Opinie o hotelu
Adonis (Antalya)

5.0
Średni
2 opinie

3.5

624 opinie

Jedzenie nie dobre i ciągle jedno i to samo w bufecie. Internet słaby i płatny. Zero rozrywek. Klimatyzacja w pokoju się zepsuła i zero reakcji ze strony obsługi. Basen szybko jest zamykany a leżaki zwinięte. W restauracji brak klimatyzacji więc odechciewa się jeść tego nie dobrego jedzenia. Allinclusive - dramat.

NIGDY WIĘCEJ Z TYM BIUREM !!! Biuro PEGAS zajmuje się TYLKO turystami ze wschodu, polskich turystów lekceważy, a jeśli ma tylko kilku w jednym hotelu (tak było w Naszym przypadku) to wogóle się nimi nie zajmuje !!! Po wylądowaniu w Turcji otrzymaliśmy ulotkę biura z opisem Turcji, wycieczek fakultatywnych oraz terminem spotkania informacyjnego w Naszych hotelu z rezydentką PEGAS Panią Dorotą Gierzyńską, które miało się odbyć następnego dnia o godzinie 11.00 w hotelowym lobby. Czekaliśmy blisko godzinę na spotkanie, niestety Pani Dorota nie pokazała się. Kolejnego dnia w godzinach popołudniowych znaleźliśmy kartkę w pokojach z informacją od Pani rezydent, że to my nie pojawiliśmy się na spotkaniu i prosi o kontakt telefoniczny. Wykonaliśmy ponad pięć telefonów z różnych numerów pod podany przez Panią Dorotę numer - niestety nikt nie odebrał i nikt nie oddzwonił, w rezultacie wysłaliśmy tej Pani sms-a że nie będziemy tolerować tak lekceważącego podejścia Pani rezydent, sms też pozostał bez odpowiedzi. Zmuszeni byliśmy skorzystać we własnym zakresie z kilku wycieczek które były bardzo udane, a co ciekawe wszędzie widywaliśmy autokary firmy PEGAS w większości ze wschodnimi turystami. Na dwa dni przed powrotem ponownie wykonaliśmy telefon do Pani rezydent i o dziwo tym razem odebrała. W wyniku rozmowy dowiedzieliśmy się, że to my nie pojawiliśmy się na spotkaniu z nią, które było dzięń później niż na ulotce o czym rzekomo informowała Nas wysyłając faks do recepcji hotelu (sprawdziliśmy w recepcji, żadnego faksu nie było). Pani rezydent poinformowała Nas również, że wyśle Nam faks do recepcji z godzinami transferu na lotnisko. Ten faks na szczęście dotarł i szczęśliwie wróciliśmy do Polski. Reasumując, ponieważ cena wycieczki opiewała opiekę polskiego rezydenta, której wogóle nie było zamirzam zarządać zwrotu części ceny za brak opieki rezydenta. HOTEL położony na klifie, dość ładny zwłaszcza recepcja i cały parter. Pokoje to odpowiednik polskich 2-3 gwiazdek. Pomimo opisu w reklamie brak jest kortu tenisowego, bar z bilardem nie funkcjonuje, bar Helena oraz bar w hotelowym lobby są extra płatne, kawy w ramach AI po śniadaniu już nie ma się gdzie napić aż do godziny 16.00 i co jest najciekawsze BASEN ZEWNĘTRZNY JEST O 19.00 ZAMYKANY (ogradzany) a goście są bezczelnie wyrzucani zwrotami GET OUT !!! Szkoda bo wielu gości ma ochotę na kąpiel w basenie właśnie wieczorem kiedy zajdzie słońce a temperatura jest w granicach 35 stopni. Jeden z gorszych moich wyjazdów, a wiele jeżdżę !!!

