Opinie o hotelu
Acko

7.7
Dobry
2 opinie

Byliśmy w tym hotelu 14-21.02.2015 r Ski bus przystanek przy hotelu. Samochodem należy wyjechać ok. 8.30 aby znaleźć miejsce na górnym parkingu. Ogólnie polecam hotel.

Hotel położony 800m od stoków narciarskich. Wyposażony w kryty (jak dla mnie dość duży) basen, saunę, siłownię, whirpool, jacuzzi, solarium. Mieszkaliśmy w apartamencie. Pokój był czysty, ładnie urządzony, garderoba, łazienka z wc, dobrze wyposażony - tv, dostęp do internetu. Hotel zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz wygląda bardzo ładnie. Obok hotelu parking strzeżony bezpłatny. Blisko ulicy, ale nie odczuwało się tego.
W niedalekiej okolicy (ok 10 km) źródła termalne, nieco dalej (ok 30 km) aqua park.
Plusy: bezpłatny kryty basen (woda w basenie dość ciepła, przyjemna atmosfera), sauna i solarium płatne dodatkowo. W całym hotelu bardzo czysto.
Plus/minus:łazienka razem z wc, ogrzewana grzejnikiem elektrycznym umieszczonym pod sufitem. Siłownia wyposażona w nowy chociaż najtańszy sprzęt, częściowo zdezelowany; nie działa wszystko co jest zasilane elektrycznie: bieżnia, rowerek, wiosła.
Minusy: śniadania - TRAGEDIA. Wykupiliśmy tylko śniadania i bardzo cieszyliśmy się, że tylko śniadania i nie wiemy jak wyglądają obiadokolacje. Śniadania serwowane w godzinach 7.30-9.30. Kiedy przychodziliśmy na posiłek ok godziny 9.00 wszystko - jajecznica, parówki, kiełbaski było zimne,oprócz tego czego nie było. A nie było: herbaty, kawy, soków, talerzyków, łyżeczek, a nawet bywało, że nie było pieczywa. Obsługa, a właściwie jej brak - fatalna. Mimo,że personelu było dość dużo, 2-3 osoby, to przebywały z dala od gości hotelowych, bo za barem. O wszystko trzeba było się dopraszać.
Hotel mimo wszytko polecam, ale chyba jednak bez posiłków.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT12554
Nazwa  Acko
Miejsce  Słowacja / Wielka Fatra
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen kryty, na terenie sauna, dostęp do internetu, ośrodek narciarski

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.7
Dobry
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.5
Hotel
8.5
Położenie
7.5
Pokoje
8.0
Wyżywienie
6.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.7
8.2
wbzory

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2015
Para

Byliśmy w tym hotelu 14-21.02.2015 r Ski bus przystanek przy hotelu. Samochodem należy wyjechać ok. 8.30 aby znaleźć miejsce na górnym parkingu. Ogólnie polecam hotel.

Zalety

Parking, basen w cenie. Blisko do wyciągów narciarskich Malino Brdo.


7.2
jakal

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2007
Rodzina z dziećmi

Hotel położony 800m od stoków narciarskich. Wyposażony w kryty (jak dla mnie dość duży) basen, saunę, siłownię, whirpool, jacuzzi, solarium. Mieszkaliśmy w apartamencie. Pokój był czysty, ładnie urządzony, garderoba, łazienka z wc, dobrze wyposażony - tv, dostęp do internetu. Hotel zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz wygląda bardzo ładnie. Obok hotelu parking strzeżony bezpłatny. Blisko ulicy, ale nie odczuwało się tego.
W niedalekiej okolicy (ok 10 km) źródła termalne, nieco dalej (ok 30 km) aqua park.
Plusy: bezpłatny kryty basen (woda w basenie dość ciepła, przyjemna atmosfera), sauna i solarium płatne dodatkowo. W całym hotelu bardzo czysto.
Plus/minus:łazienka razem z wc, ogrzewana grzejnikiem elektrycznym umieszczonym pod sufitem. Siłownia wyposażona w nowy chociaż najtańszy sprzęt, częściowo zdezelowany; nie działa wszystko co jest zasilane elektrycznie: bieżnia, rowerek, wiosła.
Minusy: śniadania - TRAGEDIA. Wykupiliśmy tylko śniadania i bardzo cieszyliśmy się, że tylko śniadania i nie wiemy jak wyglądają obiadokolacje. Śniadania serwowane w godzinach 7.30-9.30. Kiedy przychodziliśmy na posiłek ok godziny 9.00 wszystko - jajecznica, parówki, kiełbaski było zimne,oprócz tego czego nie było. A nie było: herbaty, kawy, soków, talerzyków, łyżeczek, a nawet bywało, że nie było pieczywa. Obsługa, a właściwie jej brak - fatalna. Mimo,że personelu było dość dużo, 2-3 osoby, to przebywały z dala od gości hotelowych, bo za barem. O wszystko trzeba było się dopraszać.
Hotel mimo wszytko polecam, ale chyba jednak bez posiłków.



Zobacz na mapie

Acko

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.