Opinie o hotelu
Adam

7.0
Dobry
6 opinii

pobyt w hotelu uważam za bardzo udany, wiele możliwości spędzania wolnego czasu na terenie, bardzo miła obsługa, atrakcje również dla dzieci, polecam!

Hotel ma niby 4 gwiadki - tak widnieje na ich stronie, recepcja zamyka się o 22 i ani widu obsługi do 6 rano, goście są traktowani średnio, kelnerzy po za jednym cierpia wykonujac swoją pracę, wszyskie udogdonienia - po za basenem są zamykane na kartę i trzeba prosić o otworzenie, dzieci dostają pół porcji obiadowej, pokoje sa bardzo źle sprzątane, ski bus daleko, to co jest w ich folderach nie pokrywa się z rzezcywistością pokoje to klitki z bardzo niewygodnymi łóżkami, w łazience ciężko się obrócić. Opinia bardzo negatywna

czesi bardzo negatywnie nastawieni do turystów a szczególnie do polaków , mega złodzijstwo na kazdym kroku , gwiazdki dodawane z ksiezyca do kategorii hoteli 4 gwiazdkowy hotel adam nie spełnia absolutnie tej kategori absolutnie nie polecam tego hotelu i nigdy nie chcemy tu wrócic

Przy pierwszym wejściu do pokoju - straszny smród. Pomogła dezynfekcja odpływów brodzika, umywalki i WC. Po dwóch dniach zapach zniknął. Podłoga w łazience brudna - nie widziała sprzątania "na mokro". Bateria przy umywalce - obluzowana. Korek odpływu wody w umywalce - popsuty (ale był automatyczny!). Dźwignia baterii prysznicowej - odpadała. Pokój mały, ale na dwie osoby może być. Brak krzeseł i szafek przy łóżkach (poprosiłem o krzesła - u nas w hotelu nie ma krzeseł (!) - brzmiała odpowiedź). Jedyne miejsce do siedzenia to właśnie łóżka. Szafa duża, ilość półek wystarczająca. Posiłki bardzo dobre, ilość wystarczająca, ale: parówki na śniadanie - na gorąco, ale ledwo letnie; brak surówek do obiadokolacji. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta. W sumie nie było źle - jeśli głównym celem wyjazdu jest jazda na nartach, to dużo wymienionych wyżej spraw nie ma znaczenia. Ale uwaga - dokładnie za te same pieniądze spędziłem w połowie stycznia tydzień w Austrii - pokój piękny i duży, jedzenie rewelacyjne - przy śniadaniu np. czekały małe soczki do wzięcia na stok, za napoje typu herbata do obiadokolacji nie trzeba było dopłacać, pod pensjonatem czekający na uczestników autokar. No ale to jeszcze przed warszawskimi feriami...

klasyka

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

819 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT13064
Nazwa  Adam
Miejsce  Czechy / Czeskie Karkonosze / Szpindlerowy Młyn
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie sauna, ośrodek narciarski

Nasi klienci docenili

check

Popularne centrum sportów zimowych o międzynarodowym charakterze.

check

Wiele restauracji, barów i dyskotek zapewnia atrakcje na każdy wieczór.

check

4 km tor saneczkowy, tor łyżwiarski oraz dla najodważniejszych - loty paralotnią.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.0
Dobry
6 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.7
Hotel
6.4
Położenie
7.2
Pokoje
5.6
Wyżywienie
6.8

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 6 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.0
10
michalina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2015
Rodzina z dziećmi

pobyt w hotelu uważam za bardzo udany, wiele możliwości spędzania wolnego czasu na terenie, bardzo miła obsługa, atrakcje również dla dzieci, polecam!

Zalety

świetne warunki, świetna obsługa, piękna okolica

Wady

nieco skomplikowany parking


3.6
minika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2010
Rodzina z dziećmi

Hotel ma niby 4 gwiadki - tak widnieje na ich stronie, recepcja zamyka się o 22 i ani widu obsługi do 6 rano, goście są traktowani średnio, kelnerzy po za jednym cierpia wykonujac swoją pracę, wszyskie udogdonienia - po za basenem są zamykane na kartę i trzeba prosić o otworzenie, dzieci dostają pół porcji obiadowej, pokoje sa bardzo źle sprzątane, ski bus daleko, to co jest w ich folderach nie pokrywa się z rzezcywistością pokoje to klitki z bardzo niewygodnymi łóżkami, w łazience ciężko się obrócić. Opinia bardzo negatywna


2.6
veni

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2009
Rodzina z dziećmi

czesi bardzo negatywnie nastawieni do turystów a szczególnie do polaków , mega złodzijstwo na kazdym kroku , gwiazdki dodawane z ksiezyca do kategorii hoteli 4 gwiazdkowy hotel adam nie spełnia absolutnie tej kategori absolutnie nie polecam tego hotelu i nigdy nie chcemy tu wrócic


7.2
Krzysztof Krawczyk

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Para

Przy pierwszym wejściu do pokoju - straszny smród. Pomogła dezynfekcja odpływów brodzika, umywalki i WC. Po dwóch dniach zapach zniknął. Podłoga w łazience brudna - nie widziała sprzątania "na mokro". Bateria przy umywalce - obluzowana. Korek odpływu wody w umywalce - popsuty (ale był automatyczny!). Dźwignia baterii prysznicowej - odpadała. Pokój mały, ale na dwie osoby może być. Brak krzeseł i szafek przy łóżkach (poprosiłem o krzesła - u nas w hotelu nie ma krzeseł (!) - brzmiała odpowiedź). Jedyne miejsce do siedzenia to właśnie łóżka. Szafa duża, ilość półek wystarczająca. Posiłki bardzo dobre, ilość wystarczająca, ale: parówki na śniadanie - na gorąco, ale ledwo letnie; brak surówek do obiadokolacji. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta. W sumie nie było źle - jeśli głównym celem wyjazdu jest jazda na nartach, to dużo wymienionych wyżej spraw nie ma znaczenia. Ale uwaga - dokładnie za te same pieniądze spędziłem w połowie stycznia tydzień w Austrii - pokój piękny i duży, jedzenie rewelacyjne - przy śniadaniu np. czekały małe soczki do wzięcia na stok, za napoje typu herbata do obiadokolacji nie trzeba było dopłacać, pod pensjonatem czekający na uczestników autokar. No ale to jeszcze przed warszawskimi feriami...


10
Bogdan Tymochowicz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2006
Para

klasyka


8.6
asia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2006
Para

Hotel zaskoczył nas w sposób pozytywny. Z ręką na sercu poleciłabym go każdemu, komu zależy na odrobinie luksusu. Hotel przyjemnie i nowocześnie urządzony. Posiada pokoje i apartamenty dla duzych rodzin. Łazienka bez zarzutu, codzienne sprzątanie i zmiana ręczników. Restauracja częściowo usytuowana na zewnątrz -fantastyczny taras (na którym posiłki smakują o niebo lepiej) z widokiem na gory.
Położenie w dzielnicy Św. Piotra ok 20 min. na piechotę do centrum w dół szybkim krokiem natomiast z powrotem ostrą wspinaczką pod górę. Przy tygodniowym pobycie 1xsauna oraz 1x jaccuzi gratis.
Jedyny minus to negatywne nastawienie niektórych pracowników z obsługi ( pani z recepcji) do gości z Polski. Hotel głónie nastawiony na niemieckich turystów.



Zobacz na mapie

Adam

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.