Exim tours to biuro od którego nie uzyskałem żadnej pomocy, kiedy wyjazd nie poszedł zgodnie z planem / zostając sam na lotnisku bez lotu i czegokolwiek, dzwoniąc na numer alarmowy , usłyszałem jedynie że muszę poradzić sobie sam ! Poza tym biuro ma specjalnie „niedoprecyzowane” warunki oferty, z których dopiero później wynika że coś jest nie tak. Tak jak w moim przypadku, dopiero przed wylotem okazało się że lecę innymi linkami niż było to sugerowane i że na przesiadkę będę musiał czekać 8 h.
Nie polecam biura podróży Exim torus. W ofercie miał być zapewniony transfer do hotelu jednak biuro podróży zapomniało dodać nas na listę i transfer pojechał bez nas. Po kontakcie z infolinią wakacje.pl i z Panem rezydentem wzięliśmy taksówkę za co mieliśmy otrzymać zwrot. Biuro podróży do chwili obecnej nie odpowiada na moje maile.
Transfer z lotniska nie bezpośrednio pod hotel około 200 m odległość do hotelu. Może to nie dużo ale jak wysiadasz i rozglądasz się dookoła i nie widzisz hotelu to musisz włączyć nawigacje. Dobrze że była to Hiszpania a nie Afryka czy Azja to nie groził nam wysoki rachunek po powrocie. Taka informacja powinna być wcześniej podana do wiadomości klienta. Na lotnisku do transferu nie ma kogoś z tabliczką Exim Turis tylko w naszym przypadku było to MTS ( taka informacja była w dokumentach na 3 str
Witam.wlasnie wróciłam z Hiszpanii,dzień przed wylotem czytałam opinie na temat biura exim tours,znalazlam dużo negatywnych komentarzy,ale pomyślałam sobie ze ludzie przesadzają,jednak się myliłam,po wylądowaniu znalazłyśmy człowieka który miał nam wskazać transfer,tylko że on niestety nie mówił po polsku,a żadna z nas nie zna języków obcych,no ale ok udało się dotrzeć do autobusu.pani rezydent się nie pofatygowała żeby do nas przyjechać do hotelu,więc zadzwoniłyśmy do niej,okazało się,że niby m
Po dodzwonieniu się Pani rezydent powiedziala,że rozsyłała smsy z programami wycieczek,ale nie wie jak ro się stało że my nie dostałyśmy,gdy poprosiłyśmy o spotkanie,powiedziala że nie ma czasu bo ma całe.wybrzeze a nie tylko jeden hotel,gdy powiedziałam że inaczej sobie ro wyobrażałam,tzn.ze przyjedzie do nas,odpowiedziała że to co nam by przekazała na spotkaniu może też telefonicznie,zero zainteresowania.powrot-miał.sie postawić samochód z innym numerem rejestracji,a przyjechał inny,masakra!!!
Pani na infolinii kłamie, że po odprawie nie da się dodać bagażu… poza tym miała bardzo niemiły ton wypowiedzi… Pani na infolinii Ryanair mówiła, że biuro może dokupić bagaż nawet po odprawie. Jak widać jak się już zapłaci to nie warto dbać o klienta. Nie polecam
Biuro Exim tours mnie rozczarowało. Czułam się zostawiona samej sobie i to aż dwa razy. Po raz pierwszy kiedy wylądowaliśmy z dzieckiem w obcym kraju i nikt po nas nie przyjechał, nikt nie dał znać, że rezydenta nie będzie. Nocą z dzieckiem szukałam taxi i poniosłam dodatkowe koszty. Przed powrotem dzwoniłam żeby potwierdzić godzinę transferu, bezskutecznie. Znowu czułam się zostawiona samej sobie. Sms napisany zgodnie z zaleceniem organizatora także pozostal bez odpowiedzi. Odzwonili po 10 godz
Najgorsze biuro jakie może być w biurze pomylono nazwiska na lotnisku problem z tego powodu zmiana płatna 200 zł którą ja mam płacić rezydentka wogule nie odpowiedzialna nie sprawdza uczestników czy wszyscy są ,nie stawia się na spotkanie zero kontaktu wyjazd do Egiptu
Porażka !!totalna porażka !!! nigdy więcej po przylocie i zameldowaniu w hotelu (...)oznajmiono nam że brak wolnych pokoi , rezydentka po telefonie od kilkunastu osób raczyła łaskawie przyjechać po to żeby nam powiedzieć ,że ona umywa od tego ręce bo to wina hotelu , żadnych przeprosin a wręcz odwrotnie Pani (...)bez jakiekolwiek empatii , bezczelna kłamczucha. Obecnie przebywamy w hotelu (...) o niższym standardzie i bez dostępu do morza. Jak najdalej od Exim Tours!!! przestrzegam!
Nie polecam EXIM! Najgorsze biuro z jakiego leciałam! Kłamią i oszukują klientów a już nie wspomnę o reklamacji która składałam, nawet nie dostałam odpowiedzi na pytania które zadałam. A więc byłam w tym roku w Dubaju, bardzo droga wycieczka więc liczyłam na "luksus" a tu tak : w hotelu pleśń na ścianach, oferta w EXIM wypisana na maxa a na miejscu okazuje się że połowy rzeczy nie ma, rezydentki brak a na miejscu się okazuje że jest tylko niestety nie ma czasu dla turystów! DRAMAT!
