W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Wyposażenie:
Kurort zbudowany został w roku 2009. Goście zakwaterowani są w 192 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Na terenie ośrodka wczasowego znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness i aerobik. Oprawę rozrywkową zapewnia miniklub.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.