Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie:
Hotel położony jest w centrum Bangkoku, w otoczeniu głównych rynków, oferujących szeroką gamę produktów regionalnych. Rynek Pratunam oddalony jest o około 150m. W odległości krótkiego spaceru znajdują się takie atrakcje, jak kompleks komputerowy Patip Plaza, Siam Paragon, plac Siam, centrum handlowe MBK (Mahboon Krong) i Budda o czterech twarzach. Lotnisko Suvarnabhumi oddalone jest o około 30km.
Wyposażenie:
Hotel ten został wzniesiony w 1988 roku. Atmosfera każdego z naszych 255 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. W klimatyzowanym obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Istnieje możliwość skorzystania z pomieszczeń konferencyjnych wraz z faksem i projektorem.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Hotel posiada ponadto różnorodne możliwości ochłody w upalne dni, w tym basen i basen otwarty. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, zajęcia gimnastyczne, aerobik, spa, sauna i zabiegi masażu.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.