661 opinii
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem
Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów
Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze
Jedzenie nie dobre i ciągle jedno i to samo w bufecie. Internet słaby i płatny. Zero rozrywek. Klimatyzacja w pokoju się zepsuła i zero reakcji ze strony obsługi. Basen szybko jest zamykany a leżaki zwinięte. W restauracji brak klimatyzacji więc odechciewa się jeść tego nie dobrego jedzenia. Allinclusive - dramat.
NIGDY WIĘCEJ Z TYM BIUREM !!! Biuro PEGAS zajmuje się TYLKO turystami ze wschodu, polskich turystów lekceważy, a jeśli ma tylko kilku w jednym hotelu (tak było w Naszym przypadku) to wogóle się nimi nie zajmuje !!! Po wylądowaniu w Turcji otrzymaliśmy ulotkę biura z opisem Turcji, wycieczek fakultatywnych oraz terminem spotkania informacyjnego w Naszych hotelu z rezydentką PEGAS Panią Dorotą Gierzyńską, które miało się odbyć następnego dnia o godzinie 11.00 w hotelowym lobby. Czekaliśmy blisko godzinę na spotkanie, niestety Pani Dorota nie pokazała się. Kolejnego dnia w godzinach popołudniowych znaleźliśmy kartkę w pokojach z informacją od Pani rezydent, że to my nie pojawiliśmy się na spotkaniu i prosi o kontakt telefoniczny. Wykonaliśmy ponad pięć telefonów z różnych numerów pod podany przez Panią Dorotę numer - niestety nikt nie odebrał i nikt nie oddzwonił, w rezultacie wysłaliśmy tej Pani sms-a że nie będziemy tolerować tak lekceważącego podejścia Pani rezydent, sms też pozostał bez odpowiedzi. Zmuszeni byliśmy skorzystać we własnym zakresie z kilku wycieczek które były bardzo udane, a co ciekawe wszędzie widywaliśmy autokary firmy PEGAS w większości ze wschodnimi turystami. Na dwa dni przed powrotem ponownie wykonaliśmy telefon do Pani rezydent i o dziwo tym razem odebrała. W wyniku rozmowy dowiedzieliśmy się, że to my nie pojawiliśmy się na spotkaniu z nią, które było dzięń później niż na ulotce o czym rzekomo informowała Nas wysyłając faks do recepcji hotelu (sprawdziliśmy w recepcji, żadnego faksu nie było). Pani rezydent poinformowała Nas również, że wyśle Nam faks do recepcji z godzinami transferu na lotnisko. Ten faks na szczęście dotarł i szczęśliwie wróciliśmy do Polski. Reasumując, ponieważ cena wycieczki opiewała opiekę polskiego rezydenta, której wogóle nie było zamirzam zarządać zwrotu części ceny za brak opieki rezydenta. HOTEL położony na klifie, dość ładny zwłaszcza recepcja i cały parter. Pokoje to odpowiednik polskich 2-3 gwiazdek. Pomimo opisu w reklamie brak jest kortu tenisowego, bar z bilardem nie funkcjonuje, bar Helena oraz bar w hotelowym lobby są extra płatne, kawy w ramach AI po śniadaniu już nie ma się gdzie napić aż do godziny 16.00 i co jest najciekawsze BASEN ZEWNĘTRZNY JEST O 19.00 ZAMYKANY (ogradzany) a goście są bezczelnie wyrzucani zwrotami GET OUT !!! Szkoda bo wielu gości ma ochotę na kąpiel w basenie właśnie wieczorem kiedy zajdzie słońce a temperatura jest w granicach 35 stopni. Jeden z gorszych moich wyjazdów, a wiele jeżdżę !!!
Tripadvisor