Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie - hotel riad alida:
Hotel Riad Alida znajduje się około 0,7km od centrum miasta. Lotnisko RAK jest oddalone o około 8km, a lotnisko FEZ znajduje się około 535km od hotelu. Sklepy i bary są dostępne w odległości około 100m od hotelu.
Wyposażenie:
Hotel oferuje łącznie 5 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Oferta gastronomiczna obejmuje restaurację. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, transfer hotelowy i pralnia.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Obiekt oferuje ponadto różnorodne możliwości ochłody w upalne dni, w tym basen i basen kryty. Goście mogą skorzystać również z leżaków na tarasie do opalania. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak spa, salon piękności i zabiegi masażu.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.