W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Wyposażenie:
Goście zakwaterowani są w 65 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra hotelu apartamentowego osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Oferta gastronomiczna obejmuje bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy i serwis pokojowy. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów (odpłatnie).
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. W czasie wolnym poza rowerem / rowerem górskim, studiem fitness, spa i łaźnią turecką zapraszamy również do skorzystania z sauny i łaźni parowej (za dodatkową opłatą). Kolejnym udogodnieniem jest bogaty w gry i zabawy program zajęć dla dzieci.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.