Kupiłam wycieczkę fakultatywną u rezydenta (Mohamed) z Marsa Alam do Luxoru. W autobusie dowiedziałam się od pana kierowcy, że muszę jechać dodatkowe kilkaset kilometrów (dodatkowe 2 godziny jazdy) po przewodnika do Safagi. Z powrotem to samo. Ostatecznie zamiast spędzić łącznie 10 godzin w podróży, spędziłam 15 godzin i przejechałam się bez sensu przez pół Egiptu. Zostałam wprowadzona w błąd i oszukana przez rezydenta Coral Travel, który nie poinformował mnie, że podróż będzie trwać tak długo.
Nie polecam nikomu. Zostawili nas w środku nocy, bez noclegu, bez bagażu, tylko z tym co mieliśmy na sobie. Nikogo nie obchodzi co się dzieje z ludźmi. Ważna jest tylko kasa. Nigdy więcej!!!!
Bardzo polecam to biuro podróży. Pani Agnieszka która pomagała nam w doborze odpowiedniego dla nas hotelu była bardzo miła, profesjonalna i kompetentna. Wszystko załatwione od A do Z. Z oferty jesteśmy zadowoleni w 100% I na pewno znów skorzystamy z tego biura podróży.
Porazka!!! Hotel super ale to nie ma nic wspolego z corall travel. Transfer z hotelu oddalonego 12 min od lotniska 6h przed odlotem. Kupilem 2 wycieczki fakultatywne 150 euro kazda. Na pierwszej 11h wycieczki 5 przewodnikow jeden mowil uwaga 6 min drugi 4:) reszta to statysci. Najgorzej wydane pieniadze na wczasach. Jedzenie na wycieczkach gorsze niz dla hmmmm nie wiem kogo albo co padlina jakas...uwazajcie na to biuro konczy sie limit literek wiecej sie nie zmiesci....
Hotel super ale byliśmy o 08 rano a pokój otrzymaliśmy dopiero o 14 Po telefonie na infolinię pani w trakcie rozmowy się rozłączyła po kolejnym już inna stwierdziła , że to wina biura podróży u którego wykupiliśmy wycieczkę a czemu bo nie powiedzieli że powinniśmy dokupić sami wcześniejszy dzień kuriozum Ale wisienką na torcie jest to że rezydent ani razu nie był uchwytny w hotelu tylko telefonicznie , gdzie grupy rosyjsko języczne mają swojego rezydenta cały czas czyli jesteśmy gośćmi 2 kat.
Cały proces zakupu i realizacji pobytu w Egipcie w miejscowości Marsa Alam w hotelu (...) przebiegł pomyślnie. Rezydent Mohamed (...)to super kontaktowy i pomocny człowiek. Otwarty, empatyczny i profesjonalny. Pozdrawiam
Czuję ogromny niesmak bo wakacjach organizowanych przez Coral Travel, za pośrednictwem wakacje.pl To były najgorsze wakacje, ponieważ zapłaciliśmy niemałe pieniądze za hotel, który był po prostu brudny!!! Okna brudne tak, że nie było widać widoku na morze, łazienka obskurna, grzyb na kafelkach, pokoje bardzo rzadko sprzątane!!!! Złożyliśmy reklamację, czekamy 45 dni i końca nie widać, ponieważ czas jest wydłużany, do 45 dni po 60. Szczerze? Nikt mi tak nie zepsuł wakacji, nie zostawię tego tak!
Nie polecam biura podróży Niestety przy jakichkolwiek problemach biuro ma na klienta wywalone. Rezydent na miejscu też się wpisuje w tą opinie. Byłem już z kilkoma biurami ale Coral Travel to prawdziwa porażka
Po opłaceniu wycieczki Organizator zmienił godziny wylotu oraz powrotu w taki sposób, że zostałem pozbawiony praktycznie jednego całego dnia z siedmiodniowego pobytu. Dzwonienie na infolinię oraz pisanie maili z prośbą o zmianę godzin na korzystniejsze przyniosło żadnego rezultatu. Pani na infolinii nie może nic z tym zrobić. Powiedziano mi, że po powrocie z wakacji mogę złożyć reklamację i ubiegać się o zwrot kosztów. Reklamacja oczywiście została odrzucona.
BIURO bardzo Dobre Polecam (...)Ocena 5.
Na wakacje do Eftali Marin Turcja wybraliśmy się w grupie czterech osób w dniach 24 -31 października. Dnia 25 października o godzinie 12:30 byliśmy umówieni z rezydentką Agatą ,niestety zostaliśmy zlekceważeni nikt nie przyszedł ,czekaliśmy do godziny 13:10 potem zostawiliśmy numer telefonu na który nikt nie zadzwonił do końca pobytu. Zero informacji, co do wylotu, wycieczek, które mieliśmy zamiar wykupić. Ta osoba przynosi wstyd i hańbę firmie i jeszcze bierze za to pieniądze.
