Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - residencial horizonte hotel lizbona:
Hotel położony jest w centrum Lizbony, około 200metrów od Marques de Pombal. Stacja metra niebieskiej linii znajduje się naprzeciwko hotelu. Do międzynarodowego lotniska w Lizbonie odległość to 7km (około 20minut samochodem lub 30minut środkami transportu publicznego - autobus nr 91).
Wyposażenie:
Hotel oferuje 53 pokoje. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Podróżnym aktywnie spędzającym czas polecamy spa.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.