Porazka!!! Hotel super ale to nie ma nic wspolego z corall travel. Transfer z hotelu oddalonego 12 min od lotniska 6h przed odlotem. Kupilem 2 wycieczki fakultatywne 150 euro kazda. Na pierwszej 11h wycieczki 5 przewodnikow jeden mowil uwaga 6 min drugi 4:) reszta to statysci. Najgorzej wydane pieniadze na wczasach. Jedzenie na wycieczkach gorsze niz dla hmmmm nie wiem kogo albo co padlina jakas...uwazajcie na to biuro konczy sie limit literek wiecej sie nie zmiesci....
Hotel super ale byliśmy o 08 rano a pokój otrzymaliśmy dopiero o 14 Po telefonie na infolinię pani w trakcie rozmowy się rozłączyła po kolejnym już inna stwierdziła , że to wina biura podróży u którego wykupiliśmy wycieczkę a czemu bo nie powiedzieli że powinniśmy dokupić sami wcześniejszy dzień kuriozum Ale wisienką na torcie jest to że rezydent ani razu nie był uchwytny w hotelu tylko telefonicznie , gdzie grupy rosyjsko języczne mają swojego rezydenta cały czas czyli jesteśmy gośćmi 2 kat.
Cały proces zakupu i realizacji pobytu w Egipcie w miejscowości Marsa Alam w hotelu (...) przebiegł pomyślnie. Rezydent Mohamed (...)to super kontaktowy i pomocny człowiek. Otwarty, empatyczny i profesjonalny. Pozdrawiam
BIURO bardzo Dobre Polecam (...)Ocena 5.
Na wakacje do Eftali Marin Turcja wybraliśmy się w grupie czterech osób w dniach 24 -31 października. Dnia 25 października o godzinie 12:30 byliśmy umówieni z rezydentką Agatą ,niestety zostaliśmy zlekceważeni nikt nie przyszedł ,czekaliśmy do godziny 13:10 potem zostawiliśmy numer telefonu na który nikt nie zadzwonił do końca pobytu. Zero informacji, co do wylotu, wycieczek, które mieliśmy zamiar wykupić. Ta osoba przynosi wstyd i hańbę firmie i jeszcze bierze za to pieniądze.
Zakup bezproblemowy zgodny z ofertą. (...)
Biuro jak biuro, jak nie ma problemów to każde działa tak samo. Zabrane dwa dni pobytu przez kiepskie godziny lotów. Rezydentka na Djerbie Pani Katarzyna to porażka. Opryskliwa, chamska, zero chęci do pomocy i współpracy z turystami, ton i sposób bycia protekcjonalny i odrzucający. Rola tej Pani sprowadza się do obrażania turystów i wciskania wycieczek. Na kilka wyjazdów z Coral Travel i kilka z innymi biurami, pierwszy raz spotkałam tak niekompetentnego (...) rezydenta.
Mamy bardzo mieszane odczucia co do rezydentek. Pierwsza ,, Poznanianka" z lotniska do hotelu Eftalia Marin bardzo miła i kompetentna. Druga Agata która miała spotkać się z nami 25 X o godzinie 12.30. bezczelnie nas zlekceważyła nie przyszła na spotkanie, mimo że zostawiłem telefon do siebie innemu rezydentowi nie skontaktowała się do końca naszego pobytu.Ktoś kto przynosi wstyd i hańbę w firmie jeszcze za to bierze pieniądze. Planowaliśmy wykupić wycieczkę niestety nic z tego nie wyszło.
Jesteśmy badał w tym okrutnym miejscu prosimy a wręcz nalegamy o zmianę hotelu o standardzie zeczywistym 5 ***** który był podawany na waszej stronie przy zakupie 11 dni pobytu w czymś tak obskurnym brudnym i wirusowym jedzenie jest tak okrutne i nie świeże że 40 % gości ma biegunkę i mdłości jeśli nie zmieniacie na hotelu muj prawnik wystąpi o odszkodowanie proszę o rozstrzyganie mojej prośby już z moim prawnikiem (...)
Chciałabym podzielić się opinią na temat wakacji z biurem, pierwszych i ostatnich. Cała grupa z Coral Trawel zostawiona samym sobie już od lotniska. Na powrocie zostawiono cała grupę 3kilometry od terminala a obudzona rezydentaka po kontakcie telefonicznym stwierdziła że nie widzi problemu i mamy sobie zamówić taxi, koszt to 20 euro ! Totalnie olewające podejście od samego początku!
To co nas najbardziej rozzłościło i było rozczarowaniem to zabranie dwóch dni wycieczki przez zmianę godzin lotów o 8 (wylot) i 11 (przylot do Polski). Czyli pierwszy i ostatni dzień zostały nam zabrane. Na miejscu w hotelu byliśmy po 23 a w ostatni dzień o 7 rano wyjeżdżaliśmy. Wybierając taką wycieczkę godziny lotów były dla nas bardzo istotne z wielu względów. Informacje o zmianie dostaliśmy dzień przed wyjazdem. To naprawdę nie w porządku i biuro na pewno to wiedziało wczesniej.
