W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Położenie
W czasie pobytu w obiekcie takim jak Hampton by Hilton Kalisz zamieszkasz w samym sercu miasta Kalisz, 15minut piechotą od miejsc takich jak Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej i Sanktuarium św. Józefa. Ten zajazd znajduje się 2,5km od atrakcji takiej jak Park Przyjaźni i 2,6km od miejsca takiego jak Aquapark. Pokoje: Poczuj się jak w domu w 91 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to telewizor LCD. Rozrywkę zapewni telewizja satelitarna. Wyposażenie łazienki: prysznic i suszarki do włosów. Udogodnienia obejmują sejfy i biurka oraz sprzątanie codziennie. Udogodnienia: Dostępne udogodnienia rekreacyjne to lokalna winnica i całodobowe centrum fitness. Gastronomia: Zajazd zaprasza do skorzystania z takich udogodnień jak kawiarnia i bar zakąskowy/delikatesy. Ożywcze napoje znajdziesz w jednym z lokali: bar/salon klubowy. W dni powszednie bezpłatne śniadanie oferowane jest od 7.00 do 10.00, a w weekendy od 7.30 do 11.00. Dodatkowe udogodnienia: Udogodnienia biznesowe to centrum biznesowe, recepcja całodobowa oraz przechowalnia bagażu. Ten obiekt typu zajazd oferuje następującą liczbę sal konferencyjnych: 2. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę). Dostępna jest także taka usługa jak samodzielne parkowanie (za opłatą). Atrakcje: Odległości są podane z dokładnością do 0,1 kilometra. Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej ? 0,6km Sanktuarium św. Józefa ? 0,9km Aquapark ? 1,9km Park Przyjaźni ? 2,2km Kościół w Górznie ? 20,7km Konkatedra w Ostrowie Wielkopolskim ? 23,7km Park miejski ? 23,8km Kościół pw. Wszystkich Świętych w Sieradzu ? 51,8km Ważne: Obiekt ten jest zamknięty od 28 grudnia 2020 do 17 stycznia 2021 (daty mogą ulec zmianie). Informacje dodatkowe:
Ten obiekt informuje, że na miejscu zostały wdrożone dodatkowe procedury utrzymania czystości i bezpieczeństwa. Do sprzątania obiektu używa się środków dezynfekcyjnych; pomiędzy pobytami gości często dotykane powierzchnie są czyszczone środkami dezynfekcyjnymi; pościel i ręczniki są prane w temperaturze co najmniej 60°C. Zasady dotyczące zachowania odpowiedniej odległości; używanie przez personel obiektu środków ochrony osobistej; osłona pleksi oddzielająca personel od gości w głównych miejscach kontaktu; środki do dezynfekcji rąk dla gości. Dostępne bezkontaktowe wymeldowanie.Śniadanie goście mogą otrzymać w osobnych opakowaniach na wynos. Pomiędzy kolejnymi rezerwacjami każdy pokój jest wolny przez co najmniej 72 godziny. W tym obiekcie przestrzega się procedur w zakresie czyszczenia i dezynfekcji określonych w dokumencie CleanStay (Hilton). Obiekt zapewnia, że przestrzega procedur w zakresie czyszczenia i dezynfekcji określonych przez tę instytucję, inicjatywę lub ten dokument: Safe Travels (WTTC ? cały świat). Opłaty: Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:
Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 700 PLN za pojazd (w jedną stronę) Opłata za parkowanie samodzielne na parkingu zadaszonym: 30.00 PLN za dzień
Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom. Inne:
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektuPrzy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowychRealizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacieImię i nazwisko właściciela karty kredytowej użytej przy zameldowaniu do opłacenia kosztów dodatkowych muszą być identyczne z głównym imieniem i nazwiskiem, na które dokonano rezerwacji pokojuW tym obiekcie płatności przyjmowane są tylko kartami kredytowymi, kartami debetowymi i gotówkąObiekt zastrzega sobie prawo do wstępnej autoryzacji karty kredytowej gościa przed przyjazdem. Zabezpieczenia w obiekcie: gaśnica, czujnik dymu, system ochrony bezpieczeństwa i apteczka pierwszej pomocy Special Checkin Instructions: Goście zostaną powitani przez portiera lub pracownika recepcji w momencie ich przyjazdu. Zakwaterowanie od: 15.00Zakwaterowanie do: południeMinimalny wiek Klienta: 18Wykwaterowanie do: południe