W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Opis kontrahenta
HOTEL GORINI ***
Bellaria-Igea Marina w Emilii-Romania
Wyżywienie
Pełne wyżywienie plus FB+
Buffet śniadaniowy
Przystawka w formie bufetu
Lunch (2 dania a la carte)
Kolacja (2 dania a la carte)
Napoje do obiadu (12:30 - 14:00)
Napoje do kolacji (19:30 - 21:00)
Wliczone usługi
Napoje do obiadu i kolacji: nielimitowana woda i 1/4 litra lokalnego wina
Opis hotelu
Wierzymy, że pasja jest szczególnym składnikiem każdej pracy, ale jest nawet niezbędna, gdy ludzie polegają na nas, aby dzielić z nami swoje chwile beztroskiej i zrelaksowanej pracy. W naszym hotelu można odetchnąć tradycją romańskiej gościnności i jednocześnie innowacyjnością młodej i dynamicznej kadry.
Lokalizacja
Centrum: Igea Marina 20m
Obiekty handlowe: Igea Marina 20m
Morze: Igea Marina 20m
Plaża: Igea Marina 20m
Ogólne wyposażenie hotelu
Recepcja: zameldowanie od 14:00 Uhr, wymeldowanie do 10:00 Uhr
Miejsca parkingowe: parking - bezpłatny
Informacje ogólne: czytelnia/biblioteka, ilość wind 1
Gastronomia: sala śniadaniowa, restauracja, bar, taras
Zwierzęta: Zwierzęta dozwolone - na zapytanie, bezpłatnie
Metody płatności: Gotówka, Visa, Mastercard
Zaplecze odnowy biologicznej
Leżak na plaży - opcjonalnie płatne na miejscu, parasole przeciwsłoneczne na plaży - opcjonalnie płatne na miejscu
Rodziny
Łóżeczko dla dziecka - opcjonalnie płatne na miejscu, 8,00 EUR za osobę i nocPokoje
Standardowy - balkon pokój trzyosobowy
Min. 16m
Rodzaj pokoju: pokój trzyosobowy
Ilość pokoi: sypialnia 1, łazienka 1
Ilość łóżek: łóżko małżeńskie 1, łóżko pojedyncze 1,
Ogólnie: klimatyzacja - gratis, sejf - gratis, balkon
Łazienka: toaleta, suszarka do włosów, prysznic
Media: telefon, TV
Hotele regulacje i zmiany po covid 19
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: . W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: .
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: