Opieka rezydenta w Maladze żenująca. Ani razu nie pojawił się w hotelu-tylko sms. Goście 80+. Chcieli kupić wycieczki fakult. ale wobec braku oferty kupili u lokalsów . Nie otrzymali drukowanych kart pokładowych na powrót a rezydent nie pomógł - kazał im wysyłać maila do recepcji . To są starsi ludzie (80+) nie obsługujący urządzeń elektronicznych swobodnie, bez znajomości języka. Nie można zostawiać starszych bez opieki. Po co tam rezydent? Lepiej kupić lot+hotel samemu - wyjdzie taniej
Wszystko zgodnie z ofertą poza godzinami wylotu z Polski. W pierwotnej wersji wylot z Gdańska miał być w godzinach porannych. W trakcie rezerwacji zmieniono godziny wylotu na godziny wieczorne. W związku z powyższym czas pobytu na wyspie został skrócony o kilkanaście godzin. Pozostałe warunki oferty bez zmian. Dobra organizacja transferu do i z hotelu. Wysoki standard hotelu i dobre położenie. Ogólnie wszystko na plus. Mamy nadzieję, że wrócimy na Maltę jeszcze raz
ofertę zakupiliśmy za pośrednictwem wakacje.pl , hotel spełnił nasze oczekiwania ale na miejscu nawet nie poznaliśmy rezydenta EXim Tours . Pani Natalia nie pokazała się ani razu w hotelu, pierwsze spotkanie odwołane z powodu choroby ale byliśmy tam 10 dni. . W innym sprawach jak wyjazd z hotelu etc poprzez whatssapa skierowała nas do recepcji hotelowej . Dobrze, że nie mamy problemów językowych. Moje pytanie po co więc rezydent skoro nawet transfery załatwia hotel ?
Najgorsze wakacje w życiu nikt nic nie wie tylko numery podają żeby dzwonić i dalej nic. Maja ciebie w czterech literach wszędzie tylko pośrednicy. Dramat. Więcej stresu niż odpoczynku. Wchodzimy do hotelu a oni nam mówią że nie mamy tu rezerwacji. Dzwonimy wszędzie nikt nie odbiera. DRAMAT
Exim tours to biuro od którego nie uzyskałem żadnej pomocy, kiedy wyjazd nie poszedł zgodnie z planem / zostając sam na lotnisku bez lotu i czegokolwiek, dzwoniąc na numer alarmowy , usłyszałem jedynie że muszę poradzić sobie sam ! Poza tym biuro ma specjalnie „niedoprecyzowane” warunki oferty, z których dopiero później wynika że coś jest nie tak. Tak jak w moim przypadku, dopiero przed wylotem okazało się że lecę innymi linkami niż było to sugerowane i że na przesiadkę będę musiał czekać 8 h.
Oferta nie całkiem zgodna z rzeczywistością, również z winy Wakacje.pl. Niestety reklamacja odrzucona, bo została złożona zaraz po powrocie, a nie w trakcie. To jest niezgodne z prawem. Oczywiście, można iść do sądu, ale biuro jest nastawione na to że klient nie będzie dalej drążyć tematu.
Niekompetentni wysłali nas do zamkniętego hotelu a teraz uciekają od odpowiedzialności. Nie polecam i nigdy już nie skorzystam z ich oferty
Bagaże zamówione kabinowe, na kartach pokładowych rejestrowane. Co wiąże się z brakiem fast track, zrobiona dopłata na lotnisku . Reklamację pisane nieuwzględnione . Najgorsze biuro z jakimikolwiek byliśmy.
Nie polecam biura podróży Exim torus. W ofercie miał być zapewniony transfer do hotelu jednak biuro podróży zapomniało dodać nas na listę i transfer pojechał bez nas. Po kontakcie z infolinią wakacje.pl i z Panem rezydentem wzięliśmy taksówkę za co mieliśmy otrzymać zwrot. Biuro podróży do chwili obecnej nie odpowiada na moje maile.
Transfer z lotniska nie bezpośrednio pod hotel około 200 m odległość do hotelu. Może to nie dużo ale jak wysiadasz i rozglądasz się dookoła i nie widzisz hotelu to musisz włączyć nawigacje. Dobrze że była to Hiszpania a nie Afryka czy Azja to nie groził nam wysoki rachunek po powrocie. Taka informacja powinna być wcześniej podana do wiadomości klienta. Na lotnisku do transferu nie ma kogoś z tabliczką Exim Turis tylko w naszym przypadku było to MTS ( taka informacja była w dokumentach na 3 str
Witam.wlasnie wróciłam z Hiszpanii,dzień przed wylotem czytałam opinie na temat biura exim tours,znalazlam dużo negatywnych komentarzy,ale pomyślałam sobie ze ludzie przesadzają,jednak się myliłam,po wylądowaniu znalazłyśmy człowieka który miał nam wskazać transfer,tylko że on niestety nie mówił po polsku,a żadna z nas nie zna języków obcych,no ale ok udało się dotrzeć do autobusu.pani rezydent się nie pofatygowała żeby do nas przyjechać do hotelu,więc zadzwoniłyśmy do niej,okazało się,że niby m
Po dodzwonieniu się Pani rezydent powiedziala,że rozsyłała smsy z programami wycieczek,ale nie wie jak ro się stało że my nie dostałyśmy,gdy poprosiłyśmy o spotkanie,powiedziala że nie ma czasu bo ma całe.wybrzeze a nie tylko jeden hotel,gdy powiedziałam że inaczej sobie ro wyobrażałam,tzn.ze przyjedzie do nas,odpowiedziała że to co nam by przekazała na spotkaniu może też telefonicznie,zero zainteresowania.powrot-miał.sie postawić samochód z innym numerem rejestracji,a przyjechał inny,masakra!!!