Ostrzegam przed biurem Exim Tours traktowanie klienta jak w PRL-u.Kupił wycieczkę i niech się odwali.Ze względów osobistych chciałem przełożyć wycieczkę wykupioną w terminie 5-15 październik do Egiptu na 9dni,nie było możliwości zmiany terminu a to ze względu na zmianę sezonu(miałem wykupiony Październik, a Listopad do już inny sezon :),a to nie było oferty na 9 dni,na mniej lub więcej też nie mogłem zmienić.Kontakt telefoniczny i mailowy bardzo utrudniony nie będę już tego komentował.
Bardzo miły kontakt. Expresowa odpowiedź z biura na pytania. Samolot air cairo rewelacja. Żadnych opóźnień nie było. Hotel 100/100 . Opieka rezydenta wspaniały kontakt. Serdecznie pozdrawiam panią Grażynę z Hurghady. Bardzo polecam biuro exim tours.
Organizacja wakacji bardzo dobra. Zaczynając od lotu, po transfer i sam pobyt. Na wyjeździe byliśmy w Lloret de Mar - dodatkowy ogromny plus, że na spotkaniu z rezydentem zostaliśmy zapytani czy wybieramy się na mecz FC Barcelony, pomimo, że mieliśmy kupione bilety we własny zakresie to dostaliśmy propozycje, transportu do i z powrotem - super sprawa! Dziękujemy :)
Tragedia. Wylądowaliśmy z żoną w Grecji o 20:20. Oczekiwanie na transfer z lotniska do hotelu ponad 2h, a następnie transfer autokarem i po przejechaniu 60 km przesiadka do innego busa. Wtedy wycieczka po 3 innych hotelach i znów przesiadka. W hotelu byliśmy dopiero o 00:40. Na temat hotelu niby 4-ero gwiazdkowego to się nie wypowiem nawet bo te 4 gwiazdki to może miał za czasów PRL. Następny problem taki że doba hotelowa kończyła się o godzinie 12 a transfer na lotnisko dopiero o godzinie 19:15
Super biuro podrózy Exim Tours . Kilka razy miałam okazję wybrać się na urlop z Exim i nigdy nie zawiodłam się .Przede wszystkim sprawdzone hotele w dobrych cenach i dobrych warunkach .Dziękuję Exim Tours.Mój pobyt w,Hiszpani dobiega końca , jest przecudownie i już tęsknię za kolejną podróżą z Wami .
Nie polecam biura podróży Exim! Wylot 8-15.09.2024., Lot odwołany/ przełożony na 9.09. 2024. Na lotnisku spędziliśmy cały dzień. Dzwoniąc na infolinię nie otrzymaliśmy żadnych informacji, a za to niemiłą obsługę, która mówiła tylko "Proszę czekać na komunikaty na lotnisku". 0 pomocy z ich strony i troski o klienta. Współpracują z tragiczną linia SkyUp! Na miejscu pobytu rezydent nie odbierał telefonu. Po interwencji w biurze podróży łaskawie stawił się w hotelu w zasadzie nie przekazując info.
Wypowiem się na temat Bułgarii. Jechaliśmy z exim i z takim profesjonalizmem dawno się nie spotkaliśmy. Po przylocie do Burgas czekał na nas rezydent z którym udaliśmy się do autobusu. Jako że przyjechaliśmy dość późno na kolejny dzień inny rezydent również z biura przyjechał koło południa, zapytać czy wszystko ok czy niczego nam nie brakuje, trochę opowiedział o okolicy gdzie warto pojechać co warto zwiedzić. Rezydenci oczywiście nasi rodacy. EXIM super tak trzymać.
Lot był opóźniony 3h. Na miejscu przywitała nas Pani mówiąca po polsku i powiedziała, że z uwagi na opóźniony lot musimy poczekać na autobus do hotelu. Zostawiła nas i powiedziała, że będą nas wołać po nazwisku. Czekaliśmy 30 minut, aż wreszcie ktoś się nami zainteresował i powiedział, że autobus odjechał 5 minut temu. Poszłam po Panią z Exima, ktora stwierdziła ze to nieprawda i mamy czekać bo ona tu tylko bilety przychodzi drukować. wzięliśmy taxi na SWÓJ koszt, a Pani schowała się za roleta
Stanowczo odradzam . To drugi raz z tym biurem i drugi raz dramat. Biuro rezerwuje najtańsze i najgorsze pokoje żeby im wychodziło taniej .
Biuro podróży w porządku. Jedyny minus to siedzenia w samolocie. Niestety kiedy leci się z rodzina a chce się siedzieć w samolocie razem trzeba będzie się prosić ludzi o zamianę miejsc. Najwidoczniej biuro podroży chce przyoszczędzić w wykupie miejsc. Rezydent w Bulgarii mega spoko, pani na lotnisku tez. Bardzo pomocni.