Nie polecam. Duże biuro i rozczarowanie. Pobyt w Turcji realizowany przez tańsze i mniej znane biuro, dużo lepszy. Nigdy nie myślałam, że bukując pobyt 19-26 października, mój błąd, biuro zakupiło nam hotel do 25 października, powrót także 25. Wylot z 7 rano na 19 wieczorem. Porażka. Trzeba bardzo sprawdzać dokumenty, a zapłaciliśmy naprawdę dużo, first minute to po prostu najdroższa opcja i nauczka na przyszłość, żeby organizować wycieczki samodzielnie lub z innym biurem. Jestem na NIE.
Pani rezydentka Patrycja która obsługuje rodaków w Marsa Matruh, mało zainteresowana klientami, mało sympatyczna, na wycieczkę do Siwy która kosztowała 145 dolarów od osoby wysłała nas z przewodnikiem który w japonkach wprowadzał nas na Górę Umarłych, ale wiedział gdzie na targ do swoich znajomych nas zaprowadzić:)) mało do nas mówił, :) prawie wcale, :) nic nie opowiadał, bo pewnie nie umiał w języku polskim, lub nie znał historii tego miasta ...no zawiodłam się na biurze Itaka .
Zakup oferty Itaka przez Wakacje. Zakup sprawny, przeloty ok, transport też. Formuła AI która opiera się o wyżywienie (i alko) to już inna bajka. Dla wykupionego wyjazdu jedzenie to nieporozumienie: raz że jakość jedzenia dużo poniżej krytyki (jajka, jajka, jeszcze raz jajka na śniadanie; na obiad i kolację śladowe ilości mięsa w daniach mięsnych, o fecie czy oliwie można pomarzyć - w Grecji!!), a dwa - marne ilości. Wniosek/reklamacja o obniżkę ok. 10% odrzucona, bo "formuła AI była ok". Żal...
NIGDY WIĘCEJ PODRÓŻY Z ITAKĄ> 1. Godziny wylotu, które akceptowałem przy kupowaniu wycieczki zostały zmienione na bardzo niekomfortowe: wylot o 23 z PL a powrót o 3 w nocy z Turcji. Nigdy bym nie kupił wycieczki z takimi godzinami wylotu. Niestety dzień z wylotem o 23 został zaliczony przez ITAKĘ do jednego z 7 dni pobytu. 2. Wykwaterowano nas z pokoju 16 godzin przed wylotem co również nie było komfortowe. 3. Rezydentka absolutnie nie była pomocna, jej postawa nie zasługuje na miano Rezydenta
Nie polecam tego biura Rezerwacja miejsc w samolocie niezrealizowana,oddają pieniądze, ale nie po to się realizuje usługę ,żeby były przeprosiny i zwrot pieniędzy.Jak coś się wydarzy to okazuje się że odpowiedzialności nie ponosi Itaka tylko przewoźnik lub ubezpieczyciel.np.wrócilismy bez bagażu,który został na lotnisku na Lanzarote- 165 pasażerów bez walizek,reklamacja ,stres i Itaka nie bierze za to odpowiedzialności.Takie sytuację na Lanzarote zdarzaja się notorycznie.
Samolot wyczarterowany przez Itakę jest bardzo niewygodny ( odległość między siedzeniami bardzo mała) Opłacony pierwszy dzień pobytu to : przylot z Katowic do Malagi 23,50, Dzień który spędziłam w Polsce potraktowany był jako 1-szy dzień wakacji Podobnie ,ostatni dzień pobytu,to dzień wolny do godziny 20, ponieważ przylatuje nowy turnus. Itaka dubluje pierwszy i ostatni dzień pobytu, zatem oferta powinna być na 6 dni a nie na 8. Mam uwagi do autokaru, w którym brak gniazd do ładowania tel.
No cóż jak to Itaka .Raz lepiej raz gorzej.tym razem było w miare dobrze
Oferta zaproponowana przez biuro podróży była zgodna z rzeczywistością. Jedyne problemy pojawiły się na poziomie zatrudnionych przez ITAKĘ pracowników, a dokładnie pracowniczek (...)w Hotelu (...).Rezydentka nie odpowiadała na próbę kontaktu, a współpracowniczki, które były odpowiedziane za animacje, nie poprowadziły ich przez cały pobyt. Nie polecam ekipy z Kalabrii. Brak możliwości płatności kartą lub przelewem za wycieczki lokalne to również wielka wada.
