Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Usytuowany w malowniczym otoczeniu wzgórz i zatoki Akbuk, ten nowoczesny czterogwiazdkowy hotel jest doskonałym miejscem na rodzinne wakacje. Zbudowany w 2014 roku, oferuje 369 komfortowych pokoi rozmieszczonych w ośmiu budynkach.
Położenie
Położony jest w urokliwej miejscowości, zapewniając Gościom pełen relaks w malowniczej scenerii.
- 20 km od centrum Didymy
- 80 km od lotniska w Bodrum-Milas
Plaża
Około 1 km od hotelu znajduje się częściowo wydzielona dla Gości piaszczysto-żwirowa plaża publiczna z łagodnym zejściem do morza. Dojazd do plaży zapewnia bezpłatny hotelowy bus kursujący kilka razy dziennie. Na plaży dostępne są bezpłatne parasole, leżaki, ręczniki.
Dla dzieci
Wiele udogodnień dla dzieci, w tym bRODZIK dla dzieci. Dostępny jest również miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat oraz animacje. W restauracji można znaleźć specjalne wysokie krzesełka, a dla najmłodszych Gości przygotowano łóżeczka dla dzieci do 2 lat.
Baseny
Obiekt oferuje duży basen z 2 zjeżdżalniami. Dodatkowo dla dzieci dostępny jest basen z wodą słodką. Na plaży Goście mogą korzystać z basenu z czterema zjeżdżalniami oraz z basenu dziecięcego ze zjeżdżalnią. Przy wszystkich basenach dostępne są bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki.
Atrakcje
Na terenie hotelu Goście mogą aktywnie spędzić czas, korzystając z takich atrakcji jak tenis stołowy, siatkówka plażowa czy rzutki.
Informacje dodatkowe
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Pobyt w hotelu Ramada Resort Akbuk był absolutnie fantastyczny! 🌴✨ Hotel zachwyca już od pierwszej chwili – elegancki wystrój, czystość na najwyższym poziomie i bardzo przyjazna atmosfera. Obsługa jest niezwykle pomocna i zawsze uśmiechnięta, dzięki czemu można poczuć się naprawdę mile widzianym. Pokoje są przestronne, nowoczesne i doskonale wyposażone – z pięknym widokiem na morze lub góry. Codzienne sprzątanie wykonywane jest bardzo dokładnie, a minibar zawsze uzupełniony. Jedzenie to prawdziwa uczta! Ogromny wybór dań, świeże owoce, regionalne przysmaki i pyszne desery. Każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od upodobań. Strefa basenowa i plaża są świetnie zorganizowane – zawsze można znaleźć wolne leżaki, a animatorzy dbają o dobrą zabawę przez cały dzień. Wieczorne animacje i występy to doskonały sposób na zakończenie dnia w przyjemnej atmosferze. To idealne miejsce zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla par szukających relaksu. Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel każdemu, kto planuje wakacje w Turcji – gwarancja udanego wypoczynku! 🌞🇹🇷
Hotel ogólnie fajny, jedzenie bardzo smaczne i różnorodne, jedyny minus to łazienka zwłaszcza prysznic (grzyb)
Basen, animacje dla dorosłych.
Czystość w łazience
Pobyt udany 😁pokój z widokiem na morze i dużym tarasem oceniam na plus😎jedzenie monotonne ale każdy znajdzie coś dla siebie 😀obluga hotelowa miła i pomocna ❤️🔥hotel duży i baseny przy hotelu też duże i fajne 😀drugie baseny ze zjeżdżalniami przy plaży to dodatkowy atut tego hotelu 💪plaża też całkiem spoko więc polecam hotel z całego serca
Duży i duże baseny 😀
Monotonne jedzenie
Pokój czysty, pościel czysta, sprzątany codziennie i codziennie wymieniane ręczniki. Może wymaga odmalowania. Taras duży ze stolikiem i krzesełkami.
Hotel położony w cichym ustronnym miejscu. Idealnym na odpoczynek od zgiełku miasta. Animacje dla dzieci i dorosłych do godz. 23, a później błoga cisza.
Pokój wymaga odmalowania.
Pobyt od 31.07 - 10.08. Hotel położony na środku niczego. Do najbliższej ulicy ze sklepami, knajpami jest około kilometra (co 20 minut pomiędzy hotelem a „jego filią” jeździ bus). Po przyjeździe dostaliśmy pokój (2 osobowy z jednym łóżkiem małżeńskim i jednym pojedynczym - wyjazd w konfiguracji Ojciec i 2 synów - o czym hotel był informowany przez wakacje.pl - biuro w Przasnyszu). W pokoju nie działała klimatyzacja ( temperatura w pokoju na poddaszu wynosiła 28 stopni) i dopiero po 3 dniach zgłoszeń do recepcji (obietnice naprawy) i awanturze (pojawił się technik od klimatyzacji stwierdzając że uszkodzony jest wentylator w klimatyzatorze), dostaliśmy nowy pokój. Hotel nie poczuwał się do jakiegokolwiek zadośćuczynienia (choćby pozostania 2 godzin dłużej w pokoju po wymaganej godzinie wymeldowania - chyba że za opłatą którą wynosiła 15 euro za godzinę). Wymiana informacji (...) też nic nie dała, wielokrotne rozmowy z „Guest Relation” też nie. Jedzenie dobre jednak brak organizacji wydawania posiłków (z talerzem czeka się w jednej kolejce nawet 10 minut). Główna restauracja jest sprzątana 10-15 minut przed czasem podanym w rozpisce. Basen przy hotelu obłożony ze „kija nie wciśniesz”. Z recepcji polecam Panią (...). Drinki bardzo ubogie (jest dostępna wódka „Wyborowa”. Hotel dla mało wymagających i odpornych na niedogodności - delikatnie mówiąc.
Barmani w lobby próbowali mówić po polsku, Smaczne jedzenie, każdy powinien znaleźć coś dla siebie nawet przez 10 dni pobytu.
Brak reakcji na zgłoszenia do recepcji, do guest relation. Wydawanie pokojów „niesprawnych” - niedziałająca klimatyzacja (temperatura w pokoju dochodziła do 28 stopni). Drinki bardzo skąpe. Bardzo długie kolejki w głównej restruracji - nawet 10 minut oczekiwania na posiłek.
Tripadvisor