Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 1994. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 1121 pokoi. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również kiosk z prasą. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni bezpłatnie. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: 24-godzinna ochrona, transfer hotelowy, usługi tłumaczeniowe, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Istnieje możliwość skorzystania z pomieszczeń konferencyjnych wraz z beamerem, faksem, projektorem i fotokopiarką. Organizacja kongresów, sympozjów, odczytów itd. bądź też prowadzenie codziennej działalności odbywa się bezproblemowo z pomocą usług sekretarskich bądź obsługi kongresowej.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy studio fitness. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię parową, łaźnię turecką, salon piękności, anti-ging i solarium, jak również za dodatkową opłatą saunę i zabiegi masażu. Doskonałą formą relaksu i urozmaiceniem czasu wolnego będzie program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka i night-club.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.