1 594 zł
/za wszystkich
Plaza Hotel & Plaza Regency (Sliema)
8.2
45 opinii
8.2
45 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Nowoczesny kompleks hotelowy składający się z dwóch kilkupiętrowych budynków (Plaza i Regency) połączonych mostem na poziomie 6/7 piętra. Świetne usytuowanie (blisko plaża i główne atrakcje miasta). Prestiżowa marka, piękne widoki, wszędzie blisko. Idealne miejsce na relaks i bazę wypadową do wycieczek po Malcie.
Położenie
Na północno-wschodnim wybrzeżu, w Sliemie (nowoczesne miasto z częścią zabytkową. Są tu ogrody, stare kościoły, port, mnóstwo lokali gastronomicznych, największe w kraju centrum handlowe, promy co pół godziny do Valetty), nad malowniczą zatoką, przy słynnej promenadzie, naprzeciwko skalistej plaży, ok. 400 m od Balluta Bay Beach, ok. 9 km od Valetty, ok. 11 km od lotniska. Przy hotelu jest przystanek autobusowy.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, restauracja Penthouse (na szóstym piętrze, widok na zatokę), Rooftop Pool Bar (sezonowy; od maja do października, usytuowany na siódmym piętrze, widok na morze), Terrace Bar przy basenie wewnętrznym (sezonowy; od listopada do kwietnia), bezpłatne Wi-Fi, odpłatna kafejka internetowa w lobby, sala konferencyjna.
Wyżywienie
BB - śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie bufetu
Pokoje
Standard - pokój dwuosobowy z możliwością dostawki, wyposażony w łazienkę z prysznicem i suszarką, klimatyzację, telewizor LCD, sejf (odpłatnie), telefon, Wi-Fi. Widok na ląd (bez balkonu).
Standard sea view balcony - standardowy pokój z balkonem (widok na morze). Superior sea view balcony - dodatkowo zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon z widokiem na morze. Economy standard - pokój o niższym standardzie, mniej atrakcyjny widok z okna. Single - pokój jednoosobowy. Zakwaterowanie - od godz. 14.00
Wykwaterowanie - do godz. 11.00
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny na dachu hotelu z tarasem słonecznym i barem (od maja do października), basen wewnętrzny i jacuzzi (od listopada do maja) - ręczniki płatne, okazjonalnie muzyka na żywo. 20 minut spacerem znajduje się Paceville znane z rozrywkowego życia.
Dla dzieci
Wydzielona część dla dzieci w basenie.
Warunki przelotu
Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:
• 10 kg
• 20 kg
• 32 kg
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Ryanair:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40 cm x 20 cm x 25 cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
• Pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).
• Bagaż rejestrowany 20kg. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa. Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie
Warunki wjazdowe do kraju
Aktualizacja z 25 lipca 2022
Informacje dodatkowe
Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny - koszt ok. 0,5 EUR/dzień/osobę, płatny w hotelu. Przy zakwaterowaniu może być wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Rm standard
2 dorosłych
Rm standard seaview balcony
2 dorosłych
Rm superior seaview balcony
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking GoPark, Wolności 76, 42-625 Pyrzowice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
1 594 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 45
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Listopad 2024
·
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
8.0
Hotel lata świetności ma już za sobą, w pokoju i łazience widać już upływ czasu ale jest czysto. Ogólnie hotel sprawia pozytywne wrażenie już od samego wejścia do recepcji. Nocowaliśmy w pokoju standard, w budynku z basenem na dachu, na 4 piętrze, z widokiem na morze. Pokój jak i łazienka bardzo małe, w łazience 2 osoby to już tłok. Ale codziennie sprzątane więc było czyściutko. W pokoju brak lodówki i czajnika - to w wyższym standardzie pokoju. Widok z okna na zatokę rekompensował drobne niedociągnięcia. Przy otwartym oknie jest dosyć głośno, hotel jest przy ruchliwej ulicy. Na dachu basen i super widok na okolicę. . Nie wiem, czy hotel posiada miejsca parkingowe, jeżeli ktoś wynajmuje auto lepiej niech to sprawdzi, bo ze znalezieniem miejsca do zaparkowania na ulicy może być problem.Podsumowując jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w tym miejscu
Zalety
• Niewątpliwym atutem jest położenie hotelu, z pięknym widokiem na zatokę i basenem na dachu oraz kamienistą plażą naprzeciwko. Obok hotelu są przystanki autobusowe, skąd można dostać się do najbardziej odległych zakątków Malty. W pobliżu sklepy. Blisko do Valletty. i St. Julians. Bardzo życzliwy i pomocny personel.
Wady
• W hotelu mieliśmy wykupione śniadania i potwierdzam często pojawiające się opinie o monotonnych i mało urozmaiconych posiłkach. Praktycznie codziennie jest to samo, mały wybór warzyw, brak takich typowo lokalnych produktów. Na plus dobra, mocna kawa.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Styczeń
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.