Wyjazd do tunezji. Ukrainskie.linie lotnicze i 8 godzin opóźnienia. Jedyny kontakt z rezydentem to 5 min na lotnisku po przylocie. Później brak możliwości skontaktowania się z nim w żaden sposób. Informacje na temat transferu powrotnego uzyskaliśmy dopiero po kilku mailach i telefonach do biura. Osoba przy telefonie bardzo nie miłą.
Po zakupie wycieczki okazało się, że w cenie nie jest uwzględniony bagaż - osoba ze strony Oasis zrzuciła winę za brak opcji zakupu dodatkowego bagażu na wakacje.pl. Na lotnisku był problem ze znalezieniem punktu przewoźnika autokarowego - nikt na lotnisku nie znał tego przewoźnika. W drodze powrotnej na lotnisko w autokarze śmierdziało wyraźnie grzybem - to wszystko nie pasuje do zakupionej drogiej wycieczki w przyzwoitym hotelu pięciogwiazdkowym.
Porażka. Tunezja koło Monastyru, po przylocie brak kontaktu z rezydentem po telefonie informacja że ma się nami zająć Pani z innego polskiego biura. Oczywiście pani nie była poinformowana o tym że ma się nami zająć, ale była bardzo kompetentna i nam pomogła. Hotel Rosa Beach pierwszy wieczór dramat pokój 3 osobowy przygotowany na 2 po 2 godzinach tłumaczenia i czekania udało się uzyskać pościel. Kolejny dramat stołówka dużo ludzi brak talerzy i możliwości żeby zjeść bałagan ,potem lepiej.
Pierwszy raz i ostatni z nimi. Polecieliśmy z tym biurem na Pafos i o mały włos nie wrócilibyśmy z powrotem do kraju.Brak zupełnej opieki z ich strony, ignoracja i brak profesjonalizmu ich rezydentki. Byliśmy zdani na siebie. Nie informują o odwołanych wycieczkach fakultatywnych, nawet nie dostaliśmy informacji o odbiorze I przewozie na lotnisko do wylotu. Sami musieliśmy do nich wydzwaniac dopytując się co jest grane, dlaczego po nas nikt nie przyjechal.Nigdy wiecej.
Biuro kompletnie nie profesjonalne. Oferty po rezerwacji okazują się nieaktualne. Istne dziadostwo !!!
Fajne oferty wycieczek, ceny normalne i można zdać się na ich fachowe doradztwo :)
Po rozmowie z konsultantem udało nam się wspólnie znaleźć fajny kierunek wycieczki do Grecji dla mnie i dla żony. Bardzo profesjonalne podejście!
Bardzo dobrze dopasowana oferta dla rodziny 2+2. Wszystkie pytania i wątpliwości były od razu rozwiązywane telefonicznie lub emailowo. Czulismy się bardzo zaopiekowani.
Wycieczka na cypr sama w sobie była ok. Ale omal nie doszła do skutku. Bo ktoś nie wysłał kart pokładowych. Za ich wydruk musiałem zapłacić w Rębiecowie 300 zł. Problem,bo Visą nie mogłem zapłacić. Przypadkowy człowiek zapłacił swoją kartą a ja mu oddałem gotówkę. Biuro miało i ma to w dopiero. Nikt nie przeprosił za incydent. O zwrocie kasy nikt nawet nie wspomniał.
Tym razem Djerba Hotel Thalasso & Spa i kolejny udany wyjazd z Oasis Tours. Dziękujemy za świetną organizację i pomoc w dobraniu oferty zgodnej z naszymi życzeniami i wymaganiami oraz za indywidualny transfer. Na pewno nadal będziemy korzystać z Waszego biura i zdecydowanie polecać. Sam hotel bardzo przyjemny, spokojny, ładne i czyste pokoje, mila obsługa. W hotelu spa i zabiegi wodami, blisko plaża. Bardzo na plus jedzenie, mnogość i różnorodność ryb zachwyciła szczególnie.
To biuro podróży to jeden wielki chaos i dezorganizacja. Z lotniska w Agadirze odebrał nas Pan, który stwierdził, że w zasadzie to on tylko zajmuje się zabraniem nas z lotniska i że nie zamierza jako rezydent przychodzić do naszych hoteli. Zostawił numer, żeby kontaktować się z nim w ekstremalnych przypadkach, a koniec końców nawet w takich nie odbierał. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji na temat godziny wylotu ani godziny odbioru z hotelu. Byliśmy zdani sami na siebie przez cały wyjazd.
Oferta zakupiona zgodna z opisem fantastyczna organizacja pełen profesjonalizm. Pan Szaig - rezydent w Turcji bardzo pomocny i sympatyczny . W pewnej sytuacji bardzo szybki kontakt i wsparcie.Polecamy 👍🏻
Nie polecam.Zostawieni byliśmy na wyjeździe do Bułgarii beż opieki , bez obiadu w dniu wyjazdu.Trzeba było się kontaktować z osobą w Polsce na własny koszt aby osiągnąć podstawowe informacje o godzinie transferu w dniu wylotu. Obsługa hotelu bardzo nieprofesjonalna. Najgorszy mój wyjazd z tym biurem podróży.