Samo biuro względnie ok natomiast rezydent w Jaz Aquaviva to (...). Brak przekazywania kluczowych informacji. Sprzedawanie wycieczek używając zdjęć niezgodnych ze stanem faktycznym. Brak informacji o potrzebie zabrania gotówki na niektóre wycieczki + sami prowadzący niektóre wycieczki to śmiech na sali. Kompletnie 0 informacji.
Po wyjściu z lotniska dostaliśmy kartkę który bus zawiezie nas do hotelu a tam pani powiedziała że z rezydentka spotkamy się dopiero jutro i dostaliśmy kartkę z numerem telefonu do rezydentki pani Natalii. Na drugi dzień spotkaliśmy się z nią, oczywiście nie potrafiła się nawet przywitać z nami, jedyne co potrafiła to wcisnąć nam wycieczki dużo droższe niż wszystkie w okolicy. Zero uśmiechu zero chęci do życia. Oczywiście w dzień transferu na lotnisko też musieliśmy się wszystkim zająć sami.
Wycieczkę wykupiłem w biurze Wakacje.pl . Wycieczka ogólnie była udana. Hotel w Hurgadzie JAZ Aquamarin 5* wart tych gwiazdek. Jedzenie dobre. Rezydent Gabriel w sumie okey. Jedyne co to gdy po wycieczce i powrocie do hotelu okazało się że zostawiłem telefon w autobusie , mimo natychmiastowego poinformowania rezydenta o tym fakcie to niestety telefon wyparował. A osobami które zostały po powrocie do hotelu w autobusie to przewodnik i dwóch kierowców. Więc to trochę dziwne.
Kupiłam wakacje do Turcji w biurze podróży. W nocy powinnam mieć transfer ,jednakże ani w aplikacji ani w lobby nie ma informacji o której godzinie ktoś pojawi się po mnie żeby mnie zawieźć na lotnisko .
Czytając dużo opini o Coral trochę zwątpiłem w moje wakacje ale na szczęście okazały się nie adekwatne jak dla mnie wszystko jak najbardziej na plus oczywiście jak ktoś potrzebuje żeby przeprowadzić za rękę na lotnisku i do samolotu to zgodzę się z opiniami jednak jak ktoś ogarnięty to polecam w 100% oczywiście wycieczki u rezydentów to jakaś porażka ale jak mówię ktoś odrobinę ogarnięty i ma na miejscu za 50% ceny wystarczy zorganizować u sprzedających na miejscu tubylców
Podczas wakacji zostaliśmy pozostawieni sami sobie. Dostaliśmy w hotelu fatalny pokój. Grzyb na ścianie, liczne usterki. Złożyliśmy reklamację na infolinii. Pomimo dwukrotnego kontaktu nikt i rozmowie z konsultantem, nikt nam nie pomógł. Pomoc od rezydenta w hotelu była żadna. Spotkanie z rezydentką dotyczyło wyłącznie wciśnięcia ludziom drogich wycieczek.
Organizacja daje wiele do życzenia. Biuro kontaktuje się dzień wcześniej, że lot zostaje zmieniony na wcześniejszą godzinę (2h). Nie byłoby w tym nic złego gdyby nie fakt, że na lotnisku czekałem dodatkowe 1,5 h. Powrót - porażka ! Do godziny 17:00 w dzień wylotu nie wiedziałem, o której lecimy. Według umowy lot miał odbyć się o 16:25. O 17:15 otrzymałem informację, że lot powrotny jest o 4:35. Wyjazd z hotelu o 1:35. Przemyślcie zanim skorzystacie. (...). Nie psujcie wakacji!
Rezydentka, Pani Natalia nie była obecna przy transferze z lotniska do hotelu. Hotel znacząco odbiegał od tego co widać na zdjęciach w ofercie biura, otrzymaliśmy brudny i zniszczony pokój, potraktowano nasze uwagi z pogardą a rezydentka biura Coral Travel stwierdziła tu cytuję „Nie wyczaruje wam teraz pokoju”. Żenująca obsługa, żenujący poziom, hotel ledwo zasługuje na 3 gwiazdki. Na zdjęciach są wizualizacje i zdjęcia po obróbce.
Byłyśmy bardzo zadowolone, oferta była zgodna z opisem. Do czasu wyjazdu. Nikt nas nie poinformował o godzinie odjazdu na lotnisko. Na tablicy wisiały nieaktualne dane do rezydenta, nie dało się dodzwonić do podanych greckich numerów na wypadek problemów (nikt nie odbierał). Pomogła nam polska recepcjonistka z hotelu. Autobus przyjechał, ale było to bardzo nieprofesjonalne, nie mogłyśmy w żaden sposób uzyskać wsparcia Corala