Nie polecam rezydentki Turcja hotel Washington.stracilismy 2h przez panią rezydentke bo tak Zamawiała busa na wycieczkę az sami wzięliśmy na swój koszt taxi bo nadal byśmy czekali.co do zakwaterowania wylot niedziela 4 rano o 12.00 w sobotę musimy opuścić pokój 11h siedzenia na walizkach bo też nie potrafiła powiedzieć że tak to wygląda. A w pokoju byliśmy 6rano niedziela .nasze może niedopatrzenie ale zwro pomocy ze strony rezydentki .kazała sobie na wycieczkę pojechac .żarty
Urlop w Turcji- rezyd Julianna.Organizacja na miejscu bardzo słaba, pani rezydent na miejscu wgl nie pomocna, widac ze zmeczona zyciem, bez energiii jakiegokolwiek zapalu zeby cos zaproponować turystom, pracuje za kare. Przy prośbach pomocy bardzo niechętna i nie potrafiaca wesprzec w rozwiązaniu problemu.Nigdy nie pisałem opinii bo na wszystko można było przymknąć oko ale to był kompletny żart i najgorsze wakacje dotychczas, itake stanowczo odradzam. Biuro uchylające się od odpowiedzialności!
Na odpowiedź, czy można dodać dodatkową osobę czekałem gdzieś z miesiąc. Lot - pójście po kosztach , Fly Dubai zamiast Fly Emirates- bardzo ciasno , jak dostałem miejsce obok przejścia w samolociie to ciągle ktoś się o mnie ocierał- co chwilę ktoś do toalety chodził. Lot z Dubaju do Male - brak możliwości zapłaty kartą. Na miejscu na Safari Island tutejszy przedwodnik nie wytłumaczył dokładnie jak działają drzwi, które i tak były wadliwe i chce kasę za szkodę. Lepiej samemu rezerwować wszystko.
Wycieczka sama w sobie nie najgorsza, aczkolwiek jak na Turcje wydaje mi się, że przepłacona. Dlaczego? Ponieważ z zapłaconych 7dni jakby policzyć, to w hotelu bylismy 5. Przylecieliśmy tuż przed północą w czwartek (jeden cały dzień opadł), potem wyjazd z hotelu na lotnisko już o godzinie 9 rano na lot o 14, który defakto opóźnił się jeszcze o godzinę. Nikt mi nie powie, że godziny przylotów i odlotów nie są ustalone celowo, aby biuro miało zapłacone jedną dobę hotelową ekstra.
Lot katastrofa - ciasno , że się każdy o mnie ocierał jak szedł do toalety, gdy ktoś pochylił fotel do tyłu jeszcze gorzej i brak możliwości płatności kartą z Dubaju do Male. Recepcjonista nie wytłumaczył dobrze jak zamykać drzwi, które były już uszkodzone i teraz chce ode mnie 50 USD za naprawę bo uszkodziłem klucz.
Wczasy miały być super wszystko zapiete na ostani guzik wpłata zrobiona lecimy .... A dalej same atrakcje zaczęło się od parkingu na którym miało być auto po dojechaniu do Wrocławia navparking nie ma rezerwacji na auto o naszych numerach rejestracyjnych . Lot ok. wszystko planowo tak jak było zapisane... Przylot na wyznaczone lotnisko przed czasem autokar owszem czekał... Wszystko co najgorsze zaczyna się w hotelu o godz.6 rano i słyszymy pokój o godz. 14 ... 8 godz. czekania na pokój 😡🙉
Biuro oszukuje klientów opis hotelu nie zgodny z rzeczywistością Polacy dostają najgorsze pokoje tak było w Turcji(...)
Wakacje wykupiliśmy na portalu wakacje.pl Bardzo profesjonalna obsługa. Na miejscu w Albani powitała nas bardzo miła rezydentka. Świetny kontakt.
"Dziedzictwo Osmańskie" Turcja - nie uczciwie postąpiło biuro Itaka ze swoimi klientami, pozostawiając ich na walizkach przez 17 godzin. Biuro nie warte zaufania Wanda
Do lotniska 10 minut autokarem. Wyjazd 4.5h wcześniej ? Jaki jest tego sens ? Odpowiedź rezydenta „ dużo ludzi do odbioru” po czym Się okazuje że przylatuje Polski samolot 30 poprostu 🤣więc tych poprzednich można usadzić na lotnisku na 4 godzinki. Wkoncu już zapłacili. Podejscie w biurze na początku wydało nam się „ wporzadku” bo rozmowa jak z koleżanką - ale po czasie to już była lekka przesada . Co za dużo to nie zdrowo Rezydentka ? Odpisuje kiedy chce 1-2-3 dni czasem trzeba czekać .
Bardzo serdecznie polecam Wszystko odbyło się bez jakichkolwiek problemów 😁
Bułgaria, hotel Pelican. Odradzam wczasy z BP Itaka. Opieka rezydenta to farsa, zero profesjonalizmu. Ogranicza sie wyłącznie do sprzedaży wycieczek fakultatywnych, nie monitoruje ich przebiegu, nie jest nawet obecna. Wykupiłam wycieczkę do Stambułu, autokar nie przyjechał o umówionej godzinie, brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu ( autokar nie podjechał pod hotel, miejcem zbiórki były bramki wjazdowe w ciemnym, nieoświetlonym zaułku, godzina 22.00). Turyści pozostawieni samym sobie,