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

738 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT16129
Nazwa  Adonis (Antalya)
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Antalya
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, parking

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

5.0
Średni
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
4.5
Hotel
4.5
Położenie
8.0
Pokoje
4.0
Wyżywienie
5.5
Atrakcje dla dzieci
2.0
Sport i rozrywka
1.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
5.0
2.9
Karolina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Para

Jedzenie nie dobre i ciągle jedno i to samo w bufecie. Internet słaby i płatny. Zero rozrywek. Klimatyzacja w pokoju się zepsuła i zero reakcji ze strony obsługi. Basen szybko jest zamykany a leżaki zwinięte. W restauracji brak klimatyzacji więc odechciewa się jeść tego nie dobrego jedzenia. Allinclusive - dramat.


7.2
Paweł J. Skibicki

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2008
Rodzina z dziećmi

NIGDY WIĘCEJ Z TYM BIUREM !!! Biuro PEGAS zajmuje się TYLKO turystami ze wschodu, polskich turystów lekceważy, a jeśli ma tylko kilku w jednym hotelu (tak było w Naszym przypadku) to wogóle się nimi nie zajmuje !!! Po wylądowaniu w Turcji otrzymaliśmy ulotkę biura z opisem Turcji, wycieczek fakultatywnych oraz terminem spotkania informacyjnego w Naszych hotelu z rezydentką PEGAS Panią Dorotą Gierzyńską, które miało się odbyć następnego dnia o godzinie 11.00 w hotelowym lobby. Czekaliśmy blisko godzinę na spotkanie, niestety Pani Dorota nie pokazała się. Kolejnego dnia w godzinach popołudniowych znaleźliśmy kartkę w pokojach z informacją od Pani rezydent, że to my nie pojawiliśmy się na spotkaniu i prosi o kontakt telefoniczny. Wykonaliśmy ponad pięć telefonów z różnych numerów pod podany przez Panią Dorotę numer - niestety nikt nie odebrał i nikt nie oddzwonił, w rezultacie wysłaliśmy tej Pani sms-a że nie będziemy tolerować tak lekceważącego podejścia Pani rezydent, sms też pozostał bez odpowiedzi. Zmuszeni byliśmy skorzystać we własnym zakresie z kilku wycieczek które były bardzo udane, a co ciekawe wszędzie widywaliśmy autokary firmy PEGAS w większości ze wschodnimi turystami. Na dwa dni przed powrotem ponownie wykonaliśmy telefon do Pani rezydent i o dziwo tym razem odebrała. W wyniku rozmowy dowiedzieliśmy się, że to my nie pojawiliśmy się na spotkaniu z nią, które było dzięń później niż na ulotce o czym rzekomo informowała Nas wysyłając faks do recepcji hotelu (sprawdziliśmy w recepcji, żadnego faksu nie było). Pani rezydent poinformowała Nas również, że wyśle Nam faks do recepcji z godzinami transferu na lotnisko. Ten faks na szczęście dotarł i szczęśliwie wróciliśmy do Polski. Reasumując, ponieważ cena wycieczki opiewała opiekę polskiego rezydenta, której wogóle nie było zamirzam zarządać zwrotu części ceny za brak opieki rezydenta. HOTEL położony na klifie, dość ładny zwłaszcza recepcja i cały parter. Pokoje to odpowiednik polskich 2-3 gwiazdek. Pomimo opisu w reklamie brak jest kortu tenisowego, bar z bilardem nie funkcjonuje, bar Helena oraz bar w hotelowym lobby są extra płatne, kawy w ramach AI po śniadaniu już nie ma się gdzie napić aż do godziny 16.00 i co jest najciekawsze BASEN ZEWNĘTRZNY JEST O 19.00 ZAMYKANY (ogradzany) a goście są bezczelnie wyrzucani zwrotami GET OUT !!! Szkoda bo wielu gości ma ochotę na kąpiel w basenie właśnie wieczorem kiedy zajdzie słońce a temperatura jest w granicach 35 stopni. Jeden z gorszych moich wyjazdów, a wiele jeżdżę !!!


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Adonis (Antalya)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.