Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego biura. Powód? Na moje zgłoszenie, że w hotelu, do którego wysłało nas biuro są KARALUCHY, mnóstwo karaluchów, na korytarzu, w pokoju, wszędzie, biuro odpowiedziało, że to, cytuję "normalne" i zakończyło sprawę. Płacisz za wycieczkę i żegnaj, dalej radź sobie sam. Nauczka dla mnie, żeby korzystać z renomowanych biur podróży a nie takich, o których nikt nie słyszał.
Polecam biuro, bardzo dobra obsługa. Szukam kolejnej ciekawej oferty i ponownie zamierzam wyjechać na krótki wypoczynek.
Nie polecam wycieczek z yabboo. Wycieczka bez rezydenta. Voucher na powrót był wystawiony na błędną godzinę- gdyby nie moja czujność, to byśmy spóźnili się na samolot powrotny. Nie dość tego zapłaciliśmy za śniadanie, z którego nie mogliśmy w ostatnim dniu skorzystać z racji wczesnego wyjazdu - biuro powinno dbać o takie rzeczy. Nie chcą zwrócić środków za to śniadanie - nie polecam firmy yabboo, nigdy już z tego biura nie skorzystamy, jest wiele biur, które dbają o klienta.
Miejsca w samolocie w obie strony mieliśmy daleko od siebie, mimo, że obok mojej partnerki w obie strony było wolne miejsce (???). Po przylocie na lotnisku brak stoiska biura podróży, a na voucherze transferowym pa angielsku nie jasno opisane co mamy z nim zrobić. Transfer powrotny musieliśmy sami dzwonić do lokalnego przewoźnika i dowiedzieć się o której godzinie nas zabierze. Jeszcze kilka innych drobnych problemów, których nie mieliśmy z innymi biurami podróży. Ogólnie słabo zorganizowane.
Drodzy Państwo omijajcie szerokim łukiem to biuro, jeśli chcecie mieć zdrowe nerwy. Podróżuję ponad 20 lat, korzystałam z usług wielu biur podróży, pierwszy raz poczułam się jak osoba niedouczona, nie potrafiąca czytać ze zrozumieniem. Biuro ma swoje wewnętrzne przepisy , bardzo niekorzystne dla klienta. Dopiero, kiedy podczas rozmowy telefonicznej zasugerowałam , ze zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, otrzymałam przeprosiny. Zero profesjonalizmu.
Miałem okazję korzystać z usług różnych biur ale tutaj to kompletna porażka, źle zamówiony transport z lotniska {na przyszły rok} podobnie hotel. Wprawdzie zwrócono za wynajęcie Taxi i przesłano prawidłowe dokumenty do hotelu, lecz powrót - kolejny strzał - zamówiono owszem przewóz na lotnisko lecz bez wskazania czasu. I kolejne dzwonienie po greckich firmach, ustalanie czegoś czym powinna zająć się agencja, no chyba że się mylę. A i jeszcze ważne dla agencji - ten hotel nie nazywa się Thinali Gardens już od pięciu lat.
Dobre biuro, wycieczka zgodna z opisem, milą obsługa.