Oferta nie zgodna z opisem, wczasy 7 dniowe trwały 5 dni bez 15 minut. Hotel późny Gierek. Wyżywienie jak w restauracji GS-u. Jedyny plus to Pani Dorota, Rezydent.
Kompletna porażka. Wyjazd do Turcji rezydentka nie mówiąca po angielsku co dla mnie jest ogromnym minusem, organizacja beznadziejna, cena wycieczek z Oasis na miejscu kilkukrotnie wyższa niż w innych lokalnych biurach. Powrót autobusem na lotnisko to jedna wielka porażka kierowca wysadził nas nie na tym terminalu co potrzeba i musieliśmy dodatkowo płacić za taxi, aby dojechać do docelowego terminalu oddalonego o 2 km. Brak rezydenta na miejscu zjawił się dopiero w połowie pobytu. Beznadzieja.
Tak żle jeszcze nie było od przylotu do Egiptu Hurghda o 2 w nocy problemy: 1. Hotel zarezerwowany przez nas niedosptępny informacja po wylądowaniu samolotu (o takich zmianach biuro powinno niezwłocznie poinformować przed wylotem ) 2.Hotel który dostalismy polozony 20km od docelowego hotelu 3. Hotel po reklamacji który dostaliśmy brudny i śmierdzący ale w podobnej lokalizacji co docelowy Nie odbierają telefonów w Warszawie i wogole sie nie interesują telefon interwencyjny 1x odebrany na 3o telefonów więc jeżeli macie wybor to wybierzcie sprawdzone biura podróży a nie OASIS TOURS!! Stanowczo nie polecam
Nie polecam tego biura. Po przylocie panuje chaos, nie wiadomo który to nasz rezydent, do którego busa masz wsiadać. Problem pojawił się przy wycieczce fakultatywnej do Kairu - program nie został zrealizowany, na pytanie dlaczego odpowiedź brzmiała: nie ma czasu, prezydent jedzie ulicami więc nie można płynąć Nilem. Pieniądze nie zostały zwrócone. Po Kairze oprowadza nas nielicencjonowany przewodnik który mało mówi. Polski słaby. Pobyt w hotelu Albatros Beach Club Abu Soma ocenia bardzo dobrze.
fantastyczna organizacja, cena wycieczki i jakość usług. Pani Justyna - rezydentka w Tunezji bardzo przebojowa, pomocna i sympatyczna. W zasadzie widziałem się z nią tylko na początku i końcu wycieczki, bo nie było potrzeby korzystać z jej wsparcia. Wszystkie niezbedne informacje otrzymałem z góry. Jechałem z Oasis Tours pierwszy raz i co za tym idzie - trochę się obawiałem, ale z chęcią pojadę z nimi ponownie.
Buiro jako biuro może jest ok. Acz kolwiek pracownicy nie do końca kompetentni..pani zajmująca się nasza wycieczka nie do informowała nas o pewnych rzeczach. Nie odp na wiadomości na czas...co skutkowało na koniec dodtakowymi kosztami. Niestety koleznka zamiast nie całe 1800zl za wycieczkę zapłaciła prawie 3000tys.Przykre jest to że pracownicy biur są po to by pomagać a okazuje się że czasem robią chyba wszystko aby zaszkodzic lub aby Buiro zarobilo,lub też mają zbyt dużo pracy i nie dają sobie rady.
Bardzo żałuje ze wybrałam to biuro. Od początku nie zapowiadało się dobrze. Najpierw brak informacji od organizatora dot. wylotu, brak kompetentnych osób pracujących na infolinii, pan miał oddzwonić niestety nie doczekaliśmy się odpowiedzi na zadane pytania. Na miejscu brak opieki rezydenta- nie skorzystaliśmy z żadnej wycieczki fakultatywnej, bo panie rezydent raz się nie stawiły na umówione spotkanie a drugi raz zmieniły miejsce spotkania bez poinformowania kogokolwiek), organizator nie pofatygował się poinformować gdzie jest informacja o wylocie (dodam ze katalog formatu a4 W którym była informacja o powrocie był schowany w rogu recepcji na półce z książkami). Kiedy zadzwoniłam do biura i czekałam na informacje odnośnie imprezy usłyszałam ?ku*wa czy cały dzień będzie tak w Warszawie na*ierdalac deszczem?. Zgodność opisu imprezy co do jej faktycznego stanu to żenada. Podobno hotel był 4* natomiast na miejscu zastaliśmy: klejące stoły od brudu, dziwny zapach na terenie całego hotelu, chamska obsługę (bez tipow nie dostaniesz nawet papieru toaletowego), zapiaszczona windę z dziura w podłodze, grzyb na ścianach w łazience, zakrwawione ręczniki i pościel, dziury w fotelu, przypalone papierosami zasłony, brudne obrusy i serwetki w restauracji, jedzenie z ostrymi kośćmi, niedobre codziennie to samo zeschnięte bułki i wiele innych przykrych niespodzianek.