych znajomych. Inni wczasowicze zgłaszali podejrzane zachowanie obsługi pokojowej. Stan pokoju, pokój o podwyższonym standardzie, w żaden sposób nie odpowiadał standardowi jaki został przedstawiony w materiałach reklamowych. Łóżka były stare i niewygodne, brudne i podarte w wielu miejscach, przez które wyziewały wnętrzności. Dostawka była w opłakanym stanie, pordzewiała i dziurawa, bardziej swoim wyglądem przypominała więzienną prycze. W łazience mieliśmy towarzystwo mrówek, które usypały kopczyk za toaletą i wędrowały po całym pokoju. Stan łazienki jak i łóżek, kojarzył się bardziej z podrzędnym motelem przy drodze niż z hotelem pięciogwiazdkowym. Brudne kafelki, zasmarowane niechlujnie farbą ściany, źle działający prysznic i umywalka z dziurami, z których wystawało pordzewiałe zbrojenie. W pokoju znajdowała się również niedziałająca lodówka. O tym fakcie została powiadomiona rezydentka, która poinformowała nas, że zgłosi to osobie odpowiedzialnej i że lodówka zostanie uzupełniona. Niestety nigdy nikt tego nie zrobił ani w naszym pokoju ani w żadnym innym, nie tylko my to zgłosiliśmy. Na stołówce krzesła, obrusy i sztućce brudne. Menu nudne, ubogie i przewidywalne. Potrawy bez smaku. Dzień w dzień takie samo śniadanie: fasola pod trzema postaciami, jajka na twardo, omlet, naleśniki, parówki smażone we frytkownicy, mortadela, jeden rodzaj sera żółtego, dżem, miód, płatki z jogurtem surówki obiadowe. Obsługa nieuprzejma i sprawiająca wrażenie jakby robiła nam łaskę tym, że mamy możliwość zjedzenia posiłku. Wg. oferty przysługiwał nam darmowy posiłek w restauracji ? la carte, była to nieprawda. Niestety ograniczenia nie pozwalają na opisanie wszystkiego, wszystko widać na zdjęciach. Jednym słowem odradzamy!!!
Nigdy więcej. Z zamkniętego sejfu pokojowego, z zamkniętego pokoju, zostały nam skradzione 500$, srebrna biżuteria, telefon komórkowy. Obsługa hotelu i rezydentka nie zrobili nic by nam pomóc, posunęli się nawet do tego, by oskarżyć o kradzież naszych znajomych. Inni wczasowicze zgłaszali podejrzane zachowanie obsługi pokojowej. Stan pokoju, pokój o podwyższonym standardzie, w żaden sposób nie odpowiadał standardowi jaki został przedstawiony w materiałach reklamowych. Łóżka były stare i niewygodne, brudne i podarte w wielu miejscach, przez które wyziewały wnętrzności. Dostawka była w opłakanym stanie, pordzewiała i dziurawa, bardziej swoim wyglądem przypominała więzienną prycze. W łazience mieliśmy towarzystwo mrówek, które usypały kopczyk za toaletą i wędrowały po całym pokoju. Stan łazienki jak i łóżek, kojarzył się bardziej z podrzędnym motelem przy drodze niż z hotelem pięciogwiazdkowym. Brudne kafelki, zasmarowane niechlujnie farbą ściany, źle działający prysznic i umywalka z dziurami, z których wystawało pordzewiałe zbrojenie. W pokoju znajdowała się również niedziałająca lodówka. O tym fakcie została powiadomiona rezydentka, która poinformowała nas, że zgłosi to osobie odpowiedzialnej i że lodówka zostanie uzupełniona. Niestety nigdy nikt tego nie zrobił ani w naszym pokoju ani w żadnym innym, nie tylko my to zgłosiliśmy. Na stołówce krzesła, obrusy i sztućce brudne. Menu nudne, ubogie i przewidywalne. Potrawy bez smaku. Dzień w dzień takie samo śniadanie: fasola pod trzema postaciami, jajka na twardo, omlet, naleśniki, parówki smażone we frytkownicy, mortadela, jeden rodzaj sera żółtego, dżem, miód, płatki z jogurtem surówki obiadowe. Obsługa nieuprzejma i sprawiająca wrażenie jakby robiła nam łaskę tym, że mamy możliwość zjedzenia posiłku. Wg. oferty przysługiwał nam darmowy posiłek w restauracji ? la carte, była to nieprawda. Niestety ograniczenia nie pozwalają na opisanie wszystkiego, wszystko widać na zdjęciach. Jednym słowem odradzamy!!!
