W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Położenie - gumbet cove hotel
Ten atrakcyjny hotel położony jest bezpośrednio w Bodrum, zaledwie kilka metrów (około 100metrów) od plaży. W pobliżu liczne sklepy, restauracje i kawiarnie (ok. 300m). Hotel ten znajduje się 5km od plaży Bodrum i 2km od centrum handlowego Oasis. Odległość od lotniska Bodrum-Milas (BJV) wynosi około 40km.
Wyposażenie
Hotel ten został wzniesiony w 1994 roku. Goście mogą rozgościć się w jednym ze 105 przytulnych pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. W skład wyposażenia wchodzą przechowalnia bagażu, sejf, restauracja, bar, pralnia i pralnia samoobsługowa. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Zapraszamy do baru na plaży. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen i basen otwarty. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness i bilard.
Hotel check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.