Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie:
Goście zakwaterowani są w 158 pokojach. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z szatni, przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na terenie obiektu znajduje się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i biblioteka. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Hotel posiada basen i basen otwarty. Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf i studio fitness. Oprawę rozrywkową zapewnia dyskoteka.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.