Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - grand alpine hotel bangkok:
Hotel usytuowany jest w tętniącej życiem dzielnicy Pratunam w Bangkoku. Obiekt położony jest zaledwie kilka kroków od słynnego budynku Bayoke Tower - najwyższego budynku w Tajlandii. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu znajduje się wiele sklepów, duży wybór restauracji, nocny targ w Pratunam oraz popularne centra handlowe, w tym Pratunam Center i Platinum Fashion Mall - wszystkie w odległości spaceru. Bangkok Airport Rail Link oddalone jest o zaledwie 10minut spacerem od hotelu, a dworzec kolejowy Rachthewi BTS 15minut drogi od hotelu. Odległość do lotniska wynosi 28km.
Wyposażenie:
Hotel oferuje 95 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i bankomatu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do hotelowej oferty należą 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.