2074 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie
Hotel położony jest 500 m od plaży, ok. 30 km od lotniska, ok. 7 km od Midoun, ok. 15 km od stolicy Houmt Souk, ok. 3 km od pola golfowego Djerba Golf Club.
Plaża
Piaszczysta, szeroka, łagodne zejście, dostępne leżaki i parasole.
Sport, relaks, rozrywka
Basen, piłka plażowa, tenis stołowy, kort tenisowy, kajaki, skutery wodne, sporty wodne na plaży.
Rozrywka
Hotel oferuje bogaty program animacyjny.
Dla dzieci
Brodzik, mini klub, plac zabaw, animacje, menu dla dzieci.
SPA & Wellness
W hotelu znajduje się Centrum SPA.
Hotel 4 gwiazdki już dawno powinien stracić. Dwie to chyba i tak za dużo. Pokoje i łazienki wymagające odnowienia, tak jak i sam hotel. W pokojach brudno, łazienki nie domyte, wanny miejscami rude. Ręczniki szare czasami dają dziurawe, brak szklanek w łazienkach, często brakuje wody. Klimatyzacja słaba czasami cieknie z niej na podłogę woda. Obsługa w recepcji nie przyjemna, szczególnie jeden pan , który nawet swojego nazwiska nie chciał podać. Jedzenie na stołówce monotonne. Napoje w barze bez rewelacji. Basen wymaga gruntownego szorowania. Plaża to jedna wielka porażka.
Wybierając hotel Joya zasugerowaliśmy się b.dobrymi opiniami o tym hotelu Niestety rzeczywistość na miejscu okazała się inna. Hotel raczej 3 gwiazdki stare pokoje ( zepsuta klimatyzacja i gniazdko jedyne w łazience- zgłaszane przez rezydenta tui 2 razy..bez echa). Śniadania mortadela żółty ser sadzone jajko i rogalki przez cały pobyt Brak pomidora owoców warzyw Na obiad sałatka z mortadeli i resztek śniadania z kapustą pekińską Brak frytek mięsa ryb ( nie ma co liczyć) przez cały pobyt kurczak ( raczej kości) makaron ryż zapiekany bakłażan i pieczone kiełbaski Pizza robiona na bieżąco gdzie kolejki w nieklimatyzowanej stołówce powodowały że człowiek odpuszczał Kolacja już lepsza chyba najlepsza można było trafić mięso od czasu do czasu zapiekane ziemniaki Jeden rodzaj rybykalmary mięso ala smażonka Pyszne były ciasta chleb ciemny Owoce cały czas arbuz śliwka i jabłko sporadycznie winogrono Hotel nastawiony na Francuzów chociaż kelnerzy i barmani mili Basen najlepszy z całego pobytu Animatorzy ok Przy basenie alkoholu nie ma, trzeba było się ubierać i chodzić do hotelu Przy basenie działający bar przez 2 godz napoje(woda cola fanta) i naleśniki Do plaży dobre szybkie połączenie Morze piękne piaszczyste ciepłe ale syf na plaży Na plaży bar Joya i tylko woda napoje bez alkoholi Wifi działające tylko na recepcji bardzo słabe W ofercie jest siłownia boisko czym też się sugerowaliśmy oczywiście że tego tam nie ma nigdy nie było Hotel nieremontowany Nie wiem kto dał tutaj taką super opinie i skąd biura podróży mają takie piękne foty plaży pokoi i hotelu Przeżyliśmy pobyt na Djerbie w porządku ale hotel to raczej słabe 3 gwiazdki Nuda brak urozmaiconego i dobrego jakościowo jedzenia
Basen
jedzenie wifi hotel klimatyzacja
Byliśmy z rodziną hotelu Joya Paradise w terminie 26.08-05.09 (w sumie 4 osoby). Po przylocie bardzo długo czekaliśmy na pokój w poczekalni ( od ok. 10- 14.30). Gdy już dostaliśmy klucze okazało się, że spłuczka w WC nie działa a okno nie zamyka się(pokój na parterze). O tyle o ile okno udało się naprawić od razu, to do spłuczki panowie z monterzy przychodzili 3 razy i dopiero za trzecim udało się naprawić na tyle, że działała. Nadmienię tylko, że to wszystko trwało 2 dni. Wady pokoju spowodowały, że oczekiwaliśmy zmiany pokoju na inny. Niestety, nawet poprzez rezydenta, nie udało się tego dokonać. Dzień później przestało działać światło i klimatyzacja w pokoju, która od początku warczała a nie dawała chłodu. Punktem kulminacyjnym pobytu było stwierdzenie, że w naszym pokoju był karaluch ( przedostatni dzień pobytu). Wtedy to zmieniono nam pokój na inny- nr 165. Spędzając w nim ostatnią noc dzieci uspokoiły się, ale wstając rano zauważyliśmy trochę mniejszego karalucha w łazience (w nowo zamieszkałym pokoju). Uważam, że wszystkie pokoje w tym hotelu należy odnowić i przede wszystkim przeprowadzić deratyzację. Wszędzie widać znamiona mocnego zdewastowania (obdarte ściany, dziury pozatykane silikonem, który zmienił już odcień na czarny, pozrywane zasłony, odpadająca farba ze ścian). \"Czystość\" pokoju też daje wiele do życzenia. Wsadzając jasne ciuchy do szafy, mocno je zbrudziłam i nie mogłam już doprać. Pokój, w którym się znajdowaliśmy zaraz po przylocie nr 164 nie posiadał miejsca do suszenia ręczników. Był rozwieszony na oknem sznurek, który miał rekompensować brak suszarki. Poza tym obsługa hotelowa była bardzo miła. Na bardzo wysokim poziomie stawiamy profesjonalizm animatorów, którzy starali się jak tylko mogli urozmaicić nam spędzony tam czas. Nie sposób nie wspomnieć o jednym z kelnerów, który obsługiwał naszą część jadalni- Pan Sakri. To świetny, miły, mający podejście do dzieci, zawsze uśmiechnięty, uczynny człowiek. Hotel posiada bardzo funkcjonalny basen, z bezpiecznym dla dzieci spadkiem. Jest tam zagospodarowane dużo leżaków, nie trzeba rezerwować rano, na cały dzień . Jedzenie wyśmienite, każdy znajdzie coś dla siebie. Barek z alkoholem czynny ale tylko w hotelu (konieczność zakładania odzieży wierzchniej przy zamawianiu drinków i napojów). Z pewnością nie wróciłabym do tego hotelu już nigdy, przy tym standardzie.
Fantastyczni animatorzy, bardzo bogaty program artystyczny(na każdy dzień coś nowego), kolejka, która umożliwia przejazd na plażę, pyszne, bardzo zróżnicowane posiłki.
Karaluchy w pokojach (nie tylko w naszym, na parterze ale także u innych uczestników pobytu w tym okresie). Stan pokojów bardzo odbiega od standardów hotelu w dużą ilością gwiazdek(pokoje powinny przejść generalny remont, w tym deratyzację). Klimatyzacja tłucze się i nie chłodzi.
BYLIŚMY Z GRUPĄ PRZYJACIÓŁ NA TYGODNIOWYM POBYCIE.CHĘTNIE ZA JAKIŚ CZAS POWTÓRZYMY TAM POBYT. BYŁO SUPER ZA TĄ CENĘ.
Miła obsługa. Dobre posiłki.
Brak bezpośredniego dostępu do plaży.
Tripadvisor