Brak Polskiej telewizji z informacjami np: TVP POLONIA. (Jest ESKA TV) .Jedzenie monotonne. Hotel w stanie nie najlepszym, ale wakacje udane. Obsługa miła i pomocna. Pogoda doskonała. Rafy i rybki jeszcze są.
W Egipcie byłam 6 raz,więc mam porównanie co do hoteli i standardów i szczerze POLECAM WSZYSTKIM TEN HOTEL !Był to jak do tej pory najlepszy hotel w Egipcie w jakim byłam. Napewno do niego wróce ,w ciemno. Bardzo dobre warunk Bez dawania w paszport dostaliśmy wspaniały pokój. Z czystym sumieniem polecam ten hotel, idealne położenie, jedzenie bardzo dobre, obsługa super miła i kulturalna:) Plaża super. Brak problemów z leżakami nawet o 13 wlasciwie caly dzien można cos znalezc przy 3 basenach i na plaży mnóstwo wolnych leżaków. Drinki boskie,pokoje sprzątane i wszystko wymieniane codziennie.Animatorzy zachęcają mocno i sympatycznie,ale nie nachalnie.Podobały mi się animacje i sympatyczna grupa animatorów. Jedynym minusem jest to ,że w hotelu 90% to rosjanie... wiec i hotel troche nastawiony pod nich... wszędzie słyszy się tylko ich język chociaż oobsługa bez problemu dogaduje się w języku angielskim, SERDEECZNIE POLECAM napewno tam wróce już tęsknie!!!!!
Witam , w hotelu byliśmy w czerwcu 2012r. W Egipcie byliśmy 3 raz ale ten hotel uważamy za najsłabszy w jakim do tej pory byliśmy. HOTEL : ładny, w miarę czysty , sprzątane codziennie, okropne łazienki, czarne fugi, niezbyt czyste, mało higieniczne. JEDZENIE< RESTAURACJE : śniadania monotonne, codziennie to samo , jajka, ziemniaki i fasola. Najlepsze jedzenie podają w restauracji przy basenie. Codziennie coś innego , pyszna pizza, sałatki bardzo dobre. Tak naprawdę to był nasz głowny posiłek. Kelnerzy strasznie powolni, mało pomocni, bez napiwków omijali Cię z daleka. PLAŻĄ : przy hotelu, dłuża , dużo miejsca, super rafa . W hotelu sami Rosjanie, troche Anglików i reszta 'tubylców ' Egipcjan . Na pewno nigdy więcej nie bedę się kierowała wyborem hotelu po opiniach turystów które są nie wymierne .
Pobyt w Sharm bardzo udany. Warunki i wyżywienie super. Niestety Wezyr Holidays zmienił miejsce wylotu i przylotu, pomimo zawartej umowy.
Bardzo fajny hotel z mila obsluga,duzo gosci z Rosji ale bardzo spokojnie.Pokoj polecam Suite z widokiem na morze (322),jest super!2 lazienki,salon,jadalnia,kuchnia,garderoba i 2 balkony.Jedzenie po tygodniu moze sie znudzic ale generalnie staraja sie urozmaicac,duzo grillowanych potraw,kazdy znajdzie cos dla siebie.Baseny, bardzo fajne ale trzeba sie starac o miejsca raczej rano,potem ciezko znalezc, ale nad morzem mase lezakow takze nie ma problemu.Jedyna wada jest to ze nie ma mozliwosci plywania zaraz przy plazy (rafa) ale hotel ma 2 jetty takze dla tych co umia dobrze plywac (15m gleboko) jest super. Ogolnie bylo swietnie, niedaleko do Naama Bay (taxi $5)czyli malego Las Vegas.Polecam wycieczke do Kairu (tylko samolotem!),piramidy, rejs po Nilu z lunchem,perfumeria (rip off!)ale miasto cudne w swoim rodzaju (pamietajmy to nie Europa).Jak jakies jeszcze pytania to chetnie odpowiem.
Tripadvisor