Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie
Hotel Serpina położony jest około 300metrów od piaszczystej plaży. Na plaży dostępne są leżaki i parasole za opłatą. Najbliższe miasto to Bodrum (ok. 3km). W pobliżu hotelu znajduje się wiele sklepów, kawiarni i supermarketów. Hotel znajduje się około 38km od lotniska Bodrum-Milas (BJV).
Wyposażenie
Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 50 pokoi. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, jadalnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie hotelu znajduje się również sala telewizyjna. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia.
Sport i rozrywka
Oferta rozrywkowa obejmuje basen oraz basen otwarty, gdzie Goście mogą cieszyć się kąpielą i relaksem na leżakach, umieszczonych w cieniu parasoli. Dodatkowo, na terenie obiektu znajduje się bar oferujący przekąski. Dla podróżnych aktywnych proponujemy grę w bilard.
Hotel check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.