126 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Hotel, odnowiony w 2015r, usytuowany na powierzchni: 6400 m2.
Położenie
Około 5 km od centrum Fethiye i ok. 50 km od lotniska w Dalamanie.
Plaża
Bezpośrednio przy hotelu, publiczna, piaszczysto - żwirowa. Parasole i leżaki na plaży dodatkowo płatne.
Sport i rekreacja
Basen (parasole i leżaki przy basenie bezpłatne), tenis stołowy, rzutki, bilard, dyskoteka.
SPA & Wellness
Centrum SPA, masaż, sauna, salon piękności, łaźnia turecka.
Dla dzieci
Wydzielona część basenu.
Informacje dodatkowe
Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne.
Szczerze, nie wiem skąd tyle dobrych opinii na temat tego hotelu. Hotel to wczesny PRL w Polsce..., bardzo słaby, ma swoje lata i nie były odnawiany. Pokoje małe z pękającymi ścianami, zagrzybioną łazienką, starym telewizorem, ledwo chodzącą i mało chłodzącą pustą lodówką. W pokoju nie ma zestawu do parzenia. Czystość w pokoju jak i całym obiekcie pozostawia wiele do życzenia. Obsługa wcale nie jest taka super miła jak ktoś pisał poniżej. Nas Polaków były dwie pary, a unikali nas jak ognia na obiado-kolacji. Za to w zadek wchodzili Angolom i Niemcom. No właśnie posiłki...BEZNADZIEJNE!. Codziennie to samo, i nie przeszkadzało by mi to, bo wiadomo w domu też jemy to samo, ale tam były tylko jajka i parówki z mortadeli na śniadanie, zero różnorodnego pieczywa, zero warzyw. Na obiado-kolację też nie najlepiej max dwa rodzaje mięsa, zupa-krem smakująca jak zupa-karton, kilka rodzajów warzyw, ale co dziennie te same. i hit!!, z owoców tylko! arbuz. Zero napojów ale to wiadomo jak masz HB. Ogólnie nie polecam Malhun, wiem co mówię, w TR jestem już któryś raz, i nigdy tak się nie zawiodłam
1. dobrze chodząca klimatyzacja- jedyny plus 2. poznaliśmy super ludzi (byli oczywiście w innych-mega hotelu, jakiś niecały km od nas. Sabina Darek POZDRAWIAMY!!
1. bardzo słabe jedzenie. 2. bardzo słabe pokoje, niezbyt czyste, słabo sprzątane 3. jak przyjeżdżasz w nocy to czekasz do 10 żeby ci przypisali pokój 4. pokój- przechowalnia bagażu to brudna serwerownia hotelowa z zepsutą klamką 5. obsługa niepomocna (prosiliśmy o zestaw do parzenia wody, bo braliśmy leki i potrzebowaliśmy przegotowanej wody, to bez drgnięcia brewką, oznajmili że nie ma tylko przy śniadaniu jest taka możliwośc
Ponieważ brak aktualnych opinii, podzielę się swoją. Jeżeli ktoś oczekuje luksusu, rozrywek oferowanych przez hotel oraz rozpusty w jedzeniu i piciu - zdecydowanie nie jest to hotel dla niego. Jeżeli natomiast wystarczy świeża pościel i ręczniki, posprzątany pokój, śniadanie rano i kolacja wieczorem - może być. Dużą zaletą jest bliskość morza (ok. 50 m) i środków komunikacji (dolmusze zatrzymują się blisko hotelu). Jeżeli chodzi o posiłki - najbardziej brakowało mi herbaty (oprócz kawy do picia tylko słodkie napoje z automatu) i owoców innych niż arbuz. Do kolacji napoje trzeba dokupić (ale to chyba typowe przy standardzie HB). Wdzięczna jestem, że dostałam pokój od razu po przyjeździe (5.00 rano), a nie o 14.00 (początek doby hotelowej), ale to pewnie zależy od dostępności pokoi w danej chwili. Zepsutą klimatyzację naprawiono. Z wypadającą klamką balkonową poradziłam sobie sama. Po angielsku dobrze porozumiewa się jeden pan z obsługi, który pomoże jeżeli problem jest trudniejszy do wytłumaczenia. Fajne wakacje to nie tylko kwestia luksusowego hotelu :)
korzystne. b dobra lokalizacja w centrum przy plazy i deptaku. smaczne posiłki. piękny widok z hotelu na morze i góry.
korzystna lokalizacja przy plaży i deptaku w centrum. smaczne posiłki.
mogłoby być nowsze wyposażenie.
cd.Wycieczki wykupiliśmy w biurze PIONEER TRAVEL są o połowę tańsze od tych proponowanych przez Wezyra np. rejs po rzece Dalyan dla dwóch dorosłych osób dziecko 76 euro z Pioneera 30 euro i taka różnica jest prawie na wszystkich wycieczkach. W biurze pracuje Serb o imieniu Adam, który mieszka W Polsce i bardzo dobrze mówi po polsku trzeba się upewnić ,że będzie przewodnikiem na wycieczce która nas interesuje. Jednak dobrze jest się trochę dokształcić przed wycieczką ponieważ opowiada bardzo pobieżnie i chaotycznie pewnie z Wezyra byłoby bardziej rzetelnie ,ale jednak dużo drożej ,ja osobiście jestem zadowolona. Biuro Pioneer mieści się na promenadzie pytać o Adama.
Mieszkaliśmy w starszej części hotelu (czerwonym) – pokoje czyste, ręczniki wymieniane codziennie ( tylko brudna wykładzina podłogowa psuje korzystne wrażenie pokoju). Posiłki urozmaicone – pyszne obiady. Odległość do plaży bardzo bliska – plaża ok. (należy negocjować z panem zbierającym opłaty za leżaki i parasole). Bardzo miła obsługa hotelowa a szczególnie bardzo inteligentny przedstawiciel biura podróży Wezyr EMIN świetnie mówiący po polsku i gotowy zawsze do pomocy. Klimatyzacja sterowana indywidualnie działa bez problemu.
Tripadvisor