Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie:
Hotel położony jest w samym sercu Wenecji, zaledwie kilka kroków od Placu Świętego Marka, Opery La Fenice, Palazzo Grassi, dzielnicy handlowej Ca Rezzonico (Gucci, Armani, Valentino, Ferragamo i Burberry), banków i restauracji. Środkami transportu publicznego można dotrzeć z przystanku autobusowego linii tramwaju wodnego 1 i przystanku Santa Maria del Giglio. Lotniska Marco Polo oddalone jest o około 16km.
Adres
Campo Santa Maria del Giglio 2494
San Marco
30124 Wenecja
Tel: +39 041 5208333
Web: www.hotelala.it
Przydatne linki
Wyposażenie:
Hotel ten został wzniesiony w 1700 roku. Atmosfera każdego z naszych 84 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z szatni, przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. W ofercie rekreacyjnej skierowanej do aktywnych gości znajduje się spa. Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.