Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie:
Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1998. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 48 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak tenis stołowy i bilard. Zespół animatorów hotelu zadba o program rozrywkowy dla małych i dużych gości.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.