Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - hotel continental venice:
Ten atrakcyjny, zabytkowy hotel położony jest w dzielnicy Cannaregio, bezpośrednio nad morzem. W pobliżu znajdują się restauracje (około 50metrów), kluby (50m), dziesiątki sklepów (100m) oraz transport publiczny (około 250metrów). Grand Canal znajduje się w pobliżu. Stacja kolejowa i Palazzo Labia są w odległości spaceru. Odległość do lotniska to około 14km.
Wyposażenie:
Hotel wzniesiony został w roku 1460. Goście zakwaterowani są w 93 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak spa, sauna i zabiegi masażu.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.