Pani na infolinii kłamie, że po odprawie nie da się dodać bagażu… poza tym miała bardzo niemiły ton wypowiedzi… Pani na infolinii Ryanair mówiła, że biuro może dokupić bagaż nawet po odprawie. Jak widać jak się już zapłaci to nie warto dbać o klienta. Nie polecam
Biuro Exim tours mnie rozczarowało. Czułam się zostawiona samej sobie i to aż dwa razy. Po raz pierwszy kiedy wylądowaliśmy z dzieckiem w obcym kraju i nikt po nas nie przyjechał, nikt nie dał znać, że rezydenta nie będzie. Nocą z dzieckiem szukałam taxi i poniosłam dodatkowe koszty. Przed powrotem dzwoniłam żeby potwierdzić godzinę transferu, bezskutecznie. Znowu czułam się zostawiona samej sobie. Sms napisany zgodnie z zaleceniem organizatora także pozostal bez odpowiedzi. Odzwonili po 10 godz
Najgorsze biuro jakie może być w biurze pomylono nazwiska na lotnisku problem z tego powodu zmiana płatna 200 zł którą ja mam płacić rezydentka wogule nie odpowiedzialna nie sprawdza uczestników czy wszyscy są ,nie stawia się na spotkanie zero kontaktu wyjazd do Egiptu
Porażka !!totalna porażka !!! nigdy więcej po przylocie i zameldowaniu w hotelu (...)oznajmiono nam że brak wolnych pokoi , rezydentka po telefonie od kilkunastu osób raczyła łaskawie przyjechać po to żeby nam powiedzieć ,że ona umywa od tego ręce bo to wina hotelu , żadnych przeprosin a wręcz odwrotnie Pani (...)bez jakiekolwiek empatii , bezczelna kłamczucha. Obecnie przebywamy w hotelu (...) o niższym standardzie i bez dostępu do morza. Jak najdalej od Exim Tours!!! przestrzegam!
Moje doświadczenie z biurem podróży było rozczarowujące. Choć pokoje były znośne, niski standard hotelu i ogólne zaniedbania były rażące. Kiepskie warunki sanitarne na stołówce, brudny mini bar przy basenie oraz zdewastowana sala zabaw dla dzieci budziły niepokój. Dodatkowo, smród kanalizacji przy barze na plaży skutecznie psuł atmosferę wypoczynku. Biuro podróży nie poczuwało się do odpow rekompensaty, co tylko potęgowało moje rozczarowanie. Nie polecam tego biura nikomu szukającemu udanego wyj
Wszystko zgodne z opisem oferty. W dokumentach podróży wyjaśnione punkt po punkcie gdzie się udać po przylocie na lotnisko. Znaleźliśmy punkt na lotnisku w Barcelonie bez problemu, gdzie pokierowali nas do transferu. Na transfer czekaliśmy 20 minut, sprawnie do celu, kierowca podjechał pod sam hotel. Pani rezydentka bardzo fajna, przyjechała do hotelu, opowiedziała o okolicy, zaproponowała wycieczki, powiedziała jak można samemu też zwiedzać jaki bus, gdzie kupić bilety. Polecamy!
Bardzo mocno NIE POLECAM wycieczek z firmy exim torus, nasz wyjazd do Meksyku został zepsuty przez remont basenu w którym znajdował się również bar. Organizator stwierdził, że remont w ogóle nie przeszkadzał i nie widzi podstaw do jakiejkolwiek rekompensaty. Pomijając fakt, że odpowiedź na reklamację przyszła po półtorej miesiąca. Kompletny brak szacunku do klienta i zero zainteresowania.
Nie polecam EXIM! Najgorsze biuro z jakiego leciałam! Kłamią i oszukują klientów a już nie wspomnę o reklamacji która składałam, nawet nie dostałam odpowiedzi na pytania które zadałam. A więc byłam w tym roku w Dubaju, bardzo droga wycieczka więc liczyłam na "luksus" a tu tak : w hotelu pleśń na ścianach, oferta w EXIM wypisana na maxa a na miejscu okazuje się że połowy rzeczy nie ma, rezydentki brak a na miejscu się okazuje że jest tylko niestety nie ma czasu dla turystów! DRAMAT!