Zakup bezproblemowy zgodny z ofertą. (...)
Biuro jak biuro, jak nie ma problemów to każde działa tak samo. Zabrane dwa dni pobytu przez kiepskie godziny lotów. Rezydentka na Djerbie Pani Katarzyna to porażka. Opryskliwa, chamska, zero chęci do pomocy i współpracy z turystami, ton i sposób bycia protekcjonalny i odrzucający. Rola tej Pani sprowadza się do obrażania turystów i wciskania wycieczek. Na kilka wyjazdów z Coral Travel i kilka z innymi biurami, pierwszy raz spotkałam tak niekompetentnego (...) rezydenta.
Mamy bardzo mieszane odczucia co do rezydentek. Pierwsza ,, Poznanianka" z lotniska do hotelu Eftalia Marin bardzo miła i kompetentna. Druga Agata która miała spotkać się z nami 25 X o godzinie 12.30. bezczelnie nas zlekceważyła nie przyszła na spotkanie, mimo że zostawiłem telefon do siebie innemu rezydentowi nie skontaktowała się do końca naszego pobytu.Ktoś kto przynosi wstyd i hańbę w firmie jeszcze za to bierze pieniądze. Planowaliśmy wykupić wycieczkę niestety nic z tego nie wyszło.
Jesteśmy badał w tym okrutnym miejscu prosimy a wręcz nalegamy o zmianę hotelu o standardzie zeczywistym 5 ***** który był podawany na waszej stronie przy zakupie 11 dni pobytu w czymś tak obskurnym brudnym i wirusowym jedzenie jest tak okrutne i nie świeże że 40 % gości ma biegunkę i mdłości jeśli nie zmieniacie na hotelu muj prawnik wystąpi o odszkodowanie proszę o rozstrzyganie mojej prośby już z moim prawnikiem (...)
Chciałabym podzielić się opinią na temat wakacji z biurem, pierwszych i ostatnich. Cała grupa z Coral Trawel zostawiona samym sobie już od lotniska. Na powrocie zostawiono cała grupę 3kilometry od terminala a obudzona rezydentaka po kontakcie telefonicznym stwierdziła że nie widzi problemu i mamy sobie zamówić taxi, koszt to 20 euro ! Totalnie olewające podejście od samego początku!
To co nas najbardziej rozzłościło i było rozczarowaniem to zabranie dwóch dni wycieczki przez zmianę godzin lotów o 8 (wylot) i 11 (przylot do Polski). Czyli pierwszy i ostatni dzień zostały nam zabrane. Na miejscu w hotelu byliśmy po 23 a w ostatni dzień o 7 rano wyjeżdżaliśmy. Wybierając taką wycieczkę godziny lotów były dla nas bardzo istotne z wielu względów. Informacje o zmianie dostaliśmy dzień przed wyjazdem. To naprawdę nie w porządku i biuro na pewno to wiedziało wczesniej.
Samo biuro względnie ok natomiast rezydent w Jaz Aquaviva to (...). Brak przekazywania kluczowych informacji. Sprzedawanie wycieczek używając zdjęć niezgodnych ze stanem faktycznym. Brak informacji o potrzebie zabrania gotówki na niektóre wycieczki + sami prowadzący niektóre wycieczki to śmiech na sali. Kompletnie 0 informacji.
Po wyjściu z lotniska dostaliśmy kartkę który bus zawiezie nas do hotelu a tam pani powiedziała że z rezydentka spotkamy się dopiero jutro i dostaliśmy kartkę z numerem telefonu do rezydentki pani Natalii. Na drugi dzień spotkaliśmy się z nią, oczywiście nie potrafiła się nawet przywitać z nami, jedyne co potrafiła to wcisnąć nam wycieczki dużo droższe niż wszystkie w okolicy. Zero uśmiechu zero chęci do życia. Oczywiście w dzień transferu na lotnisko też musieliśmy się wszystkim zająć sami.
Wycieczkę wykupiłem w biurze Wakacje.pl . Wycieczka ogólnie była udana. Hotel w Hurgadzie JAZ Aquamarin 5* wart tych gwiazdek. Jedzenie dobre. Rezydent Gabriel w sumie okey. Jedyne co to gdy po wycieczce i powrocie do hotelu okazało się że zostawiłem telefon w autobusie , mimo natychmiastowego poinformowania rezydenta o tym fakcie to niestety telefon wyparował. A osobami które zostały po powrocie do hotelu w autobusie to przewodnik i dwóch kierowców. Więc to trochę dziwne.